abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2012 @ 10:45:44 #176
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115899277
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:40 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Je weet de weg naar FB wel te vinden, toch? Heb je normaal ook geen moeite mee. Kssst.
Goed plan. En hou je ksssst maar voor je, jochie.
Leef en Laten Leven
  donderdag 23 augustus 2012 @ 10:54:26 #177
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_115899482
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:33 schreef IntensiveGary het volgende:
Ficq is ook niet gratis trouwens. Blijft over; een beetje rommelen in de marge hier en klusjes doen voor ouwe vrienden... Tsja..
Hij zal wel voor een incassoburo gaan werken, in het innen van totaal nieuwe vorderingen ofwel afpersing
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_115899635
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef Marlan het volgende:

[..]

Ik vermoed dat als Badr Hari een Nederlander was geweest, er niet zoveel ophef over was gemaakt.

De meeste mensen zullen het niet toegeven maar de haatreacties richting B.H komen voort uit afgunst. Dat een Marokkaan succesvol en bekend is, veel geld verdient, en goed bij de vrouwen ligt, ligt heel gevoelig.
Dat geloof ik niet. Uiteraard komt Die Hofstadtgruppe als een vlieg op de stront aangevlogen, en een krant als De Telegraaf wil natuurlijk altijd wel wat lelijks in verband brengen met Marokkanen. Maar dat is bonus voor hen.

Het gaat om de BN-factor, Estelle met name, maar de onderwereld is ook altijd interessant en het is een vrij grote naam in de sport. Daar scoor je mee. Zonder Estelle zat het Storypubliek ook niet in dit topic.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 09:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Op gevaar af dat ik WS op mijn nek krijg; dat vertelde John van den Heuvel gisteren bij Blvrd.
Hij vertelde daar ook met droge ogen dat die Ferhat Y zich eerst beroept op zijn zwijgrecht en nu Hari hem zou beschuldigen vertelt hij dat het Hari was die hem in elkaar sloeg en hij Everink wilde helpen. Dus hij beriep zich op zijn zwijgrecht terwijl hij Everink aan het helpen was ten koste van een bloedneus?

En dan gaan simpele zielen roepen dat de bewijzen zich opstapelen. Nee, de berichten stapelen zich op, in grofweg hetzelfde tempo dat de reclameblokken zich opstapelen.

John brengt het natuurlijk zo omdat hij niet bezig is om verslag te doen van de White Sensationzaak maar van Badr en Estelle. Maar een medeverdachte die een andere verdachte de schuld geeft en zegt dat hij het slachtoffer kwam helpen na zich eerst beroepen te hebben op zijn zwijgrecht is nou niet echt opstapelend bewijs, ook pleit het niet voor de zuiverheid en volledigheid van de waarnemingen van andere getuigen en slachtoffer dat hij die draai maakt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115900044
@Weltschmertz
Hij moest die draai wel maken omdat Badr Hari hém alles in de schoenen wilde schuiven.
Kat in het nauw en dat soort dingen.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 11:15:40 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115900079
Grote kans dat ie zijn 'maatje' in eerste instantie ook een hand boven het hoofd wilde houden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115900201
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 10:45 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Goed plan. En hou je ksssst maar voor je, jochie.
Tsk tsk, ik moet m'n ksst voor me houden, maar jij mag me wel uitmaken voor jochie? Hypocriet much? :+

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het gaat om de BN-factor, Estelle met name, maar de onderwereld is ook altijd interessant en het is een vrij grote naam in de sport. Daar scoor je mee. Zonder Estelle zat het Storypubliek ook niet in dit topic.
Bingo. Combinatie van factoren waardoor het een heerlijk smeuïge rel is. Plus dat er - hier in de hoofdstad tenminste - ook wel een beetje gedacht wordt dat boontje nu eindelijk om z'n loontje komt... Hij heeft veel vrienden hier, maar er zijn er evenveel die 'm minder leuk vinden.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:00 schreef Weltschmerz het volgende:

Hij vertelde daar ook met droge ogen dat die Ferhat Y zich eerst beroept op zijn zwijgrecht en nu Hari hem zou beschuldigen vertelt hij dat het Hari was die hem in elkaar sloeg en hij Everink wilde helpen. Dus hij beriep zich op zijn zwijgrecht terwijl hij Everink aan het helpen was ten koste van een bloedneus?

En dan gaan simpele zielen roepen dat de bewijzen zich opstapelen. Nee, de berichten stapelen zich op, in grofweg hetzelfde tempo dat de reclameblokken zich opstapelen.

John brengt het natuurlijk zo omdat hij niet bezig is om verslag te doen van de White Sensationzaak maar van Badr en Estelle. Maar een medeverdachte die een andere verdachte de schuld geeft en zegt dat hij het slachtoffer kwam helpen na zich eerst beroepen te hebben op zijn zwijgrecht is nou niet echt opstapelend bewijs, ook pleit het niet voor de zuiverheid en volledigheid van de waarnemingen van andere getuigen en slachtoffer dat hij die draai maakt.
Deze simpele ziel hield een slag om de arm vwb JvdH, en terecht. Al verwacht ik wel dat er enige vorm van waarheid zit in hetgeen hij meldt. Hij ligt nu behoorlijk onder een vergrootglas.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 11:21:04 #182
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115900226
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:20 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Tsk tsk, ik moet m'n ksst voor me houden, maar jij mag me wel uitmaken voor jochie? Hypocriet much? :+

[..]

Bingo. Combinatie van factoren waardoor het een heerlijk smeuïge rel is. Plus dat er - hier in de hoofdstad tenminste - ook wel een beetje gedacht wordt dat boontje nu eindelijk om z'n loontje komt... Hij heeft veel vrienden hier, maar er zijn er evenveel die 'm minder leuk vinden.

[..]

Deze simpele ziel hield een slag om de arm vwb JvdH, en terecht. Al verwacht ik wel dat er enige vorm van waarheid zit in hetgeen hij meldt. Hij ligt nu behoorlijk onder een vergrootglas.
Wie begint hier met ksst? Jij toch zeker.
Leef en Laten Leven
  donderdag 23 augustus 2012 @ 11:22:39 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115900270
Practice what you preach. Anders blijven het zulke holle frases.
pi_115900282
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
@Weltschmertz
Hij moest die draai wel maken omdat Badr Hari hém alles in de schoenen wilde schuiven.
Kat in het nauw en dat soort dingen.
Als het grootste deel mijn daden waren zou ik me ook beroepen op het zwijgrecht. Als ik het slachtoffer had proberen te helpen ook niet. Hoe zat die kat in het nauw dan? Als ik een slachtoffer ten koste van een bloedneus heb proberen te helpen dan vertel ik dat en ga ik ervan uit dat slachtoffer en eventuele getuigen dat waargenomen hebben.

Als je doet alsof je al weet wat er gebeurd is en wie de hoofddader is dan kom je tot dit soort onzin, anders niet. Als je nou verslag probeert te doen van wat er in de skybox gebeurt is dan kom je tot de conclusie dat het alleen maar onduidelijker wordt en dat er kennelijk een bewijsprobleem ligt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115900342
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:21 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Wie begint hier met ksst? Jij toch zeker.
"Hij begon, meester!"

Dat je me de les wil lezen over het "Kssst", best. Had het zelf al bijna weggeëdit voor je reageerde. Maar doe dan niet hetzelfde. En je jankt er nog over door ook. Dusseh, hypocriet much? :+

Verder houd ik nu op. Als je nog ff door wil, best. Maar stuur me dan maar een PM.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 11:26:50 #186
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115900368
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:25 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

"Hij begon, meester!"

Dat je me de les wil lezen over het "Kssst", best. Had het zelf al bijna weggeëdit voor je reageerde. Maar doe dan niet hetzelfde. En je jankt er nog over door ook. Dusseh, hypocriet much? :+

Verder houd ik nu op. Als je nog ff door wil, best. Maar stuur me dan maar een PM.
Neu. Stuur jou geen PM, waarom zou ik. Heb je raad opgevolgd het in het feedback topic neer te gooien, aangezien niemand anders dat doet.
Leef en Laten Leven
pi_115900391
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als het grootste deel mijn daden waren zou ik me ook beroepen op het zwijgrecht. Als ik het slachtoffer had proberen te helpen ook niet.

Als je doet alsof je al weet wat er gebeurd is en wie de hoofddader is dan kom je tot dit soort onzin, anders niet. Als je nou verslag probeert te doen van wat er in de skybox gebeurt is dan kom je tot de conclusie dat het alleen maar onduidelijker wordt en dat er kennelijk een bewijsprobleem ligt.
Nou nee, het wordt steeds duidelijker hoe een en ander gegaan is. Ook komen er steeds meer zaken boven water.
En de zaak van Olivier is nog wel de duidelijkste. Zeker als die videobeelden er nog zijn. En dat zijn ze .
Het helpt natuurlijk ook dat de twee verdachten elkaar nu beschuldigen.
pi_115900421
Deze Ferhat zit vanaf 28-08-2012 acher de trallies ook hij was met beperkingen,
hoe komt ,dat Van den heuvel weet wat Ferhat denkt,
van Den Heuvel heeft de dossier gelezen meer niet..
mag dat ook van de politie? is dat weer een lek?

Of is dat een fantaisie van een Colombo??
pi_115900539
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:28 schreef zouzou het volgende:

Dus Ferhat gaat a.s. dinsdag de bak in?
pi_115900597
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus Ferhat gaat a.s. dinsdag de bak in?
naar 28-08 na 30 dagen zal hij vrij.
pi_115900619
28-07-12 30 dagen zal hij vrij.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 11:34:33 #192
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115900633
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:33 schreef zouzou het volgende:

[..]

naar 28-08 na 30 dagen zal hij vrij.
Ja, net zoals jij zei dat Hari geen verlenging van voorarrest zou krijgen. Flikker toch op.
Leef en Laten Leven
pi_115900713
sssstttt...nu kom jij echt in de probleem,"Fikker uit" zeg je,
wat van tokkie hier.
tegen jou wil ik niet eens pratten!!!!
pi_115900714
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:28 schreef zouzou het volgende:

Hadden ze ook tijdmachines Colombo?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_115900715
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:34 schreef zouzou het volgende:
28-07-12 30 dagen zal hij vrij.
you've lost me

En ja, als John van den Heuvel het dossier van Ferhat gelezen heeft weet hij wat er gezegd is. Dat lijkt me duidelijk, daarom heet het ook: dossier.
pi_115900746
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:36 schreef zouzou het volgende:
wat van tokkie hier.
Fikker uit jij!

Zo, nu wil ze ook niet meer tegen mij praten hoop ik...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_115900769
OK, Maar hij kan niet weten wat Ferhat denk toch...
pi_115900772
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:34 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja, net zoals jij zei dat Hari geen verlenging van voorarrest zou krijgen. Flikker toch op.
Tegen anderen zeggen dat ze niet op zouzou moeten reageren en dan zelf wel doen en nog schelden ook. Hypocriet much? :+

Sorry Robijntje, deze moest ik nog even maken. Je maakt het wel erg makkelijk :D Nu houd ik echt op, beloofd :*
  donderdag 23 augustus 2012 @ 11:38:31 #199
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115900776
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:36 schreef zouzou het volgende:
wat van tokkie hier.
Ga er eens op in, als je dat kunt :')
Leef en Laten Leven
  donderdag 23 augustus 2012 @ 11:39:09 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115900804
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:38 schreef zouzou het volgende:
OK, Maar hij kan niet weten wat Ferhat denk toch...
Maar hij kan vanuit het dossier wel weten wat ie heeft verklaard, slimpie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')