Ik kan het allemaal wel en dit keer ga ik het denk ik wel afmaken..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die instelling...
''ik doe het wel even'' heb ik ook te vaak gedacht, praktijk is vaak veel zwaarder.
Nou theorie ging het wel goed op school, maar praktijk minder.. dus op stage.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:43 schreef eriksd het volgende:
Is het niet een optie om gewoon als secretaresse te gaan werken alvast? Of ben ik dermate onbekend met het vakgebied dat ik nu iets doms zeg?
Meer zekerheid willen we zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:43 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal wel en dit keer ga ik het denk ik wel afmaken..
Wat dan en waarom?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:53 schreef -supergirl- het volgende:
ik ga ook iets doen waar ik niet helemaal 100% gelukkig mee ben
rechten. omdat ik niks anders weet, het bij mijn vooropleiding past en er veel werk in te vinden is.quote:
Bij mij eigenlijk hetzelfde, ook Rechten en weet ook gewoon niks leukers. Lijkt me wel redelijk interessant, maar het is niet dat het me helemaal geweldig lijkt. Ga jij het op HBO of Universiteit doen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
rechten. omdat ik niks anders weet, het bij mijn vooropleiding past en er veel werk in te vinden is.
hboquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:33 schreef solo020 het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk hetzelfde, ook Rechten en weet ook gewoon niks leukers. Lijkt me wel redelijk interessant, maar het is niet dat het me helemaal geweldig lijkt. Ga jij het op HBO of Universiteit doen?
ja dat is bij toch wel secretaresse dan. Gaat mij het makkelijkst af paar vakken na.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef Ziba het volgende:
Thuisopleiding is al helemaal een domme keuze want dan doe je op den duur toch niets omdat je dan helemaal geen prikkels krijgt. Kies gewoon een opleiding uit waarbij je niet veel hoeft te doen en het toch kan halen zonder enige inzet en waarbij de baan ook niet al te kut is. Dat is de beste optie.
Dacht eigenlijk dat je daar geen studie voor nodig had maar dan doe je dat toch gewoon op die school met uitschot mensen. Beleef je vast leuke dingen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja dat is bij toch wel secretaresse dan. Gaat mij het makkelijkst af paar vakken na.
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
rechten. omdat ik niks anders weet, het bij mijn vooropleiding past en er veel werk in te vinden is.
Dat het makkelijk werk vinden is in de juridische sector, zeker als je een "dan dit maar" instelling hebt?quote:
Daar ben ik zeker van ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat het makkelijk werk vinden is in de juridische sector, zeker als je een "dan dit maar" instelling hebt?
Oke, apart. Van wie heb je dat gehoord?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar ben ik zeker van ja.
En je moet natuurlijk slim genoeg zijn om die instelling niet tijdens een sollicitatie te laten merken
Lijkt me niet echt slim.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar ben ik zeker van ja.
En je moet natuurlijk slim genoeg zijn om die instelling niet tijdens een sollicitatie te laten merken
Denk je dat ik meer dan 40 uur ga werken? 60....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke, apart. Van wie heb je dat gehoord?
En dan ben je binnen en dan 60 uur per week naar de klok kijken?
Oh jou lijkt het slimmer om tijdens een sollicitatie juist wél te laten merken dat je je opleiding met tegenzin hebt gedaan? Oké.quote:
Er is een enorme overkill aan juristen. Laat je niet voor de gek houden. Sommige sectoren zitten voor de komende jaren compleet volgeramd en de nichegebieden ga je niet trekken als je er een beetje zit voor "het moet maar".quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denk je dat ik meer dan 40 uur ga werken? 60....
En dat is niet apart, als je ziet hoeveel keuze er wel niet is. het is heel breed en er is genoeg keuze
En hoe kom jij aan die wijsheid.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er is een enorme overkill aan juristen. Laat je niet voor de gek houden. Sommige sectoren zitten voor de komende jaren compleet volgeramd en de nichegebieden ga je niet trekken als je er een beetje zit voor "het moet maar".
Maar succes uiteraard.
Omdat ik inmiddels een rits aan kantoren heb gezien? De grotere zuidas-jongens die ook de meeste doorstroom hebben ontvangen duizenden en duizenden sollicitaties. Het gaat maar door.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan die wijsheid.
In de randstad zeker.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat ik inmiddels een rits aan kantoren heb gezien? De grotere zuidas-jongens die ook de meeste doorstroom hebben ontvangen duizenden en duizenden sollicitaties. Het gaat maar door.
Uiteraard. Is er nog iets anders dan?quote:
Ah kijk. Jij weet niets over het aanbod van werk buiten de randstad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard. Is er nog iets anders dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |