quote:
mwah, dat soort 'als' redeneringen hebben weinig waarde..
altijd is er in nederland een grote schandaalpers geweest die ook heel bewust gespeurd hebben naar schandalen om mensen uit het koninklijk huis te beschadigen en genoeg zullen ook bv wel graag prins Phillip een pootje hebben willen lichten...
altijd als er dingen in de pers komen, is er sprake van gewoon onachtzaamdheid... dat prins hary sexfeestjes viert vind ik niet zo erg, maar natuurlijk kan hij wel wetend at als er daar iemand met een camera opname's gaat maken, hij als prins héél kwetsbaar kan zijn en die erg makelijk ind e pers kunnen komen...
het verschil is daar voroal de voorzichtigheid..
Overigens, ik vind het een erg slimme en goede reactie van de persdienst van het koninklijk huis er verder niet geheimzinnig over te doen of bv gelijk over te reageren...
Nog niet zo lang terug zouden de engelsen direkt alles gedaan hebben om zulke publicaties te verbieden... kan me zelfs herinenren dat nog niet lang terug bv bepaalde buitenlandse kranten dan in engeland verboden waren om te verkopen omdat er foto's in stonden die men in engeland niet mócht zien (zeker rondom het koningshuis)..
Juist door de rustige en koele reactie legt de persdienst er des te meer nadruk op dat die gast een gewone jongen is die gewoon een feestje viert zoals wel meer van zijn leeftijd.
edit:
kennelijk zijn die twee alinea's hierboven ietwat voorbarig, de foto's zijn in engeland wél verboden en de engelse RVD schiet in zn aloude 'verbieden'-reflex en slaat om zich heen... jammer.
[ Bericht 5% gewijzigd door RM-rf op 23-08-2012 15:58:03 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25