abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115867626
hier verder..

[ Bericht 84% gewijzigd door TIM-846 op 22-08-2012 15:17:36 ]
pi_115867794
Zou Truus weer naar Rotterdam willen verhuizen? Deze flirt met Feyenoord is (terecht) maar wel heel opvallend...
BFF met GGMM
pi_115867799
Goeden OP
pi_115867828
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:16 schreef BrokenArrow het volgende:
Goeden OP
Zo dan. Beter?
pi_115867848
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:17 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Zo dan. Beter?
Ja Prima
pi_115867891
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:33 schreef Seamonkey- het volgende:
Ik kan de selectie Schaken opzich nog wel begrijpen hoor op Narsingh na hebben we weinig spelers die op rechts kunnen en die de afgelopen tijd ook goed gepresteerd hebben. En hij zal de definitieve selectie toch wel niet halen denk ik. Vind het wel gaaf voor hem :D
Kuyt, Lens en ik denk dat ook Afellay daar prima als buitenspeler aan de slag kan, maar dat is aan Louis.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:58 schreef inZanity het volgende:

[..]

:')

Van Persie is met afstand de beste speler in de selectie. En al helemaal de beste spits in de selectie. Die zou altijd moeten spelen. En die zou al helemaal al-tijd de voorkeur boven een matige en zéér beperkte spits als Huntelaar moeten krijgen.
Ik denk eigenlijk dat Robben en Sneijder in vorm beter zijn dan Van Persie.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 15:20:51 #7
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115867926
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:09 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Inderdaad een leuke speler bij Arsenal. Alhoewel, daar heeft hij pas echt de laatste 1,5 jaar geëxcelleerd.

Ik heb liever dat spelers van het Nederlands elftal in een oranje shirt excelleren. En dat doet hij doorgaans niet. Zeker niet wanneer het om de knikkers gaat. Huntelaar wordt topscoorder aller tijden.
Tijd dat hij eens een kans krijgt in de wedstrijden waar het om gaat.
Leuke speler bij Arsenal? Was daar de absolute uitblinker. Is topscorer én beste speler van de Premier League geworden. Met 'een leuke speler' doe je hem best een beetje tekort. Nogmaals: Van Persie is met afstand de beste speler van het Nederlands elftal misschien dat alleen Sneijder aardig in de buurt komt.

Het zegt al genoeg dat je een zéér matige en zéér beperkte spits als Huntelaar liever ziet spelen dan een wereldspits als Van Persie. Want je denkt toch niet serieus echt dat Huntelaar wel gaat excelleren in het Nederlands elftal? :D

Dat Huntelaar misschien wel topscorer aller tijden gaat worden is leuk voor hem en aardige scorebordjournalistiek. Maar zegt verder vrij weinig. Want tegen de Andorra's en San Marino's van deze wereld is dat nou niet bepaald een prestatie te noemen. Dacht je nou echt dat hij ook maar iets zal laten zien tegen de Portugals, Italie's, Brazilie's, Duitslands en Spanjes van deze wereld? :P
pi_115868319
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:20 schreef inZanity het volgende:

[..]

Leuke speler bij Arsenal? Was daar de absolute uitblinker. Is topscorer én beste speler van de Premier League geworden. Met 'een leuke speler' doe je hem best een beetje tekort. Nogmaals: Van Persie is met afstand de beste speler van het Nederlands elftal misschien dat alleen Sneijder aardig in de buurt komt.

Het zegt al genoeg dat je een zéér matige en zéér beperkte spits als Huntelaar liever ziet spelen dan een wereldspits als Van Persie. Want je denkt toch niet serieus echt dat Huntelaar wel gaat excelleren in het Nederlands elftal? :D

Dat Huntelaar misschien wel topscorer aller tijden gaat worden is leuk voor hem en aardige scorebordjournalistiek. Maar zegt verder vrij weinig. Want tegen de Andorra's en San Marino's van deze wereld is dat nou niet bepaald een prestatie te noemen. Dacht je nou echt dat hij ook maar iets zal laten zien tegen de Portugals, Italie's, Brazilie's, Duitslands en Spanjes van deze wereld? :P
Allereerst. Zeg ik dat Van Persie de laatste 1,5 jaar excelleerde bij Arsenal. Noem hem dus niet enkel een leuke speler. Jammer genoeg faalt hij keer op keer in het Nederlands elftal.
Dat is op zich niet erg, want hij is niet de eerste. Bergkamp, Seedorf en in mindere mate van Nistelrooy presteerde ook vele malen beter bij hun club.

Gelukkig hebben wij het alternatief met Huntelaar de topscorer van de Bundesliga in ons midden te hebben. Daarnaast scoort hij altijd. Misschien niet tegen landen als Portugal, Brazilie of Argentinie. Maar tegen dergelijke landen kreeg hij tot nu toe slechts enkele minuten. In tegenstelling tot onze vriend Van Persie, die de laatste twee eindtoernooien steevast in de basis mocht beginnen en alle vertrouwen van de bondscoach genoot.
Uiteraard stond er wel veel druk op hem, maar ja, dat is nu eenmaal in het Nederlands elftal. Daar moet hij maar mee om kunnen gaan.

Kortom: Uitblinken bij je club is wat anders dan uitblinken in het Nederlands elftal. Prima dat hij goed speelt bij Feyenoord, Arsenal of nu Man Utd. Ik heb liever dat hij bankzitter is bij Swansea en iedere wedstrijd minimaal 1x scoort in het Nederlands elftal.
pi_115872267
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Kuyt, Lens en ik denk dat ook Afellay daar prima als buitenspeler aan de slag kan, maar dat is aan Louis.

[..]

Ik denk eigenlijk dat Robben en Sneijder in vorm beter zijn dan Van Persie.
Van Kuyt ben ik geen fan. Vind ik ook geen echte rechtsbuiten zelfde geld voor Lens.
Affellay zou wel een goede optie zijn idd
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_115874873
Zonde dat Buttner niet meemag? Zijn we ook van Willems af, eerstgenoemde zal nu bij Man Utd. veel sneller groeien uiteraard.

Tegen al die dwerglanden kun je het beste het koppel Huntelaar/Van Persie opstellen en wanneer het er om gaat Van Persie op stellen.

Je kunt zeggen wat je wilt, scorebord journalistiek of niet, Huntelaar heeft nog geen enkele keer tegen een top land gescoord! Van Persie daarentegen wel tegen landen zoals Rusland, Frankrijk, Duitsland etc.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_115875382
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:20 schreef inZanity het volgende:

[..]

Een zeer matige en zeer beperkte spits wordt geen topscoorder in Duitsland en van het NL elftal. Doe je Huntelaar ook mee te kort. Punt uit.

Bovendien heeft Huntelaar al laten zien in het NL elftal wat hij kan. Van Persie helaas niet want normaal gesproken is hij de betere voetballer. Bij het NL elftal werkt het niet en dat ziet van gaal ook
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:38:35 #12
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_115875413
Hij kan niet voetballen. Dan ben je gewoon beperkt. Maakt niet uit of je er 0 of 100 intrapt.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_115875465
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:38 schreef gniffie het volgende:
Hij kan niet voetballen. Dan ben je gewoon beperkt. Maakt niet uit of je er 0 of 100 intrapt.
Toch draait het spelletje erom dat er een bal in het net gaat. Beperkt of niet.
Al is hij verstandelijk gehandicapt en hij ramt er meer in dat iemand anders mag hij van mij spelen.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_115876497
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:38 schreef gniffie het volgende:
Nou ja dat maakt nogal uit, aangezien het er om gaat wie er na 90 minuten de meeste ingetrapt heeft.

Niemand zal beweren dat RVP een mindere voetballer is dan KJH, technisch is RVP duidelijk beter. Maar hij rendeert niet in Oranje. Kan aan hem liggen, aan het systeem, aan z'n medespelers. Doet er eigenlijk niet heel veel toe. KJH schopt er in Oranje al een tijdje lang heel wat meer in dan RVP.

Dus ja, dan kan je als trainer nog wel 4 jaar RVP opstellen, of je toont ballen en gaat voor KJH. Denk dat het laatste in ieder geval het proberen waard is.
pi_115876581
Van gaal gaat het team om rvp heenbouwen zodat hij bij de wk wel kan renderen
  woensdag 22 augustus 2012 @ 19:20:43 #16
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_115876912
De spits is niet de enige speler die goals kan maken. Je staat toch met zijn 11en op het veld en met een beperkte speler als huntelaar draait het juist allemaal om hem.
pi_115885947
Wel mooi om te horen dat Van Gaal en Koeman in ieder geval voetbalinhoudelijk kunnen praten nu, bijvoorbeeld over Schaken ... da's ook wel eens anders geweest :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 augustus 2012 @ 22:43:17 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115886154
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Wel mooi om te horen dat Van Gaal en Koeman in ieder geval voetbalinhoudelijk kunnen praten nu, bijvoorbeeld over Schaken ... da's ook wel eens anders geweest :D
Hij moet gewoon, dat is zijn werk.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_115886222
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hij moet gewoon, dat is zijn werk.
We hebben het over Van Gaal... dus dan is dat niet zomaar logisch ;)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_115886658
Schaken in Oranje :') naja ik heb Denneboom ook meegemaakt als Oranje international dus ik kan wel wat hebben :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 augustus 2012 @ 22:51:49 #21
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115886745
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]

We hebben het over Van Gaal... dus dan is dat niet zomaar logisch ;)
wel als je bondscoach wil zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_115888092
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja dat maakt nogal uit, aangezien het er om gaat wie er na 90 minuten de meeste ingetrapt heeft.

Niemand zal beweren dat RVP een mindere voetballer is dan KJH, technisch is RVP duidelijk beter. Maar hij rendeert niet in Oranje. Kan aan hem liggen, aan het systeem, aan z'n medespelers. Doet er eigenlijk niet heel veel toe. KJH schopt er in Oranje al een tijdje lang heel wat meer in dan RVP.

Dus ja, dan kan je als trainer nog wel 4 jaar RVP opstellen, of je toont ballen je laat je meeslepen door de opvolger van de Seedorf-mythe en gaat voor KJH. Denk dat het laatste in ieder geval het proberen waard is.
Fixed that for ya, and besides; we tried that last time already and it didn't work out that well...

Dr is al vaker gezegd dat je dan beter RvP een linie naar achter kan halen of in "noodgevallen" op de vleugels op te stellen, want zoveel voetballend vermogen op de bank laten zitten is pure verspilling. Maar soit, daar zullen von Gahl adepten het niet mee eens zijn.
pi_115895815
Waarom niet van Persie geprobeerd als linksbuiten en Huntelaar als afmaker richting de eerste paal, van Persie slingert nagenoeg iedere bal vanaf links voor de eerste paal, en dan kan Huntelaar het daar verder wel af.

Gaat weliswaar ten kosten van Robben. Maar waarom zou deze variant niet geprobeerd zijn ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 23 augustus 2012 @ 11:56:58 #24
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_115901512
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 04:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waarom niet van Persie geprobeerd als linksbuiten en Huntelaar als afmaker richting de eerste paal, van Persie slingert nagenoeg iedere bal vanaf links voor de eerste paal, en dan kan Huntelaar het daar verder wel af.

Gaat weliswaar ten kosten van Robben. Maar waarom zou deze variant niet geprobeerd zijn ?
`
Omdat Van Persie spits is en wil zijn en Van Gaal hem ook zo ziet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 23 augustus 2012 @ 12:41:57 #25
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_115903083
Het aparte van Van Persie is dat hij juist naar de kanten zwerft en nooit in het centrum staat. Nog steeds een raadsel waarom hij per se spits wil zijn.
pi_115903295
Als je Huntelaar wilt gebruiken als diepe spits, zul je toch spelers moeten hebben die van de flanken de bal voor de pot weten te slingeren......op links is mijns inziens van Persie daarin de beste.

Robben is een goede speler, maar niet de linksbuiten die je i.c.m. Huntelaar nodig hebt.
pi_115903319
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

`
Omdat Van Persie spits is en wil zijn en Van Gaal hem ook zo ziet.
Maar van Gaal wil 4-3-3 spelen. en dan zie ik van Persie niet zo zitten als spits.
pi_115903592
Met Rubinho erbij kunnen we eindelijk wereldkampioen worden.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')