Jij slaat echt alles op, hèquote:Op zaterdag 1 september 2012 04:53 schreef zarGon het volgende:
Julis:
[ afbeelding ]
Blijkbaar opgeslagen op 30 december 2009...
.quote:Op zondag 2 september 2012 00:54 schreef zarGon het volgende:
met mijn penis
[..]
mijn penis maakt verhalen grappiger
Istanbul is het brein, de rest van Turkije is odun. Zo begrijp ik het plaatje.quote:Op zondag 2 september 2012 04:46 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet dit voorstellen? (De rest van Europa staat op http://9gag.com/gag/5236670.)
Ja, dat vond ik ook al. Misschien is het brein wel met een reden zo getekendquote:Op zondag 2 september 2012 13:16 schreef Levolution het volgende:
Dat zou best wel eens kunnen kloppen.
Wel een erg lelijk getekend brein dan.
quote:Op zondag 2 september 2012 13:15 schreef Julis het volgende:
Istanbul is het brein, de rest van Turkije is odun. Zo begrijp ik het plaatje.
Ik kreeg het liedje van iemand en ik zag hem ineens in je ondertitel staan, ik dacht baas.quote:
Blijft hangen in je hoofd he.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kreeg het liedje van iemand en ik zag hem ineens in je ondertitel staan, ik dacht baas.
Ik luister hem al zowat de hele dag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijft hangen in je hoofd he.
De hamvraag is welke versie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik luister hem al zowat de hele dag.Krijg er ook een soort vakantiegevoel van.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik luister hem al zowat de hele dag.Krijg er ook een soort vakantiegevoel van.
Weet ik, had het liedje al jaren op mp3 voor Babutsa er mee kwam, maar beter wil ik het zeker niet noemen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, smaken verschillen babutsa heeft het liedje gewoon van hem gekopieerd.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maakt niet uit, gewoon klaar, losgaan.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |