Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:18 schreef Holenbeer het volgende:
sinds vandaag Holenbeer MSc, stiekem wel een beetje trots en morgen vast een heerlijk gevoel op de fiets
Lekker zeg, feli!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 02:18 schreef Holenbeer het volgende:
sinds vandaag Holenbeer MSc, stiekem wel een beetje trots en morgen vast een heerlijk gevoel op de fiets
Fietsers zijn gewoon goed volk. Verbeter de wereld: ga fietsen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Laatst had een collega van me nog een verkeersopstootje gesust. Kregen we een briefje in de bus: Dank aan de fietskoerier die me geholpen heeft tijdens die ruzie.
Ja, ik zit op wifi. Vanmorgen weer geprobeerd en toen lukte het gewoonquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker via de telefoon, zit je wel op wifi?
is dat bij rotterdam airport dat baantje ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed gesproken, ga je zondag nog mee?
[ afbeelding ]
Nee Gouda.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:54 schreef dop het volgende:
[..]
is dat bij rotterdam airport dat baantje ?
Nee, KPN, maar dat zou ook niet echt uit moeten maken omdat ik op wifi zat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vodafone toevallig?
Die hadden wat problemen laatste dagen :p.
Je moet nu wel de FOK! groep joinen op Strava he!
UT inderdaad. Vrouwen zijn er inderdaad wel. Duits en psychologiestudent waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:38 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Uni Twente (vermoeden vanwege je onderschrift)? Afgelopen dinsdag is mijn afstudeerder daar afgestudeerd. Wat fietsen daar nog veel vrouwen rond voor een technische universiteit.
Net of ik zo'n verrijking ben voor de clubquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:57 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Nee, KPN, maar dat zou ook niet echt uit moeten maken omdat ik op wifi zat.
Ik denk niet dat ik een aanwinst zal zijn in de FOK! groep van StravaDaarnaast zou ik ook niet weten hoe ik dat moet doen.
http://app.strava.com/segments/1364483quote:
Whut 74.6quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:14 schreef dop het volgende:
[..]
http://app.strava.com/segments/1364483
daar dus
dordrecht maassluis rotterdam airport , ken ik wel van er langs fietsen , misschien ook wel eens langs dat baantje gereden maar is me nooit opgevallen
zal wel een log foutje zijn, 50 kilometer het uur is al heel erg forsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Whut 74.6Dat rijd Lars Boom niet eens op zo'n bochtig parcours.
Klopt weer eens geen klote van op Strava, kijk maar bij performance. Zie je dat het gemiddelde ergens rond de 43 km/uur ligt. De tweede plek klopt ook niks van, gemiddelde ook net boven de 40 km/uur in werkelijkheid. Derde en vierde plek gaan ook nergens over.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Whut 74.6Dat rijd Lars Boom niet eens op zo'n bochtig parcours.
Moet iemand ff telefoon aan Kaas lenen zodat hij dat segment rijdt en daarna kan flaggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:23 schreef Ericr het volgende:
[..]
Klopt weer eens geen klote van op Strava, kijk maar bij performance. Zie je dat het gemiddelde ergens rond de 43 km/uur ligt. De tweede plek klopt ook niks van, gemiddelde ook net boven de 40 km/uur in werkelijkheid.
http://app.strava.com/clubs/fok-recreatieve-wielrennersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:57 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik een aanwinst zal zijn in de FOK! groep van StravaDaarnaast zou ik ook niet weten hoe ik dat moet doen.
Ben de hele zooi al aan het flaggen, weg met die onzinnige rides.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet iemand ff telefoon aan Kaas lenen zodat hij dat segment rijdt en daarna kan flaggen.
Elke niet bèta opleiding is geen echte opleiding...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:01 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
UT inderdaad. Vrouwen zijn er inderdaad wel. Duits en psychologiestudent waarschijnlijk
Jij, Kiekjesdief en Gripper, dank voor de felicitaties. MSc Business Administration heb ik nu.
Overigens vind ik het nu wel schaamteloos dat ik het vannacht met mijn dronkenkop gepost heb
Iemand moet bèta mensen aan het werk zetten, laat mij dat dan maar doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Elke niet bèta opleiding is geen echte opleiding...![]()
Om je euforie dan toch nog even schaamteloos de grond in te boren
Ik heb me toegevoegdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
http://app.strava.com/clubs/fok-recreatieve-wielrenners
Alsof er alleen maar pro's zitten. Ik rij ook totaal niet hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |