Valt mee, 3,6 kilometerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Flinke wandeling, of niet? Wel goed bezig!
Ja, ik word ook nooit zo happy van het meesjouwen van mijn laptopquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Valt mee, 3,6 kilometer
Doe ik wel alleen als ik mijn laptop op kantoor in de kluis heb liggen, otherwise that is not to do
Skjoequote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik las vanmorgen in de algemene voorwaarden van shopvip dat het retouren van artikelen verzendkosten voor de koper meebrengt, mits de artikelen verkeerd of beschadigd zijn geleverd
IK HAAT MITS/TENZIJ FALEN
sshhhhquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Skjoe![]()
[..]Moet je alsnog beide houden! Oh wat vervelend
![]()
quote:
Hier eik alles wel goedquote:
Je kunt altijd op de dag elf nog kijken toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier eik alles wel goed![]()
Dit weekend bewust eens niets gepland. Aangegeven aan paps dat we zijn vut wel andere keer komen vieren (doet ie nu voor collega's; gaat het nog apart vieren voor familie dus hij snapte wel dat we geen 3 weekends na elkaar naar België wilden komen).
Maar het is eik ook Bavaria Open Air.. Waar ik dan weer naartoe wilMaar ik wou net niks doen... Luxe dilemma's
Heb je pics van je nieuwe tassen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je kunt altijd op de dag elf nog kijken toch?Wel lekker, even niets. Ik heb ook niets gepland, ik ga het weekend doorkomen met het verliefd kijken naar mijn nieuwe tassen
Dat!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je pics van je nieuwe tassen?
Da's inderdaad wel heel kort dagquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
kreeg gistermiddag een mailtje, iemand wilde een kookavond voor de buurt organiseren voor aanstaande vrijdag (dan kook je met een groep mensen voor 50 man) en ze zocht vrijwilligers om te helpen. Heb toch maar vriendelijk bedankt, 3 dagen is net te kort dag
En dan verkansie??quote:
YES!!!!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien late regelingen wel
[..]
En dan verkansie??![]()
Het lijkt wel een tentamen van Lindyquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel heel kort dag
Dat is bij ons op werk beter geregeld, wij worden als groep opgeheven in de reorganisatie en dus moet er nog even een soort van afscheid geregeld worden. Dus kregen wij gister ook een mailtje, wie er vrijdag mee uit eten kan. We weten ook pas een half jaar dat we over een week niet meer bestaan
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
YES!!!!!!
[..]
Het lijkt wel een tentamen van Lindy![]()
Ik lollerdequote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
YES!!!!!!
[..]
Het lijkt wel een tentamen van Lindy![]()
wat dacht je van onze 180m2 zandbak achter het huisquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik lollerde
Nice! Gaan jullie ergens naartoe of is het puur rust ende vrede des huize skjoe en bb
Hier nog 3.5 week. Ben ook al aan het aftellen
Prive strandquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat dacht je van onze 180m2 zandbak achter het huis
Thehehe daarom... Maar ik spreek uit cifs standpunt die bij elke week vrij gewoon op reis 'moet'quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat dacht je van onze 180m2 zandbak achter het huis
Tsss details detailsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
grijs stofzand met glasscherven en bamboewortels
oh ik wil best op verkansie, maar ik denk dat ik met 137 euro niet ver ga komenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe daarom... Maar ik spreek uit cifs standpunt die bij elke week vrij gewoon op reis 'moet'Ik hoef ook niet elke verkansie naar het buitenland; maar cif dus wel; dus tjah
Maar begrijpbaar iddHeb je wel een voldoening als het eenmaal klaar is
Vakantieveiling.nlquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ik wil best op verkansie, maar ik denk dat ik met 137 euro niet ver ga komen![]()
![]()
Ik ga vrijdag pasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je pics van je nieuwe tassen?
Komt vast goedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag pasMaar in de bijenkorf in Rotterdam kon ik al geen leuke tassen vinden, en in de webshops van de pc hooft ook niet. Ik knijp 'm.
Dat is waar, daarom wou ik ook niet online gaan kopen, tassen moet je ook voelen vind ik, en of ze stevig zijn of niet... Ach, ik mag iig doorgaan tot ik aan de 750 zitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Komt vast goed![]()
Denk als je er een paar IRL ziet, dat je er vanzelf wel een paar tegenkomt die je helemaal geweldig vindtMag je em straks nog knijpen omdat je niet kan kiezen
Wat hebben ze gedaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:02 schreef Diconnected het volgende:
Meneer is er weer, heeft zich al volgestouwd met voeren hij wil al weg. Maar m'n moeder komt pas om half 2 mwehehe
Ik dacht 1000quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is waar, daarom wou ik ook niet online gaan kopen, tassen moet je ook voelen vind ik, en of ze stevig zijn of niet... Ach, ik mag iig doorgaan tot ik aan de 750 zit
Slijmbeursontsteking in elleboog weggehaald. Hij heeft alleen plaatselijke verdoving gehad en hij is helemaal hyper nuquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Slijmbeursontsteking in elleboog weggehaald. Hij heeft alleen plaatselijke verdoving gehad en hij is helemaal hyper nu
Neuh bij narcose mag je ook heul nog niet autorijden en zulks. Plaatselijke verdoving stelt niks voor. Als zo vaak gehad. Enkel pijnlijk bij het zetten en daarna alleen maar grappig om in te duwen omdat je er niks van voeltquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dan snap ik het wel ja, na mijn narcose was ik zo duf
Kon me dus al niet voorstelllen dat hij dan al zo helder was
Heb ik nooit last van en mijn man ook niet, die was op de uitslaapkamer al direct helderquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dan snap ik het wel ja, na mijn narcose was ik zo duf
Kon me dus al niet voorstelllen dat hij dan al zo helder was
De eerste keren narcose weet ik niet meer, maar de vorige keerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb ik nooit last van en mijn man ook niet, die was op de uitslaapkamer al direct helder
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neuh bij narcose mag je ook heul nog niet autorijden en zulks. Plaatselijke verdoving stelt niks voor. Als zo vaak gehad. Enkel pijnlijk bij het zetten en daarna alleen maar grappig om in te duwen omdat je er niks van voelt![]()
Dat is wel vervelend, mijn man voelde zich eigenlijk direct beter als voor de operatiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De eerste keren narcose weet ik niet meer, maar de vorige keerIk had een droom en ik werd wakker maar ik zat nog wel in de droom, alles draaide als een malle, ik had het gevoel dat ik viel, en ik kon al helemaal niet rechtop zitten
Jupquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik zie je al zo zitten, prikkend in je arm en dan heel hard lachen
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupEn dan ook in knijpen en vlg dag merken dat ik er een blauwe blek in geknepen had
Dus...
Misschien helpt het ook wel wanneer je geopereerd wordt voor iets wat echt heel veel pijn of last veroorzaakte. Ik had gewoon stomme verstandskiezen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend, mijn man voelde zich eigenlijk direct beter als voor de operatie
[..]
JupEn dan ook in knijpen en vlg dag merken dat ik er een blauwe blek in geknepen had
Dus...
[..]
Dus...
Geen idee sta bij kassa te wachten ik dacht goedkoperquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Normaal is Gosh nagellak 8 euro toch?
Klote zegquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Meh, medicijnen hebben niet gewerkt lever is niet verbeterd :<
Wel natuurlijj weer eigenaar van nieuwe lading meds
Mochten toch maar een petitie regelen voor een nieuw lijf meid........quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Als we moeten bij betalen, zullen ze ze wel niet afgevenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon blij dat ze vandaag komen!
Dan wil ik de krullen van mss de tetters van sq de huidskleur van priem de wenkbrauwen van spees d de lippen van unf etc etc etc!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mochten toch maar een petitie regelen voor een nieuw lijf meid........Sterkte ermee
![]()
![]()
Heb gevraagd of mijn huisgenoten ze willen aannemen en dat ik vanavond dat geld meteen terugstort.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als we moeten bij betalen, zullen ze ze wel niet afgeven
Oh mooiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb gevraagd of mijn huisgenoten ze willen aannemen en dat ik vanavond dat geld meteen terugstort.
Ja, daar kwam ik naderhand ook achterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom doet eigenlijk iedereen zo moeilijk over timeline? Je ziet het zelf toch nooit?
Ik vind het er ook veel leuker uitzien...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom doet eigenlijk iedereen zo moeilijk over timeline? Je ziet het zelf toch nooit?
Ik zou het zo weggeven.. Als dat alles isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan wil ik de krullen van mss de tetters van sq de huidskleur van priem de wenkbrauwen van spees d de lippen van unf etc etc etc!
No idea. Ik heb timeline al van vorig jaar toen de beta nog maar net uit was. Tóen had ik hem al geactiveerd omdat ik hem veel te leuk vondquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan komt spees er nog het best van af en jij het slechtstquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou het zo weggeven.. Als dat alles is![]()
![]()
Thehe image van mezelf die huidloos rondloopt... skjoe zonder tetters.. kale mss...![]()
[..]
No idea. Ik heb timeline al van vorig jaar toen de beta nog maar net uit was. Tóen had ik hem al geactiveerd omdat ik hem veel te leuk vond![]()
Cif heeft het nog steeds niet... Ook halve autist dus
True thatquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan komt spees er nog het best van af en jij het slechtst
BIJNA JONGEUHquote:
Noes wat foutquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Jill zit in mijn lv tas, ze vind t heerlijk dat ze niet hoeft te lopen maar t ziet er extreem kak uit
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Jill zit in mijn lv tas, ze vind t heerlijk dat ze niet hoeft te lopen maar t ziet er extreem kak uit
Masja heeft je internet geslooptquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:01 schreef RenRen- het volgende:
Ik ging dat masjafilmpje kijken, en toen kapte mijn internet ermee en had ik een heel charmante screenshot van ze
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Masja heeft je internet gesloopt
Tsja, wat is het nut van de cinnamon challenge. Zet jezelf voor schut op youtube voor andermans vermaakquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq is trouwens het nut van een baby food challenge?
Ok, andere vraag:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tsja, wat is het nut van de cinnamon challenge. Zet jezelf voor schut op youtube voor andermans vermaak
Met een sjiwawa!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja daarom![]()
meer kak dan dit wordt het niet
en vel rozen lipstickquote:
nee, dan wordt het ordiquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en vel rozen lipstick![]()
Woei ! 2 manieren om het méér kak te maken*high fivet mss*
Ik zou ook niet weten hoe ik 30 video's anders moet vullenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, andere vraag:
Wat de neuq heeft het met een beautyblog te maken?
Niet met lv-tas en gucci zonnebril ?quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:18 schreef RenRen- het volgende:
Hadden jullie dat gelezen, van die belachelijk hoge extra kosten bij een cursus die ik wou doen? 60 euro per opdracht moest ik nog extra bij gaan leggen bij die cursus, ja dikke doei, dat geld heb ik niet. Als je op de site kijkt, staat er op het eerste ogenblik niets over de extra kosten. Pas als je op een "Lees meer" klikt, komen die kosten naar boven. Maar ik klikte niet op die "Lees meer", want bij andere cursussen stond er alleen maar bullshit over hoe geweldig die cursus wel niet was.
Krijg ik een mailtje:
"Jammer dat je zo slecht hebt voorbereid. De bijkomende kosten staan nl. op de site vermeld. "Kots
Klantvriendelijk ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:18 schreef RenRen- het volgende:
Hadden jullie dat gelezen, van die belachelijk hoge extra kosten bij een cursus die ik wou doen? 60 euro per opdracht moest ik nog extra bij gaan leggen bij die cursus, ja dikke doei, dat geld heb ik niet. Als je op de site kijkt, staat er op het eerste ogenblik niets over de extra kosten. Pas als je op een "Lees meer" klikt, komen die kosten naar boven. Maar ik klikte niet op die "Lees meer", want bij andere cursussen stond er alleen maar bullshit over hoe geweldig die cursus wel niet was.
Krijg ik een mailtje:
"Jammer dat je zo slecht hebt voorbereid. De bijkomende kosten staan nl. op de site vermeld. "Kots
Ik wil een boob bounce!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en vel rozen lipstick![]()
Woei ! 2 manieren om het méér kak te maken*high fivet mss*
Terugsturen:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:18 schreef RenRen- het volgende:
Krijg ik een mailtje:
Gewoon terugbitchen als je je geld terug hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:21 schreef RenRen- het volgende:
Echt hè! Ik zou het wel kunnen slikken als ze had gemaild "Oh, wat jammer dat het zo is gegaan. We hebben het op de site aangegeven, maar misschien is het niet zo duidelijk, we gaan ernaar kijken", of zoiets. En niet zo'n sneer. Althans. Sneer. Gewoon die toon.
Ik ga dat pas mailen als het geld op mijn rekening staat, zo laf ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Terugsturen:
"o hai, ik zit niet meer op de middelbare school, wil je me svp dan ook niet zo behandelen? okthnxbye"
Ja preciesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon terugbitchen als je je geld terug hebt.
* PriemGirl bounct 5 meter terugquote:
jurkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:24 schreef RenRen- het volgende:
Nu krijg ik veel geld terugDat is wel fijn. Kan ik een jurk van kopen
Irritantquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
Argh mijn fb staat vol met mensen die gaan eten/eten maken/foto's van eten.. Instant mega honger!!!
Ik heb toch heul geen eten bijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:35 schreef RenRen- het volgende:
Ben je goedkoper uit als je er één uit Engeland laat komen?
[..]
IrritantKun je niet even wat eten?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:40 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben een lekkeren tomatensoep aan het maken
Die skittle french? Hoezo is die raar?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef Dwyn het volgende:
Waarom post Maybelline zo´n rare foto op facebook?
linkje?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef Dwyn het volgende:
Waarom post Maybelline zo´n rare foto op facebook?
ik had wel een gucci zonnebril opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet met lv-tas en gucci zonnebril ?
Tsss
Skittle French? Nou ja, daarom waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die skittle french? Hoezo is die raar?
wtf is dat voor lelijksquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/p(...)70321&type=1&theater
quote:- lekkere vellen kleuren is leuk vooral met dit weer
See Translation
10 minutes ago · Like
Bestaat dat echt?quote:
Behalve dat, vind ik het ook gewoon lelijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij is die foto trouwens gewoon een slekten photoshop
Vind ik niet leukquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Misschien toch even tijd voor maken? Als ik kijk naar een jaar geleden is dat 1 van de grotere voordelen die ik had tegenover andere klasgenoten, tijdens afstuderen dacht ik ook aan wat erna zou komen en daardoor had ik als eerste een baan. Echt, lukt het niet dan lukt het niet, maar als je een uurtje kunt maken zou ik toch even reagerenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Crap. Toffe vacature tegenkomen, maar er stomweg geen tijd voor hebben want scriptie.
Naja, probleem is een beetje dat het voor vanaf september is en 40 uur p/week. Dat gaat 'm niet worden als ik fulltime met scriptie bezig ga. (En ik heb gewoon geen geld om daar langer over te doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Misschien toch even tijd voor maken? Als ik kijk naar een jaar geleden is dat 1 van de grotere voordelen die ik had tegenover andere klasgenoten, tijdens afstuderen dacht ik ook aan wat erna zou komen en daardoor had ik als eerste een baan. Echt, lukt het niet dan lukt het niet, maar als je een uurtje kunt maken zou ik toch even reageren
Ah verkeerd begrepen,sorryquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, probleem is een beetje dat het voor vanaf september is en 40 uur p/week. Dat gaat 'm niet worden als ik fulltime met scriptie bezig ga. (En ik heb gewoon geen geld om daar langer over te doen.)
