Zie instructies, je moet 'm 3cm langer maken dan de breedte van de douche. Dan past ie niet en daarna moet je dus de instructies verder volgen. En ik kon niet draaien, ik moest trekken. Dat kostte trouwens ook al bizar veel kracht.... dat ding er helemaal doorheen trekken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:18 schreef ursel het volgende:
Moet je die zeg maar niet eerst los draaien, grofweg de lengte maken end an weer vastmaken?
W00t w00t!!! Ik heb het voor elkaar gekregen met een dikke markeerstiftquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef Deetch het volgende:
Gewoon meer kracht zetten je zult hem toch echt verder moeten uittrekken. Vraag anders je buurman.
Las je hem te ver hebt uitgetrokken moet je de binnenste stang er dan ook helemaal uittrekken en aan de achterkant er weer instoppen en opnieuw hem op lengte trekken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:28 schreef Sosha het volgende:
Te vroeg gejuicht. Ik kon hem zo makkelijk uittrekken nadat ik hem erdoorheen gekregen had, dat ik 'm per ongeluk té ver heb uitgetrokken. Omdat ie niet paste, heb ik al mijn kracht en gewicht in de strijd gegooid om hem weer iets korter te krijgen, maar dat bleek onmogelijk en nu is ie kapot. -_-
Voor zover ik kan zien niet. TS, is je nieuwe douchegordijn doorzichtig? Als dat niet zo kan je dan even m'n spycam verplaatsen? Hij zit verstopt in de blauw-wit getreepte opgerolde handdoek.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef CafeRoker het volgende:
Het duurt nu wel erg lang. Zou ze klem zitten tussen stang en muur?
lolquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien niet. TS, is je nieuwe douchegordijn doorzichtig? Als dat niet zo kan je dan even m'n spycam verplaatsen? Hij zit verstopt in de blauw-wit getreepte opgerolde handdoek.
Kan je gelijk de TS helpen, heb je je goeie daad voor dit jaar al weer gedaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:10 schreef GGMM het volgende:
Dankzij dit topic heb ik zojuist succesvol mn douchegordijn opgehangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |