SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:
Bozz aan de cross!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Schijnbaar vind je het wel de moeite waard om hem uit te spelenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus Nick als ik een spel uit speel op mijn jtag mag ik het niet de moeite waard vinden om er voor te betalen..
Ja maar niet als ik er 60 euro voor had betaald.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijnbaar vind je het wel de moeite waard om hem uit te spelen
true, ben wel benieuwt of ze nog leuke features toe gaan voegen aan de stand alonequote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:55 schreef KneusTeun het volgende:
DayZ! het blijft leuk, nadeel wel als je steeds weer genakt wordt als je beetje shit hebt verzamelt...
Heb jij nog halo 3?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:18 schreef Pixell het volgende:
Gvd jullie lullen ook ff een heel topic vol als ik slaap!
Gekke zemmels
ben er met een kwartierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:22 schreef KneusTeun het volgende:
Of iemand zin in DayZ? met corky en mij even wat lui slachten
MBO IJzerhandel. Wel scherp blijven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Rossdale het volgende:
van die VMBO ijzerhandel redenaties
Zo intelligent waren ze niet eens. MBO onwaardigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MBO IJzerhandel. Wel scherp blijven.
Oh snapquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo intelligent waren ze niet eens. MBO onwaardig
Ik hou me erbuiten. Ben hier ook iets te dronken voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo intelligent waren ze niet eens. MBO onwaardig
HA! IK GA LEKKOR NU AL NAAR HUIS OM KAUTURSTRAIK TE SPELEN!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:56 schreef Frankii het volgende:
AW YEAH OVER UURTJE NAAR HUYS EN DAN COUNTER STRIKE SPELON.
Spelen jullie op de PC of Xbox?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:56 schreef Frankii het volgende:
AW YEAH OVER UURTJE NAAR HUYS EN DAN COUNTER STRIKE SPELON.
Mooi dan doe ik ff mee (trial versiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HA! IK GA LEKKOR NU AL NAAR HUIS OM KAUTURSTRAIK TE SPELEN!
Ben nu ook de trial aan het downloadenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mooi dan doe ik ff mee (trial versie)
Afgelopen 5 jaar totaal 1 goal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax heeft Poulsen gekocht en niet die van AZ
Ah jij was hetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:52 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren toevallig toegevoegd. MatachoMan.
Goals zeggen niet zoveel over een cvm he. Zoveel scoort van Bommel er ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Afgelopen 5 jaar totaal 1 goal.
[ afbeelding ]
Toppertje hoor.
Uhm dat is toch altijd zo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben nu ook de trial aan het downloadenIs net zo groot als de full versie zie ik, dus als het niet vreselijk slecht werkt ofzo koop ik hem direct
Ja echte paupers daar bij xboxlivekaarten.nlquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch je punten gekregen Mooiboy?
Nja bij Liverpool was het al een stuk minder, komt waarschijnlijk ook door de concurrentie, daarom ook maar 12 wedstrijden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax heeft Poulsen gekocht en niet die van AZ
Hij werd daar ook echt als miskoop van Hodgson gezien. Zien het wel beter dan een middenveld van 20 in de clquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja bij Liverpool was het al een stuk minder, komt waarschijnlijk ook door de concurrentie, daarom ook maar 12 wedstrijden.
Maar bij Schalke, Sevilla en Juventus was het toch wel een goeie speler .
Benieuwd
Ik had gister dat ik een team moest kiezen, kon ik nergens op klikken, ook handigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:29 schreef Cliffy het volgende:
Vet man.. join ik een game in CSGO zijn al mn controls gewiped.. loop ik daar een beetje rond zonder dat ik kan schieten
gebruiken, en zeggen nee die werkte ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja echte paupers daar bij xboxlivekaarten.nl
Beste Rijstje,
Er was sprake van een invoerfout in onze database. Probeer de volgende code maar eens.
Code: V2HRH-DKV4H-RR9YP-MMRDV-F7HQT
Onze excuses voor het ongemak.
Veel gameplezier!
Dat kan gewoon met paypal, bestellen en dan zeggen dat het niet geleverd is.... ik weet alleen niet of ze dan bij MS kunnen gaan zeuren of het echt zo is. Maar via paypal werkt dat geschillen shit wel goed!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gebruiken, en zeggen nee die werkte ook niet
Haha ja ik kwam heel toevallig in een potje, waar jij ook in zatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:38 schreef Rijst het volgende:
Hey Nick was jij dat?![]()
Wel grappig dat CS:GO Moet alleen nog erg wennen. Heb echt al 5 jaar geen CS laat staan een shooter gespeeld. Vanavond maar weer even verder dan.
Die gast is sowieso wel lachen :quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:41 schreef KneusTeun het volgende:
Meer mensen van deze! en iedereen is weer happy!
Striker?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:23 schreef Rossdale het volgende:
9-1 spelen op de_dust, I love this game
ik krijg hem nog steeds niet opgestartquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:28 schreef SoldMayor het volgende:
Sleeping Dogs verhaal uitgespeeld.
Beter als de meeste films tegenwoordig.
Vind ik ook. Had ik echt niet verwacht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef Frankii het volgende:
Counter strike speelt heerlijk op 360![]()
![]()
lijkt cod welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:03 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vond het niet echt lekker werken. 30 minuten wachten om een potje te spelen..
Wat is jouw tag eigenlijk? Heb je Sommy in je lijst?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vind ik ook. Had ik echt niet verwacht.
Vind het wel echt jammer dat je niet kan zoeken op Maps.
Inderdaad, wat is hij heerlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef Frankii het volgende:
Counter strike speelt heerlijk op 360![]()
![]()
Dat is wel ruk ja, maar quick match werkt gelukkig wel prima.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:03 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vond het niet echt lekker werken. 30 minuten wachten om een potje te spelen..
Het is release he, dan is het wel te verwachten. Heb alleen toen straks met party problemen gehad, daarna niet meerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:03 schreef KoningStoma het volgende:
quote:
BF wil MW wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef KneusTeun het volgende:
Nieuwe voertuigen in Battlefield 3: Armored Kill
AC-130 in BF3!!!
Dat nieuws is al maanden oud.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:30 schreef KneusTeun het volgende:
Nieuwe voertuigen in Battlefield 3: Armored Kill
AC-130 in BF3!!!
Sorry ik kom wel eens buiten, dan wil je dat wel eens missenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat nieuws is al maanden oud.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry ik kom wel eens buiten, dan wil je dat wel eens missen
BEst lijp hoor zie je vreemde dingen als de zon! die bestaat dus niet alleen in-game
Oei. heb ik een gevoelige snaar geraakt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry ik kom wel eens buiten, dan wil je dat wel eens missen
BEst lijp hoor zie je vreemde dingen als de zon! die bestaat dus niet alleen in-game
zekersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oei. heb ik een gevoelige snaar geraakt?
Dat kan kut zijn, maar zal wel meevallen toch?quote:
hey dat is ilergaal man!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:01 schreef KneusTeun het volgende:
Voor mensen die CS:GO voor pc nog willen http://www.onlinekeystore(...)ve-CD-KEY-STEAM.html
Inderdaadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:34 schreef Frankii het volgende:
De hele dag werken terwijl je ook zou kunnen gamen of bier drinken![]()
![]()
Aw yeahquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
InderdaadAl ga ik dat morgen helemaal goedmaken. Vrijgezellenfeest
Omgeving scheveningen en daarna een club Den Haagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Aw yeahWaar gaat het feest heen?
Club Tiffany?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omgeving scheveningen en daarna een club Den Haag
XBLAquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja maar issie ook op PS3? En is dat XBLA / PSN spul of retail?
Ga COD4 spelen johquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vet hoor dom sprayen zoals Ross zou zeggen
Nog niet, wel in amerika maar in europa nog niet. Sony heeft troublesquote:
Wie speelt er dan ook gungamequote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vet hoor dom sprayen zoals Ross zou zeggen
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als niet iedereen godmode had of onder de map zat zou ik dat zeker doen
Zo erg is het wel of ze moeten er onder tussen wat aan gedaan hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet.
Dus ze spelen het spel niet zoals het bedoeld is?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als niet iedereen godmode had of onder de map zat zou ik dat zeker doen
Heel je scherm stond een maand geleden vol met i've got this infection from blablabla.... mensen vliegen, zitten onder de map, kunnen niet dood of je hebt unlimited ammo in je clip dus een barrage van noobtubes vliegen om je heen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dus ze spelen het spel niet zoals het bedoeld is?
COD4 is inderdaad niet meer online te spelenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heel je scherm stond een maand geleden vol met i've got this infection from blablabla.... mensen vliegen, zitten onder de map, kunnen niet dood of je hebt unlimited ammo in je clip dus een barrage van noobtubes vliegen om je heen.
Mja je moet van te voren afspreken of je bij T of CT gaat en dan zo snel mogelijk bij dat team gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:23 schreef Rijst het volgende:
Jammer dat je tijdens het spelen niet in een party kan
Dat is wel slecht uitgewerkt. Maar je kan wel een priveserver aanmaken lijkt me? Met zn 8en 4v4 bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:25 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mja je moet van te voren afspreken of je bij T of CT gaat en dan zo snel mogelijk bij dat team gaan.
Toen ik de party joinde werd ik uit de server gegooid.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:27 schreef KoningStoma het volgende:
Ik speel hem nu en er is niets aan de hand.
Je kan wel in een party, maar dan moet je wel in gamechat blijven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is wel slecht uitgewerkt. Maar je kan wel een priveserver aanmaken lijkt me? Met zn 8en 4v4 bijvoorbeeld.
[..]
Toen ik de party joinde werd ik uit de server gegooid.
Waarom wil je dan ook co-op spelenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:07 schreef KneusTeun het volgende:
Is ie lekker?
Ben nu niet online... denk ook dat dat de issue is, ik speel niet zoveel
Nog steeds 25quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:01 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe ver ben je met Borderlands dan? Homo's nu ook alweer te ver zijn....
Ik vind die maps echt kut. Ik ken alleen Office, Dust 1 en 2.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou dat waren een leuke 45 minuten counterstrike het is opzich wel te spelen maar het is het allemaal net niet.
hij heeft wel een hele kekke tattooquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef Rossdale het volgende:
Vriend van me is ook pas begonnen en wil graag met anderen spelen Teun. Als je nog eens op Live bent kan ik jullie wel koppelenBlind date!
Die eerste die we speelde die jungle map was echt te slecht in elkaar gezet. Je had zoveel voordeel aan de 2de kant. Nuke was wel tof opzichquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind die maps echt kut. Ik ken alleen Office, Dust 1 en 2.
Ja Nuke begin ik ook langzamerhand aan te wennenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die eerste die we speelde die jungle map was echt te slecht in elkaar gezet. Je had zoveel voordeel aan de 2de kant. Nuke was wel tof opzich
Ga hem niet kopen hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja Nuke begin ik ook langzamerhand aan te wennenVanavond weer? Hopelijk doen er meer van hier mee.
DE BUS IS WEG!>!?>~!#@>!?#quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hij heeft wel een hele kekke tattoo
welk lvl is ie?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef Rossdale het volgende:
Vriend van me is ook pas begonnen en wil graag met anderen spelen Teun. Als je nog eens op Live bent kan ik jullie wel koppelenBlind date!
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:07 schreef Michhas het volgende:
Ik moet vanavond Diablo 3 doen, dus ik ben er niet bij
Pim?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft mijn game cd
Nu pas hierquote:
weet ik niet, ik heb bijna elke avond hockey dit weekend en volgende week zit ik in frieslandquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens een playthroughtje doen?
quote:
Dat eerste logoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:01 schreef Frankii het volgende:
Nieuwe logo Microsoft
Ik vind het mooi
[ afbeelding ]
Kans is groot dat ik vanavond mss al diablo ga doen, ik ga en ja jullie mogen allemaal lachen en het maakt me niks uit..naar een LAN dit weekendquote:
god wat flauw, je spreekt het gewoon uit als rijst, niet lijstquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:02 schreef Rijst het volgende:
Ik doe straks ook mee. Ik heb 1 van jullie vast wel in mn lijst
Voeg Sommy toe op xbl!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:02 schreef Rijst het volgende:
Ik doe straks ook mee. Ik heb 1 van jullie vast wel in mn lijst
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mich Hendo heeft zijn ACL gescheurd tijdens BJJ vandaag en is uitgeschakeld voor zaterdag waarschijnlijk.
Zal Jones leuk vindenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is officieel Jones vs Machida 2 staat nu voor UFC 152
Als hij dezelfde blessure heeft als George ringrust St Pierre dan 1,5 jaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zal Jones leuk vinden
Ben benieuwd hoe lang Hendo er uit ligt.
GSPquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij dezelfde blessure heeft als George ringrust St Pierre dan 1,5 jaar!
Machida is veel gevaarlijker voor Jones dan Hendo.
Heel UFC 151 is gecancelled. Jones heeft Sonnen aangeboden gekregen en geweigerd en toen heeft Dana de hele card afgekapt. Al die fighters zitten 8 weken vol in camp en kunnen nu fluiten naar hun purse en kunnen met vakantiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
GSP
Ja daarom, denk niet dat Jones daar erg blij mee is. Maargoed, hij mashed iedereen toch wel
Hele card gecanceld?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heel UFC 151 is gecancelled. Jones heeft Sonnen aangeboden gekregen en geweigerd en toen heeft Dana de hele card afgekapt. Al die fighters zitten 8 weken vol in camp en kunnen nu fluiten naar hun purse en kunnen met vakantie
Dana flipte hem uit op Greg Jacksons MMA prachtige tv dit. Jones is een diva maar wat wil je hij staat op het zelfde platform als bijvoorbeeld LeBron James en Kobe.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hele card gecanceld?
Dana zal nu wel een behoorlijke shitload over zich heenkrijgen
En Jones is een asshole, altijd al geweest.
Voor wanneer is 152 gepland?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dana flipte hem uit op Greg Jacksons MMA prachtige tv dit. Jones is een diva maar wat wil je hij staat op het zelfde platform als bijvoorbeeld LeBron James en Kobe.
Stop dan met het delen van je internetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:56 schreef SuperFruitig het volgende:
Is die tyfuslag alleen bij mij? Wat een miskoop. Controls zijn totaal niet fijn. Constant lag. Die nieuwe game modi zijn fucking chaos en dom. Mijn god
na vanavond zullen er veel mensen terug op aarde komen #voetbal #zuid #ghehehehequote:
Twente en Heerenveenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
na vanavond zullen er veel mensen terug op aarde komen #voetbal #zuid #ghehehehe
1 van de mindere afleveringen, maar als je seizoen 4 nog niet hebt gezien zet je maar schrapquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
S3E10 van BB is toch echt een bagger aflevering. dat gezeik met die kut vlieg
Nog 1 aflevering van S3quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:23 schreef Xblister het volgende:
[..]
1 van de mindere afleveringen, maar als je seizoen 4 nog niet hebt gezien zet je maar schrap
Ja 3 vond ik samen met 1 de mindere seizoenen, maar overall is brba natuurlijk een van de beste series imoquote:
dat is niet grappig die man is afgelopen jaar dood gegaan aan kanker en jij gaat zijn plaatje postenquote:
sorry hoor :S wist ik ook nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
dat is niet grappig die man is afgelopen jaar dood gegaan aan kanker en jij gaat zijn plaatje posten
Haha jaquote:
Dat hebben we ook echt nodigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
Heeeeeel lang double xp weekend bij BF3
"Premium exclusive double XP event, you have effectively turned it from a weekend event to a whopping 156 hours!"
Jij wel als je ooit nog bij de beste bf3 spelers (bassie en ik) wil horen. Zonder level 100 hoor je er niet bij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hebben we ook echt nodig
Windows 7 is kut.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:59 schreef KoningStoma het volgende:
Na 2 jaar windows 7 opnieuw erop gekwakt.
Wat een snelheid
Vista dusquote:
Jullie pesten mij ik ben heel goed hoor!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jij wel als je ooit nog bij de beste bf3 spelers (bassie en ik) wil horen. Zonder level 100 hoor je er niet bij.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jullie pesten mij ik ben heel goed hoor!
Ik start farmville nog niet eens opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jou geef ik zelfs batta met farmville.
quote:Zeven vragen die wij kregen:
1. Hoeveel motorrijders verwachten jullie?
Wij gaan in onze voorbereidingen uit van 3000. Om een beeld te geven: 3000 motorrijders zijn ruim drie kwartier bezig met wegrijden en vormen dan rijdend een stoet van 18 kilometer!
2. Zijn er ook andere verzamelplaatsen in Nederland en België?
Nee, wij hebben 1 grote verzamelplaats en dat is parkeerplaats Hazeldonk onder Breda. Je kunt natuurlijk zelf ook een verzamelplaats maken en van daaruit gezamenlijk naar Hazeldonk of Brussel rijden. Maar: met 3000 motoren tegelijk naar Brussel, dat wil je toch niet missen?
3. Waar gaan we heen in Brussel?
Dat weten we zelf ook nog niet, die informatie komt van onze vrienden in België. Zodra wij het horen, horen jullie het ook.
4. Hoe zit het met eten en drinken?
Op Hazeldonk hebben we afspraken gemaakt met de Deli Fresh voor een koffiekraam. Verder kun je eten en drinken kopen bij de Deli XL achter de Shell en bij McDonalds. Zij weten, dat we komen en houden hier rekening mee.
5. Is er onderweg gelegenheid om te tanken of te eten/drinken?
Er is een tankstation onderweg met een wegrestaurant, maar daar gaan we niet stoppen. Daar afstappen betekent op eigen gelegenheid verder rijden. Daarom: zorg voor een volle tank en maak dat deze gevuld is voor je Breda passeert, want 3000 motorfietsen die allemaal tegelijk op Hazeldonk bijgetankt moeten worden, dat gaat niet werken.
6. Mogen ook niet MAG-leden meerijden?
Natuurlijk. Hoe meer deelnemers, des te beter. Het is dan ook een mooie gelegenheid om meteen MAG-lid te worden. Er lopen MAG vrijwilligers bij wie je je kunt aanmelden. De MAG-gers zijn te herkennen aan blauwe hesjes met MAG Team achterop. Maar: het is niet verplicht om MAG-lid te zijn of te worden.
7. Gaan we ook in colonne weer terug?
Nee, we worden wel door wegkapiteins van MAG België Brussel uitgeleid, maar daarna rijdt ieder op eigen gelegenheid weer terug
tuurlijk....quote:
nice toch? en als je niet wil dan hoef je niet.....quote:
2dequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:43 schreef Xblister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zal me best vermaken al zal ik het nooit aan kaarten om te gaan doen als uitje met mijn vriendengroep.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nice toch? en als je niet wil dan hoef je niet.....
Ben al aan het kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:48 schreef Bozz187 het volgende:
TEUN DISCOVERY NU!!!!!!
cafe racer programma
nee maar zit nu wel te kijken, zag het toevalligquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben al aan het kijken
Thnx for the heads up! Niet jouw ding toch?
bobber wel, choppers wat minderquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:11 schreef KneusTeun het volgende:
Is wat meer jou ding toch? bobbers en choppers..
stickshift en beide remmen met 1 voet, dat lijkt me dan wel weer heel gaar om te rijden, maar ziet er wel vet uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Vind hier zo vet dat alles in stuur perfect weggewerkt is! lekker clean!
in een koekblik jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee man dat lijkt me manne chill
minimap zit er in, hotkeybar nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:38 schreef Cliffy het volgende:
Minimap, bank om items in te bewaren en een hotkey voor healthkits zouden geen overbodige luxe zijn voor Borderlands 2
Dit zijn waarschijnlijk toch gewoon screenshots van filmpjes, of pc versie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:37 schreef KoningStoma het volgende:
Die zijn fraai ja. Ik ben wel benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien op de xbox.
Mjah een goed wapen vinden is zo'n beetje het hele doel van Borderlandsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat vond ik ook storend aan Borderlands het werd ook snel makkelijk als je een goede gun had met ammo.
En die bank?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
minimap zit er in, hotkeybar niet
daar kan ik niet over oordelen want het was een combat georienteerde demo. maar aangezien die wel in moxi riotdome zat, zal die ook wel bij 2 er bij zittenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mjah een goed wapen vinden is zo'n beetje het hele doel van Borderlands
[..]
En die bank?
Oh die DLC zijn we nog niet aan begonnen, eerst in playthrough 2 naar lvl 50 lvlen.. wel irritant want ik heb iets van 5 oranje wapens ofzo in m'n backpack al weet ik niet precies waarom ik die bewaar aangezien ik niet van plan was om nog een ander character te beginnenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
daar kan ik niet over oordelen want het was een combat georienteerde demo. maar aangezien die wel in moxi riotdome zat, zal die ook wel bij 2 er bij zitten
Screen is niet van mij (is een beta), maar het is toch belachelijk dat je voor dit soort shit ook al moet gaan betalen? Net als dat je hele fucking dashboard nog steeds vol staat met ads als je Gold hebt. Waardeloos, ook al kost het maar een paar dollar per maand...quote:
Volgens mij een mooie extra voor gold members, niks mis meequote:
Ik ben gestopt omdat er niemand was. Wil wel weer online gaan?quote:
Laat die kniffie thuis hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:27 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen Mysteryland.![]()
Wel pauper weer lijkt het te worden. Regen.
Nee Stef, ik ga vooruit terwijl de wereld stil blijftquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent veranderd sinds diablo.
Sommigen inderdaad wel jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee Stef, ik ga vooruit terwijl de wereld stil blijft
staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |