Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar .... Zelf ben ik al blij met één gelijkspel in 6 wedstrijdenquote:
Da's best optimistisch, ik ga ervan uit dat we die alleen al in 2 wedstrijden tegen Real Madrid tegen krijgen, .....godsamme ik kan er nu al bijna om jankenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Of minder dan 12 doelpunten tegen.
Misschien kan oma gaan koken voor de selectie? Die van de tegenstander, bedoel ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:18 schreef Jian het volgende:
Ja, maak er maar grappen over, maar Amsterdam huilt waar het eens heeft gelachen![]()
Misschien weet Oop raad?
Brrrr...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan oma gaan koken voor de selectie? Die van de tegenstander, bedoel ik.
Jottum, Oma gaat koken .... boterhammen met haringquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan oma gaan koken voor de selectie? Die van de tegenstander, bedoel ik.
Ik maak me geen zorgen, Oop heeft een maag van beton en als dat niet zo is, maak ik me toch geen zorgen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Brrrr...
Ik vraag me zelfs af of opa wel genoeg resistentie had opgebouwd voor wat ze hem uit die ontdooide vriezer heeft voorgetoverd de laatste dagen
Kijkt hij het nu buiten ons zicht op omaatjes Ipad ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef Meteropnemer het volgende:
Het is vreselijk te moeten melden dat ons aller Opaatje al vroeg bedwaarts is gegaan om daar het voetbal te gaan kijken.
Dan is het ook gesjellig hoor, Opa heeft altijd wel wat te vertellen en anders ga ik gewoon over AJAX kleppen dan zie je een glimlach op zijn gezicht van oor tot oorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat de stream van Opaatje ook het gezelligst is als hij zijn camera niet aan heeft staan.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:35 schreef Meteropnemer het volgende:
Wellicht komt ons aller Opaatje zich nog laten zien maar hij ging wel erg vroeg naar bed toe? misschien nog plannen na het voetbal ?
Dat zat er in natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is gisteren door z'n rug gegaan en zit nu in een harnas.
Je bedoelt dat het door het vele zitten komt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |