Hiquote:
hmm minder. in elk geval succes morgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hi![]()
Ik moet wel, mijn teen is nog steeds verdriedubbeldmorgen naar het ziekenhuis.
Hoe is het?
Oeeh het Westerparkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm minder. in elk geval succes morgen.
hier goed. vorige week amsterdam was leuk, in het westerpark lekker wat gedronken etc. had nog iemand gespot in bikini en op slippers, moest ik even aan jou denken.
nee snap ik. al had ik je wel in bikini willen zien natuurlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oeeh het WesterparkTeenslippers
Maar iki zou er niet in bikini gaan liggen
![]()
Gezellig gehad?
Het is trouwens erg erg afgekoeld!
Ja bal ook wel een beetje. Heb een echt buiten weekend geplandquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:52 schreef dawg het volgende:
[..]
nee snap ik. al had ik je wel in bikini willen zien natuurlijk.![]()
was erg leuk ja.
jammer genoeg, hou wel van warmte.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:56 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja ik een rooie wen er maar aan
je gaat vissen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja bal ook wel een beetje. Heb een echt buiten weekend geplandMaar goed, paraplu mee en kaplaarzen en dan komt het wel weer goed
![]()
Hoe is het verder?
Slaap lekker liefjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:58 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Kun je er niet aan wennen stuur ik je gewoon richting de Gulag.
[ afbeelding ]
Hahaha vissen ik kan me niet voorstellen dat ik 5 minuten volhoud. Vreselijk saai.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
je gaat vissen?
verder ach, er spelen wat dingen maar ik post niks persoonlijks meer op fok!en gaat het wel lekker hoor, jammer dat het nu meteen 10 graden frisser is dus.
Ik slaap heerlijk want dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:59 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Is kijken of jij zo rustig slaapt wanneer de rooien aan de macht komen
haha toch leuk dat je even serieus op het vissen ingaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha vissen ik kan me niet voorstellen dat ik 5 minuten volhoud. Vreselijk saai.
Nee, er is Uitmarkt in A'dam en ik ga slenteren met een vriendin.
Hahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik slaap heerlijk want dat gaat niet gebeuren![]()
Al sliep ik vanochtend pas om half 6, tot 8 uur, wie weet toch een voorgevoel
Ja natuurlijk! Ik ben een zeer serieus persoonquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
haha toch leuk dat je even serieus op het vissen ingaat.
leuk toch, veel plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |