Kuyt, Lens en ik denk dat ook Afellay daar prima als buitenspeler aan de slag kan, maar dat is aan Louis.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:33 schreef Seamonkey- het volgende:
Ik kan de selectie Schaken opzich nog wel begrijpen hoor op Narsingh na hebben we weinig spelers die op rechts kunnen en die de afgelopen tijd ook goed gepresteerd hebben. En hij zal de definitieve selectie toch wel niet halen denk ik. Vind het wel gaaf voor hem
Ik denk eigenlijk dat Robben en Sneijder in vorm beter zijn dan Van Persie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Van Persie is met afstand de beste speler in de selectie. En al helemaal de beste spits in de selectie. Die zou altijd moeten spelen. En die zou al helemaal al-tijd de voorkeur boven een matige en zéér beperkte spits als Huntelaar moeten krijgen.
Leuke speler bij Arsenal? Was daar de absolute uitblinker. Is topscorer én beste speler van de Premier League geworden. Met 'een leuke speler' doe je hem best een beetje tekort. Nogmaals: Van Persie is met afstand de beste speler van het Nederlands elftal misschien dat alleen Sneijder aardig in de buurt komt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Inderdaad een leuke speler bij Arsenal. Alhoewel, daar heeft hij pas echt de laatste 1,5 jaar geëxcelleerd.
Ik heb liever dat spelers van het Nederlands elftal in een oranje shirt excelleren. En dat doet hij doorgaans niet. Zeker niet wanneer het om de knikkers gaat. Huntelaar wordt topscoorder aller tijden.
Tijd dat hij eens een kans krijgt in de wedstrijden waar het om gaat.
Allereerst. Zeg ik dat Van Persie de laatste 1,5 jaar excelleerde bij Arsenal. Noem hem dus niet enkel een leuke speler. Jammer genoeg faalt hij keer op keer in het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Leuke speler bij Arsenal? Was daar de absolute uitblinker. Is topscorer én beste speler van de Premier League geworden. Met 'een leuke speler' doe je hem best een beetje tekort. Nogmaals: Van Persie is met afstand de beste speler van het Nederlands elftal misschien dat alleen Sneijder aardig in de buurt komt.
Het zegt al genoeg dat je een zéér matige en zéér beperkte spits als Huntelaar liever ziet spelen dan een wereldspits als Van Persie. Want je denkt toch niet serieus echt dat Huntelaar wel gaat excelleren in het Nederlands elftal?![]()
Dat Huntelaar misschien wel topscorer aller tijden gaat worden is leuk voor hem en aardige scorebordjournalistiek. Maar zegt verder vrij weinig. Want tegen de Andorra's en San Marino's van deze wereld is dat nou niet bepaald een prestatie te noemen. Dacht je nou echt dat hij ook maar iets zal laten zien tegen de Portugals, Italie's, Brazilie's, Duitslands en Spanjes van deze wereld?
Van Kuyt ben ik geen fan. Vind ik ook geen echte rechtsbuiten zelfde geld voor Lens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Kuyt, Lens en ik denk dat ook Afellay daar prima als buitenspeler aan de slag kan, maar dat is aan Louis.
[..]
Ik denk eigenlijk dat Robben en Sneijder in vorm beter zijn dan Van Persie.
Een zeer matige en zeer beperkte spits wordt geen topscoorder in Duitsland en van het NL elftal. Doe je Huntelaar ook mee te kort. Punt uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Leuke speler bij Arsenal? Was daar de absolute uitblinker. Is topscorer én beste speler van de Premier League geworden. Met 'een leuke speler' doe je hem best een beetje tekort. Nogmaals: Van Persie is met afstand de beste speler van het Nederlands elftal misschien dat alleen Sneijder aardig in de buurt komt.
Het zegt al genoeg dat je een zéér matige en zéér beperkte spits als Huntelaar liever ziet spelen dan een wereldspits als Van Persie. Want je denkt toch niet serieus echt dat Huntelaar wel gaat excelleren in het Nederlands elftal?![]()
Toch draait het spelletje erom dat er een bal in het net gaat. Beperkt of niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:38 schreef gniffie het volgende:
Hij kan niet voetballen. Dan ben je gewoon beperkt. Maakt niet uit of je er 0 of 100 intrapt.
Nou ja dat maakt nogal uit, aangezien het er om gaat wie er na 90 minuten de meeste ingetrapt heeft.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:38 schreef gniffie het volgende:
Hij kan niet voetballen. Dan ben je gewoon beperkt. Maakt niet uit of je er 0 of 100 intrapt.
Hij moet gewoon, dat is zijn werk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Wel mooi om te horen dat Van Gaal en Koeman in ieder geval voetbalinhoudelijk kunnen praten nu, bijvoorbeeld over Schaken ... da's ook wel eens anders geweest
We hebben het over Van Gaal... dus dan is dat niet zomaar logischquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij moet gewoon, dat is zijn werk.
wel als je bondscoach wil zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben het over Van Gaal... dus dan is dat niet zomaar logisch
Fixed that for ya, and besides; we tried that last time already and it didn't work out that well...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja dat maakt nogal uit, aangezien het er om gaat wie er na 90 minuten de meeste ingetrapt heeft.
Niemand zal beweren dat RVP een mindere voetballer is dan KJH, technisch is RVP duidelijk beter. Maar hij rendeert niet in Oranje. Kan aan hem liggen, aan het systeem, aan z'n medespelers. Doet er eigenlijk niet heel veel toe. KJH schopt er in Oranje al een tijdje lang heel wat meer in dan RVP.
Dus ja, dan kan je als trainer nog wel 4 jaar RVP opstellen, of je toont ballen je laat je meeslepen door de opvolger van de Seedorf-mythe en gaat voor KJH. Denk dat het laatste in ieder geval het proberen waard is.
`quote:Op donderdag 23 augustus 2012 04:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waarom niet van Persie geprobeerd als linksbuiten en Huntelaar als afmaker richting de eerste paal, van Persie slingert nagenoeg iedere bal vanaf links voor de eerste paal, en dan kan Huntelaar het daar verder wel af.
Gaat weliswaar ten kosten van Robben. Maar waarom zou deze variant niet geprobeerd zijn ?
Maar van Gaal wil 4-3-3 spelen. en dan zie ik van Persie niet zo zitten als spits.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Omdat Van Persie spits is en wil zijn en Van Gaal hem ook zo ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |