Maak je dan anders schoon op HBO nivo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:08 schreef Robin__ het volgende:
Het gaat in dit geval niet om eenvoudig schoonmaak werk maar gewoon een functie op hbo niveau.
Maar hoe sloten de overige voorwaarden daar voor je gevoel bij aan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:09 schreef Roellie80 het volgende:
Yep, Ik heb ook 6 jaar gewerkt met deze arbeidsvoorwaarden
Ik ga het er ook zeker over hebben, zou kunnen dat dat zo is maar ik heb in het verleden toch vooral negatieve ervaringen met de mondelinge toezeggingen van intercedenten (al is mijn indruk hier wel positief hoor) maar contracten van 7 pagina's roepen wel wat scepsis op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:13 schreef Bastoenie het volgende:
Ik begin per september ook met een HBO functie, en inderdaad.. stond er bij mij ook in.
Heb er wel wat van gezegd en de directeur verzekerde mij dat ze daar in de praktijk niets mee doen, mits je niet regelmatig ziek bent. Gewoon vragen
Voor de rest was het prima. Niet overbetaald ofzo, maarja, er is altijd wel watquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:12 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Maar hoe sloten de overige voorwaarden daar voor je gevoel bij aan?
Als je dat eerst niet had en ze willen dat nu in gaan voeren kunnen ze toch zeiken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:17 schreef Robin__ het volgende:
Kunnen we dus ook concluderen dat die schoonmakers op hoog catharijne uit hun nek stonden te kletsen
Ofwel, bij jou werd het zonder pardon geschraptquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:13 schreef Bastoenie het volgende:
Ik begin per september ook met een HBO functie, en inderdaad.. stond er bij mij ook in.
Heb er wel wat van gezegd en de directeur verzekerde mij dat ze daar in de praktijk niets mee doen, mits je niet regelmatig ziek bent. Gewoon vragen
Nee, maar zij hadden een totaal andere positie. Jij bent specifiek opgeleid op hoog niveau voor een bepaald functie gebied. Hierdoor heb jij een enigszins een onderhandelingspositie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:17 schreef Robin__ het volgende:
Kunnen we dus ook concluderen dat die schoonmakers op hoog catharijne uit hun nek stonden te kletsen
Rustig maar hoor. Als ze het nu niet hebben en het wel gaan krijgen heb ik het destijds niet goed begrepen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je dat eerst niet had en ze willen dat nu in gaan voeren kunnen ze toch zeiken?![]()
Jij tekent een contract met deze voorwaarde. Het is geen hele rare voorwaarde. Als je met die voorwaarde niet akkoord wil gaan teken je niet en ga je in overleg of zoek je verder.
Nee, ze bevorderen dat als je op maandag de ziekte van heineken hebt, dat je dan toch gewoon op je werkt komt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:31 schreef Stefan het volgende:
Of blijven werken als je griep hebt en dan de rest aansteken, dat bevorderen ze ermee namelijk
Je kunt als je griep hebt ook vanuit huis werken, dan steek je niemand aan en hoef je ook niet die wachtdagen te tikken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:31 schreef Stefan het volgende:
Of blijven werken als je griep hebt en dan de rest aansteken, dat bevorderen ze ermee namelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |