SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Feyenoord Rotterdam
PS3 is niet gratisquote:
Wut?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ga niet mijn quotes editten.
Voor CS:GO?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:30 schreef Rijst het volgende:
Zojuist 1200 ms points gekocht maar de code doet het niet FML
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:30 schreef Rijst het volgende:
Ai, dat zuigt... Waar gekocht dan? Internet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:30 schreef Rijst het volgende:
Door een kind van 3 zeker.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik werd zojuist meneer genoemd![]()
Ja aan de telefoon omdat je een zware stem hebt. Boehoe.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Voel je je nu ook vet oud dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja aan de telefoon omdat je een zware stem hebt. Boehoe.
Nee kutracist.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeker van een louche chinees ofzo
Van een Nigeriaanse prins dan.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja aan de telefoon omdat je een zware stem hebt. Boehoe.
quote:
Daar zal het bij rijst ook wel aan liggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb trouwens ook wel eens gehad dat mijn code het niet deed, maar na 3x invullen zag ik dan dat ik ipv een '3' een 'D' moest invullen bijv.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Daar zal het bij rijst ook wel aan liggen.
Iets met ogen enzo
Je hebt bazen en überbazenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Daar zal het bij rijst ook wel aan liggen.
Iets met ogen enzo
Sport1 tweet het nu ook!quote:
Daar kan het niet aan liggen want ik kopieer en plakquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb trouwens ook wel eens gehad dat mijn code het niet deed, maar na 3x invullen zag ik dan dat ik ipv een '3' een 'D' moest invullen bijv.
je kopieert het zo naar je xbox toe?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar kan het niet aan liggen want ik kopieer en plak
Zeg tegen die meneer dat de code niet werkt in dat gevalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar kan het niet aan liggen want ik kopieer en plak
Nee naar xbox.com grappenmakerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kopieert het zo naar je xbox toe?
Niet zien dat hij trolltquote:
Bespuugd*quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:42 schreef DutchSL het volgende:
Die Poulsen had ooit toch iets met een spuugincident?
edit. o hij werd door Totti gespuugd ;')
Totdat hij ineens goed blijkt te zijn. Dan is het ineens Christiaan Baas Poulsen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Zijn naam klopt ook al, Christian Bagger Poulsen
Enoh>Poulsen
Beter dan Clasie ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Alles beter dan Enoh, dus jullie zullen er niet op achteruit gaan.
Die klodder vind je nooit meer terug in dat haarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:42 schreef DutchSL het volgende:
Die Poulsen had ooit toch iets met een spuugincident?
edit. o hij werd door Totti bespuugd
Hey vandermarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Clasie is de beste op zijn positie
De kenner heeft gesprokenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Clasie is de beste op zijn positie
CS GO is maar kut vind ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Je kan met de demo van Counter Strike gewoon 3 kwartier online.
Prima te doen imoquote:
Baasquote:
nice, straks ook ff halenquote:
Heeft niks met XBL of PSN te maken, maar met jouw download snelheid en de upload snelheid + drukte van de servers van EA of wie het spel ook maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:13 schreef Rijst het volgende:
Downloaden via XBL gaat echt 10x zo snel dan op PSN20 minuten wachten om 2gb
Jawel. PSN is ruk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heeft niks met XBL of PSN te maken, maar met jouw download snelheid en de upload snelheid + drukte van de servers van EA of wie het spel ook maken.
Hoeveel kost ie op de xbox ? Heb ik dadelijk een partner in crimequote:
15 euro. 1200 MPquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel kost ie op de xbox ? Heb ik dadelijk een partner in crime
Waar?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:30 schreef marcie216 het volgende:
Fifa 13 besteld, voor 58 euro en verzekerd dat ik hem op dag 1 heb
ik ga zo hard lachen als dat niet het geval isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:30 schreef marcie216 het volgende:
Fifa 13 besteld, voor 58 euro en verzekerd dat ik hem op dag 1 heb
Ja kan best, maar dan is er iets mis met mijn bestelling, gestolen oid.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga zo hard lachen als dat niet het geval is
ANTWOORD LULHANNES.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja kan best, maar dan is er iets mis met mijn bestelling, gestolen oid.
Zeg het vanavond. Ben nu niet thuis, en weet webshop naam niet meer hahaquote:
*zucht* ..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zeg het vanavond. Ben nu niet thuis, en weet webshop naam niet meer haha
ja dan niet flapdrolquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zeg het vanavond. Ben nu niet thuis, en weet webshop naam niet meer haha
Ja, maar als er garantie is en hij niet zo duur is, is het geen moeite voor jou om het even te zeggen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:45 schreef marcie216 het volgende:
Dudeweiser, waarom wil jij het eigenlijk weten, en de rest? Jullie gaan hem toch gewoon halen. Over 35 min zeg ik het, graag of niet.
Ja maar ik weet het niet, heb hem thuis bij favorieten staan, ga hem dadelijk bestellen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, maar als er garantie is en hij niet zo duur is, is het geen moeite voor jou om het even te zeggen.
natuurlijk ga ik hem gewoon halen, ben alleen geinteresseerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:45 schreef marcie216 het volgende:
Dudeweiser, waarom wil jij het eigenlijk weten, en de rest? Jullie gaan hem toch gewoon halen. Over 35 min zeg ik het, graag of niet.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
natuurlijk ga ik hem gewoon halen, ben alleen geinteresseerd.
hadden ze maar een xbox moeten hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:55 schreef Rijst het volgende:
haha balen voor de PS3ers
[ afbeelding ]
Nou nou dit maakt de Xbox echt wel beter hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:55 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:58 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nou nou dit maakt de Xbox echt wel beter hoor.
Ja, moest die van gister omwisselenquote:
wtf neejohquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:55 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Helaasquote:
?quote:
heb je het weer geslooptquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, moest die van gister omwisselen
Was DOAquote:
21 ipv 20 betaald voor 20 euro psn kaart omdat ik te luiw as om naar de stad te gaan. MAar nu hij volgende week pas komt had ik natuurlijk nog genoeg tijd om er 1 te halenquote:
Ach gossiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
21 ipv 20 betaald voor 20 euro psn kaart omdat ik te luiw as om naar de stad te gaan. MAar nu hij volgende week pas komt had ik natuurlijk nog genoeg tijd om er 1 te halen
Dead on Arrival grappemakerquote:
haha dat is wel genaaid aangezien winkels wel gewoon 20 voor 20 horen te verkopenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ach gossie
Ik dacht dat dus ook, was ik bij de winkel, eplaza dacht ik. Vroegen ze ook 21 voor zo'n kaart
ja ben toen naar de winkel 10 meter verder gegaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha dat is wel genaaid aangezien winkels wel gewoon 20 voor 20 horen te verkopen
wie is marie?quote:
Androidquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zit ook een keer op een iPad hoor, gelijk gaat die autocorrect fucken.
Android
Oh wat lief van je!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Android
Ik wil vanavond wel potje GTA hoor thorb?
Cydia is de leukste, daarna Installous.quote:
paar euro maar man, zal er niet te lang over nadenkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik zit er ook over na te denken om de full version van CS:GO te halen.
Wel een Europese iPad nemen hèquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Straks tijdens het avondeten even mijn ouders lief aankijken dan.
Kunnen mijn ouders niet betalen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel een Europese iPad nemen hè
Ik moest even helpen om iCloud en Microsoft Exchange en Google Sync aan te slingeren op deze iPad (bejaardenapparaat van m'n vader) maar nu is dat gefixed dus schakel ik weer over naar de pc.quote:
Sucksquote:
Klopt. Maar ik heb geen zin om het alleen te spelen dus ik laat wel minimaal 1 vriend de demo spelen zodat hij het ook koopt, want alleen is het altijd minder leuk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
paar euro maar man, zal er niet te lang over nadenkengewoon halen
kut manier van denken wel, maar in dit geval moet het kunnen.
GTA met je fok matties is echt baasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:28 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik moest even helpen om iCloud en Microsoft Exchange en Google Sync aan te slingeren op deze iPad (bejaardenapparaat van m'n vader) maar nu is dat gefixed dus schakel ik weer over naar de pc.
Ik wil in principe best dat counterstrike kopen, en GTA spelen lijkt me ook wel lachen.
Ik wil ook wel graag clubben, GTA is voor mij wel 2e keusquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:28 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik moest even helpen om iCloud en Microsoft Exchange en Google Sync aan te slingeren op deze iPad (bejaardenapparaat van m'n vader) maar nu is dat gefixed dus schakel ik weer over naar de pc.
Ik wil in principe best dat counterstrike kopen, en GTA spelen lijkt me ook wel lachen.
Maar ik wil weer een keer clubben!!!!
Remote kan ik downloaden, maar nog wat bazige dingen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Cydia is de leukste, daarna Installous.
Verder vind ik Remote wel vet
Mwa, groter scherm is in sommige situaties wel fijnquote:
neuh, wat moet ik er meequote:
haal je het toch voor xboxquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb geen zin om het alleen te spelen dus ik laat wel minimaal 1 vriend de demo spelen zodat hij het ook koopt, want alleen is het altijd minder leuk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |