Dat was daarvoor ook al zo. Maar na Gangnam style is het nog erger geworden ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:14 schreef xSouL het volgende:
[..]
Sinds dat nummer Psy - Gangnam Style massaal op de radio word afgespeeld is iedereen K-pop fan geworden._!
Volgens mij (Ik ben er nog nooit geweest) zijn ze dol op Amerikanen. K-pop liedjes klinken steeds meer verwesterd en veel van die Koreanen hebben verven hun haren ook blond/oranje/bruin.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:59 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
k heb veel vrienden die er zijn geweest, en terwijl er geen sprake was van racisme oid en (vaak) gwn netjes behandeld werden, werden ze wel steeds, elke dag weer, als een "outsider" gezien. ik vind dat niet echt "buitenlandersvriendelijk"
als je een beetje gaat googlen lees je er wel meer over
maar ja dat was weer een aantal jaren geleden, ik weet niet hoe het er nu mee zit
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij (Ik ben er nog nooit geweest) zijn ze dol op Amerikanen. K-pop liedjes klinken steeds meer verwesterd en veel van die Koreanen hebben verven hun haren ook blond/oranje/bruin.
volgens mij heerste er juist een anti-amerikaans sentiment in zuid koreaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:29 schreef okiokinl het volgende:
in korea zit je als amerikaan wel goed ja. niet bij idereen natuurlijk maar over het algemeen wel. meer dan in japan.
Ik hoorde dat ze er meer makeup op doen dan hun gezichtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:47 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ik hou alleen van de benen van die lekkere koreaanse grietjes
ik ook lol maar jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze er meer makeup op doen dan hun gezicht
ben er zelf niet geweest, maar ik kende een amerikaan die dat zei. die wou er gaan wonen zelfs. en in japan heb ik toch wel wat reserveringen naar amerikanen gezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:33 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
[..]
volgens mij heerste er juist een anti-amerikaans sentiment in zuid koreaof dat was ook een aantal jaren geleden
Genoeg hoor. Niet eens boeren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mweh, niemand loopt tegenwoordig nog op klompen...Misschien een aantal boeren nog?
Nederland.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |