Meh......quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien zijn beide woorden van toepassing op Oop ?
Onweerstaanbaar danquote:
Alleen als Ajax er doorheen tettertquote:
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen als Ajax er doorheen tettert
Dat moet vóór 20.45 uur toch wel lukken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor er iets op tv komt wat hij wil zien heeft hij ze er wel uitgewerkt, mag ik aannemen.
Moet jij niet een paar ( where is that fucking cam..) druiloortjes volgen bij Veakor hier beneden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat moet vóór 20.45 uur toch wel lukken?
Nou veel plezier hé?quote:
And the winner was....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou veel plezier hé?
Zo te zien gaat dat geen probleem worden...zoiezo al gezelliger dan Opa op dit moment...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Beequeen ook....![]()
[ afbeelding ]
Als ie 'm maar niet mee naar de slaapkamer neemtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bestudeert Oma's tablet. Deze is nu voorzien van draadloos internet. Dat is makkelijk, want nu kan ook vanuit de tuin stremen. Zo hoeven de fans helemaal niets meer te missen!!!
[ afbeelding ]
nou zeg, goed hoor, je kan al kalender kijken, ...... nu nog klok kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Meteropnemer het volgende:
Mijns insziens is het de 26ste augustus.
Ik denk dat iedereen in gespannen afwachting is van het ontdooien van de vriezer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef knies-oor het volgende:
is wel erg stil geworden rondom opa,is hij van de stream weg?
Ahh, dat brengt me steevast jeugdherinneringen bij me boven....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:17 schreef Poezewoes het volgende:
Een hoog Efeling gehalte hier dan maar bijpassende muziek!
a swingin safari ook heel mooi!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, dat brengt me steevast jeugdherinneringen bij me boven....![]()
Nooit van gehoord, is dat nog van BO (Before Oop) ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, dat brengt me steevast jeugdherinneringen bij me boven....![]()
Toen opa zelf nog naar zijn opa gingquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, is dat nog van BO (Before Oop) ?
Dit valt onder het hoofdstukje Ken Uw Klassiekers...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, is dat nog van BO (Before Oop) ?
Volgens mij is het een restaurant in Amsterdamquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dit valt onder het hoofdstukje Ken Uw Klassiekers...
De Zuidpool smelt nog snellerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in gespannen afwachting is van het ontdooien van de vriezer.
Wat voor rellersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:30 schreef knies-oor het volgende:
gaat niet zo snel meer hier,nog steeds geen nieuws dus?of zijn de rellers nu ergens anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |