SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:
Bozz aan de cross!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Schijnbaar vind je het wel de moeite waard om hem uit te spelenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus Nick als ik een spel uit speel op mijn jtag mag ik het niet de moeite waard vinden om er voor te betalen..
Ja maar niet als ik er 60 euro voor had betaald.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schijnbaar vind je het wel de moeite waard om hem uit te spelen
true, ben wel benieuwt of ze nog leuke features toe gaan voegen aan de stand alonequote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:55 schreef KneusTeun het volgende:
DayZ! het blijft leuk, nadeel wel als je steeds weer genakt wordt als je beetje shit hebt verzamelt...
Heb jij nog halo 3?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:18 schreef Pixell het volgende:
Gvd jullie lullen ook ff een heel topic vol als ik slaap!
Gekke zemmels
ben er met een kwartierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:22 schreef KneusTeun het volgende:
Of iemand zin in DayZ? met corky en mij even wat lui slachten
MBO IJzerhandel. Wel scherp blijven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Rossdale het volgende:
van die VMBO ijzerhandel redenaties
Zo intelligent waren ze niet eens. MBO onwaardigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MBO IJzerhandel. Wel scherp blijven.
Oh snapquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo intelligent waren ze niet eens. MBO onwaardig
Ik hou me erbuiten. Ben hier ook iets te dronken voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo intelligent waren ze niet eens. MBO onwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |