Die punten liggen meer aan je eigen discipline hoor. Heeft niks met een TV abonnement te maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:46 schreef TR08 het volgende:
30 euro.
XS4all basic ADSL internet, geen kabel TV. We kijken alles wat we willen zien gewoon via uitzending gemist achtige sites. Gaat prima en 8 Mbit internet is snel zat.
En ik kan het je aanraden: Het leven zonder TV abbo is heerlijk![]()
• Je mist niks
• Je loopt nooit meer van jezelf te balen dat je -weer- een avond nutteloos voor de buis hebt liggen brak doen,
• Je krijgt meer voor elkaar van de dingen die je wel wilde doen
• Je bent meer relaxed omdat je alles gewoon kijkt op het moment dat jou dat uit komt
Ik wou net zeggen, ik heb tv en denk dat maar zeldenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die punten liggen meer aan je eigen discipline hoor. Heeft niks met een TV abonnement te maken.
Nou bij gebrek aan discipline in deze *ahum*quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die punten liggen meer aan je eigen discipline hoor. Heeft niks met een TV abonnement te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *ahum*heeft het bij ons in huis veel goeds gebracht dat dat abbo weg is
*Update*
En mijn vrouw is het daarmee eens lees ik net op de SMS![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door TR08 op 22-08-2012 11:15:33 ]
Ik heb ook via de kabel, maar dat is niet stabieler dan ADSL. De kabel in in mijn ogen juist instabieler omdat je veel vaker schommelingen hebt als het druk wordt. Reden dat ik toch overgegegaan ben op de kabel is dat Ziggo gewoon sneller internet levert. Digitenne heb ik ook gehad en dat voldoet prima, zolang je geen tv hebt groter dan 1,15 of iets dergelijks en zolang je geen fullHD tv hebt van een hoge kwaliteit. Als je gewoon een wat oudere HD ready hebt, werkt het behoorlijk. In elk geval het goedkooptste digitale alternatiefquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:00 schreef jroz het volgende:
Zonder kortingstarief: Iets van 55 euro voor TV (+DVR), internet (50 Mbit) en bellen (doe ik niets mee) van UPC.
Maar kan natuurlijk veel goedkoper, net wat je eisen zijn. Ik wil stabiel en snel internet en ben hier dus aangewezen op kabel.
Als ik traag onstabiel internet zou willen en TV in slechte kwaliteit, dan kon ik ook ADSL + Digitenne kiezen en voor veel minder klaar zijn.
Apart...bij ons was kabel juist altijd slecht qua betrouwbaarheid. Zowel in Delft (Casema/Ziggo) als Almelo (@home/later Ziggo).quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:00 schreef jroz het volgende:
Zonder kortingstarief: Iets van 55 euro voor TV (+DVR), internet (50 Mbit) en bellen (doe ik niets mee) van UPC.
Maar kan natuurlijk veel goedkoper, net wat je eisen zijn. Ik wil stabiel en snel internet en ben hier dus aangewezen op kabel.
Als ik traag onstabiel internet zou willen en TV in slechte kwaliteit, dan kon ik ook ADSL + Digitenne kiezen en voor veel minder klaar zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |