Ja, maar niemand heeft dan ook nog echt een klacht bij het feedback topic neergelegd. Tot nu.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:31 schreef Copycat het volgende:
De mods van NWS laten het al topic na topic afweten.
'Reageer er niet op' of iets anders halfslachtigs. Terwijl zo'n Babylonische troll het hele topic naar zich heen trekt en frustreert.
Dat zal dan het probleem zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:29 schreef zouzou het volgende:
[..]
nee, echt niet, ik zeg de waarheid die ik zie,meer niet.
Jij denkt dat de mods het verloop van dit topic zonder FB-melding niet kennen? Ze zijn hier al meermalen geweest, dan worden er weer een paar posts verwijderd, is het 'negeren' geblazen of krijg je een lame 'ga naar de sc' en begint het binnen de kortste keren weer van voren af aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:33 schreef Robijn48 het volgende:
Ja, maar niemand heeft dan ook nog echt een klacht bij het feedback topic neergelegd. Tot nu.
Ik weet het.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mods het verloop van dit topic zonder FB-melding niet kennen? Ze zijn hier al meermalen geweest, dan worden er weer een paar posts verwijderd, is het 'negeren' geblazen of krijg je een lame 'ga naar de sc' en begint het binnen de kortste keren weer van voren af aan.
Man, zeik niet zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:37 schreef GJonline het volgende:
Jezus man, laat haar gewoon typen zeg. Er doen hier verschillende moderaters mee, als er ingegrepen moest worden, was dit allang gebeurd. En dan een beetje naaien als het niet lukt in het topic zelf.. Pfff
Ze zijn blijkbaar even niet in staat om te reageren, dus heb geduld en gedraag je niet als een kleuter die zijn zin niet krijgt (quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ik hoop, dat als je een serieuze klacht neerlegt in dat feedback topic, dat dat serieus genomen gaat worden.
Dat doe ik niet, Re.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:41 schreef Re het volgende:
[..]
Ze zijn blijkbaar even niet in staat om te reageren, dus heb geduld en gedraag je niet als een kleuter die zijn zin niet krijgt ()
Het is nu niet bepaald zo dat dit iets van de laatste paar dagen is. En actie roept reactie op, keer op keer. Zeker als het de hele discussie frustreert. Sorry, het is sterker dan ik ben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:41 schreef Re het volgende:
Ze zijn blijkbaar even niet in staat om te reageren, dus heb geduld en gedraag je niet als een kleuter die zijn zin niet krijgt ()
Je laat je door haar wel heel gemakkelijk triggeren.. Ik heb er totaal geen last van in ieder geval. En hoop dat ze er ook niks mee doen. Sorryquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Man, zeik niet zo.
Als er niet ingegrepen wordt in het topic, dan moet het maar zo. Daar zijn ze toch voor?
Moet jij weten. Je bent dan wel een van de weinigen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:45 schreef GJonline het volgende:
[..]
Je laat je door haar wel heel gemakkelijk triggeren.. Ik heb er totaal geen last van in ieder geval. En hoop dat ze er ook niks mee doen. Sorry
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:46 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Wat dat betreft is die Overeem toch weer een veel slechter voorbeeld.![]()
Dat deed ik toch al. Als je wilt weten wat er in de skybox gebeurd is dan heb je heel weinig aan wat JvdH te melden heeft. Als je bevestigt wil zien dat Hari een agressieveling is dan voldoet hij prima.quote:
Als ik het slachtoffer heb geholpen ipv aangevallen dan krijgt de agent die het busje richting bureau chauffeert dat al te horen. En als ik na zwijgen alsnog verklaar dan kan ik dan ook geciteerd worden door eenieder die het dossier gelezen heeft dat het Hari was die op dat been is gaan springen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:51 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat zou een in veel gevallen strategische blunder zijn. Als het slachtoffer en eventuele getuigen dat waargenomen zouden hebben, zouden er namelijk geen ernstige bezwaren tegen je bestaan waardoor je als verdachte in een cel zit.
Niet dat ik die verklaring van Ferhat op basis van wat we weten geloofwaardig acht, maar zwijgrecht is voor schuldigen en ook voor onschuldigen.
De rechter kan bijvoorbeeld bepaalde informatie uit een ontkennende verklaring selecteren (dat verdachte aanwezig was, dat verdachte toegeeft in de buurt van het slachtoffer te zijn geweest) en dat kan in combinatie met één belastende getuigenverklaring fataal zijn.
Ik zou in principe altijd mijn mond houden als ik als verdachte van zoiets wordt opgepakt, natuurlijk totdat ik geconfronteerd wordt met bewijsmateriaal dat om een andere strategie vraagt.
Het zal wel sarcastisch zijn aangezien het plegen in vereniging er wel in zou kunnen zitten, maar de bedoeling van het ophelderen van een zaak is dat het verloop van de gebeurtenissen helderder wordt in plaats mistiger.quote:Ja, het ziet er naar uit dat de problemen voor de politie en het OM steeds groter worden. Het ziet er voor Hari met de dag beter uit.
Maar dat is ook de reden waarom ik er na elke ochtend weer 7 paginas bij heb.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:31 schreef Copycat het volgende:
De mods van NWS laten het al topic na topic afweten.
'Reageer er niet op' of iets anders halfslachtigs. Terwijl zo'n Babylonische troll het hele topic naar zich heen trekt en frustreert.
Uhm...dat denk ik niet. In bepaalde kringen houd je gewoon zo lang mogelijk de kaken op elkaar. Pas als je écht niet anders kunt zeg je iets. Even er van uitgaande dat het verhaal over Badr die z'n Turkse maatje erbij lapt klopt en de betreffende maat dat hoort, kan ik me goed voorstellen dat dat het moment is waarop maatje denk: "De tering, als je 't zo wil, dan kun je 't zo krijgen".quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Als ik het slachtoffer heb geholpen ipv aangevallen dan krijgt de agent die het busje richting bureau chauffeert dat al te horen. En als ik na zwijgen alsnog verklaar dan kan ik dan ook geciteerd worden door eenieder die het dossier gelezen heeft dat het Hari was die op dat been is gaan springen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat is ook de reden waarom ik er na elke ochtend weer 7 paginas bij heb.
Doet deze zouzoutje toch niet alleen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:43 schreef Copycat het volgende:
Het is nu niet bepaald zo dat dit iets van de laatste paar dagen is. En actie roept reactie op, keer op keer. Zeker als het de hele discussie frustreert. Sorry, het is sterker dan ik ben.
Ach gut, en dat terwijl ze alleen maar de waarheid vertelde...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:16 schreef yvonne het volgende:
zouzou heeft even the building geleft
De yvonne zij geprezen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:16 schreef yvonne het volgende:
zouzou heeft even the building geleft
Ik wist niet dat ze nog bezig was joh, had even geroepen.quote:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat de mods die taak op zich namen. Maar de volgende keer trek ik aan jouw bel!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:20 schreef yvonne het volgende:
Ik wist niet dat ze nog bezig was joh, had even geroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |