SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Toon nou eens aan dat Roemenie er beter van wordt dan, in welk opzicht? Werkgelegenheid? Dan zou dat uit Nederland verdwijnen? Als het hier een probleem is, dan is het in Roemenie niet ineens een inkomstenbron.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat lul je nou weer? ik zeg dat Roemenië er beter op wordt, en Nederland ook.
zonde van je tijd, wou al een verhaal gaan typen maar dacht gelukkig op tijd laat maarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toon nou eens aan dat Roemenie er beter van wordt dan, in welk opzicht? Werkgelegenheid? Dan zou dat uit Nederland verdwijnen? Als het hier een probleem is, dan is het in Roemenie niet ineens een inkomstenbron.
Fuck die prijs. Gewoon halen. YOLOquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:26 schreef detennismaster het volgende:
Hoe goed is Maikon Leite? Ik wil hem nog wel een keer proberen maar die prijs!
Lekker teampje ofniet, mooier dan Arsenalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:28 schreef Thorb het volgende:
Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Cole; Mikel, Lampard; Ramires, Hazard, Mata; Torres
Subs: Turnbull, Bertrand, Essien, Romeu, Meireles, Oscar, Sturridge
Waarom zou Roemenië anders ze willen opvangen? Ik weet de kosten niet van zo'n centrum. Maar als jij baas van Roemenië had, zou jij toch ook niet kosten 'pakken'? Je zou dan toch ook geld willen krijgen, en als je afspraken maakt, dat het voor Nederland minder wordt, voor Roemenië wordt het ook beter, beiden landen blij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toon nou eens aan dat Roemenie er beter van wordt dan, in welk opzicht? Werkgelegenheid? Dan zou dat uit Nederland verdwijnen? Als het hier een probleem is, dan is het in Roemenie niet ineens een inkomstenbron.
Mooier niet, beter zou kunnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker teampje ofniet, mooier dan Arsenal
Wie gaat er nou naar Chelsea kijken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:28 schreef Thorb het volgende:
Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Cole; Mikel, Lampard; Ramires, Hazard, Mata; Torres
Subs: Turnbull, Bertrand, Essien, Romeu, Meireles, Oscar, Sturridge
Marin er niet bij, Oscar banken. Alleen Hazard als nieuweling
welk spel is dat manquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:25 schreef Rijst het volgende:
Ik ben slecht maar niet de slechtste gelukkig
[ afbeelding ]
ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naar Chelsea kijken?
Wie zegt dat Roemenie dat wil, dhr Wilders wil het. Ik zie echter nergens staan dat Roemenie het een goed idee vindt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarom zou Roemenië anders ze willen opvangen? Ik weet de kosten niet van zo'n centrum. Maar als jij baas van Roemenië had, zou jij toch ook niet kosten 'pakken'? Je zou dan toch ook geld willen krijgen, en als je afspraken maakt, dat het voor Nederland minder wordt, voor Roemenië wordt het ook beter, beiden landen blij.
JIj weet niet wat de afspraken met Roemenië zijn, ik ook niet. Maar Nederland gaat er op vooruit, en waarschijnlijk Roemenië ook anders zouden ze het nooit doen.
Wist niet dat dat online kom, leek op MW3quote:
Pass eens een stream aub?quote:
OMGquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wist niet dat dat online kom, leek op MW3
Wilders gaat ook nooit aan de top kunnen komen door dit soort uitsprakenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wie zegt dat Roemenie dat wil, dhr Wilders wil het. Ik zie echter nergens staan dat Roemenie het een goed idee vindt.
Er zijn ook helemaal geen afspraken met Roemenie, dit is gewoon weer een luchtbelletje van Wilders
ah geen idee srry, sport1 ftwquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pass eens een stream aub?
Kan niks vinden in m'n programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |