abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115880320
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:48 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ook eigenlijk, maar het blijft een vreemd idee dat je trots kan zijn op andermans prestaties.
Ik vind dat helemaal niet raar.

Ik vind het wel raar dat veel mensen kennelijk pas trots kunnen zijn op iemand anders als ze zelf een flinke vinger in de pap hebben gehad wat betreft de prestatie. Dat is nogal narcistisch.
pi_115881747
quote:
3s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:33 schreef Re het volgende:
Als je iemand (bij)les hebt gegeven en diegene slaagt voor een test/tentamen dan zou je best trots kunnen zijn omdat je aan het succes hebt meegeholpen.
Dit. Ik voelde me best wel trots toen het meisje dat ik bijles gaf voor een vak in haar herkansing 3,5 punt omhoog was gegaan.
pi_115881824
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:52 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik vind het wel raar dat veel mensen kennelijk pas trots kunnen zijn op iemand anders als ze zelf een flinke vinger in de pap hebben gehad wat betreft de prestatie. Dat is nogal narcistisch.
Zo werkt het voor de meesten wel.
pi_115885000
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:52 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Maar waar ben je zelf trots op? Dat vraag ik me af. Je zou dan misschien beter kunnen zeggen: "Ik zou echt trots op jezelf zijn!". Maar zelf trots zijn op een ander is toch eigenlijk best vreemd? Aangezien je zelf niets hebt gedaan?
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2012 @ 22:26:15 #35
137949 Disana
pi_115885102
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar waar ben je zelf trots op? Dat vraag ik me af. Je zou dan misschien beter kunnen zeggen: "Ik zou echt trots op jezelf zijn!". Maar zelf trots zijn op een ander is toch eigenlijk best vreemd? Aangezien je zelf niets hebt gedaan?
Het is best simpel. Je kent de ander en daarom kun je trots zijn als hij iets goeds doet. Het hoeft niet om een naaste te gaan, het is voldoende dat je de persoon kent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')