Nee, dat zou dus precies samen vallen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ah verkeerd begrepen,sorryIk dacht dat je nu volop met je scriptie bezig was en iets zag voor daarna
Het was voor een stage, die zijn niet zo rekbaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Wanneer zou jij wel tijd hebben IJs? Ik begin ook bij mijn werkgever veel later dan ze eigenlijk wilden. Soms staat er ook gewoon een datum in een vacature die best rekbaar is. Geen 2 jaar natuurlijk, maar paar maanden is soms best te overbruggen.
oh voor een stage... nee da's lastiger inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was voor een stage, die zijn niet zo rekbaar.
ik heb nog steeds elke dag geen idee wat ik moet doen, dus da';s geen argument!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, ik vond het al heel wat dat ik iets tegenkwam waarbij ik daadwerkelijk wist wat ik zou moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb nog steeds elke dag geen idee wat ik moet doen, dus da';s geen argument!Ik weet niet eens waar ik op moet zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daarom master volgend jaar.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik koop die dingen nooit johquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Die heten pas een paar jaar zo
Tevens: calorieen!!!!
give us a pic now!quote:
Eigenlijk is het best een goeden garp om jou op calorieën te wijzenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
IJssalon in de buurt zet op hun feestboek:
"Blueberry muffin is als nieuwe smaak toegevoegd"
Jonguh! Weet je hoe lekker dat is!
quote:
ja hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best een goeden garp om jou op calorieën te wijzen
mooi kapsel en kleurtje Renquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het kapsel, hij heeft het heel mooi gefohnt![]()
[ afbeelding ]
En dit is de kleur. Allebei vrij matige foto's, maar nu is het alweer donker
Thanks, I has a happy met mijn haarquote:
nou ze doet het voor zichzelf, omdat ze bang is dikker te worden. Maar als ik (heel bewust) lekker ga vreetapen vind ik het nogal irritant als zij staat te kijken alsof ik stront naar binnen ga werken. En dat doet ze dus ook bij zichzelf als ze iets eet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Thanks, I has a happy met mijn haar![]()
En met die calorieën. Ik zeg ook weleens "Omg zo veel calorieën", maar dat is vooral als ik dan heel veel zin heb in boterkoek, maar een prince even lekker vind, en dat scheelt zo veel. Dat oordelen van die vriendin van jou klinkt niet tof
Dat soort mensen, ik snap ze niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou ze doet het voor zichzelf, omdat ze bang is dikker te worden. Maar als ik (heel bewust) lekker ga vreetapen vind ik het nogal irritant als zij staat te kijken alsof ik stront naar binnen ga werken. En dat doet ze dus ook bij zichzelf als ze iets eet.
Thanksquote:
Eigenlijk ook wel zielig of naar voor zichzelf. Ik let ook wel op wat ik eet, en i kkan weken echt heel gezond eten en niets missen. Maar als ik wil kanen dan kaan ik ook gewoon. Dus ik geef je gelijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nou ze doet het voor zichzelf, omdat ze bang is dikker te worden. Maar als ik (heel bewust) lekker ga vreetapen vind ik het nogal irritant als zij staat te kijken alsof ik stront naar binnen ga werken. En dat doet ze dus ook bij zichzelf als ze iets eet.
as we speak zit ik met haar in een groepswhatsapp.... en het gaat uiteraard weer over eten...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat soort mensen, ik snap ze niet.Ik bedoel, geniet er potdorie van als je iets eet.
Sterkte.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
as we speak zit ik met haar in een groepswhatsapp.... en het gaat uiteraard weer over eten...
ze vindt spullen te duur, of te calorierijk. Haalt altijd light troep en vreet uiteindelijk meer dan ik, light spullen en daarna dan het echte spul en dan daarna klagen dat het zo ongezond is.
Nu dus een restaurant uitkiezen voor een verjaardag.... zucht....
Like duh, WANT IK WIL DAN OOK.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook een hekel aan mensen die gaan lopen vreetapen waar ik bij zit
Maar zo bedoelde ik het niet hoor kip!
Sadisme.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, net zoiets als een peuk opsteken recht voor iemand die wil stoppen met roken
als iemand echt aan het afvallen is doe ik dat natuurlijk niet hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook een hekel aan mensen die gaan lopen vreetapen waar ik bij zit
Maar zo bedoelde ik het niet hoor kip!
Dát! Roodquote:
altijd leuk met mijn schoonfamilie. De een is vegetarier, lust geen kaas, geen soja en geen champignons...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterkte.Klinkt net zo tof als een restaurant kiezen met iemand die niets anders lust dan kipsaté.
"Ren, dit is dé kleur. Echt zo veel beter dan de vorige! " En dat zegt hij altijd, dus het is altijd spannendquote:
Klinkt bekend. (Op de knakworsten en friet na)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
altijd leuk met mijn schoonfamilie. De een is vegetarier, lust geen kaas, geen soja en geen champignons...
Een ander lust geen uien, ook niet ergens doorheen ()
Een ander mag geen melkproducten.
En mijn neefje eet alleen maar knakworsten en friet.
Dus wordt het elk jaar buffet of wokken of iets dergelijks onvreetbaars en ongezelligs met kerst. Joy
hehehehehhee, stinkaapquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga. slapen en lezen enzo, ik ben kapot van het nietsdoen vandaag![]()
Slaap lekker iedereen
ik lust alles behalve koriander, kerrie en tonijn. Dus genoeg wat er altijd wel kan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt bekend. (Op de knakworsten en friet na)
De een eet eigenlijk het liefste vlees, de ander claimt vanalles te lusten, maar gaat mekkeren bij tomaat, taugé en weet ik het en weer een ander kan niet tegen allerlei groente of bijna alles wat kruiden.
Echt. Ik snap niet wat die energie vreet want ik deed he-le-maal nietsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehehhee, stinkaap
Slaap lekker!
Jep. Gelukkig weten die van dat groepje altijd nog wel wat uit te zoeken wat ze zonder problemen kunnen eten. Maar ervoor koken is een ramp.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik lust alles behalve koriander, kerrie en tonijn. Dus genoeg wat er altijd wel kan.
Ik eet dan wel het liefst een beetje kwaliteitsvoer op een gezellig plekje. Dus wokken en kerstbuffetten vallen dan wel af
Altijd patat halenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Gelukkig weten die van dat groepje altijd nog wel wat uit te zoeken wat ze zonder problemen kunnen eten. Maar ervoor koken is een ramp.
Nope, degene die nergens tegen kan, kan ook niet tegen frituurvet.quote:
mijn schoonfamilie is Zeeuws en extreem gierig, en in Zeeland is er ook nog eens geen flikker qua eettenten, dus dat maakt het altijd erg lastig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Gelukkig weten die van dat groepje altijd nog wel wat uit te zoeken wat ze zonder problemen kunnen eten. Maar ervoor koken is een ramp.
Familie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn schoonfamilie is Zeeuws en extreem gierig, en in Zeeland is er ook nog eens geen flikker qua eettenten, dus dat maakt het altijd erg lastig.
En ze lopen daar zoberzo ernstig achter.
Zwager die vegetarier is krijgt ook regelmatig een stuk kip of vis voorgeschoteld. "want dat is toch geen vlees?"
Whehehehe
Is dat groepje van jou familie of vrienden?
oh mijn godquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, degene die nergens tegen kan, kan ook niet tegen frituurvet.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, degene die nergens tegen kan, kan ook niet tegen frituurvet.
Dat doen we tegenwoordig ook maar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Groten schaal ovenfriet bakken
Zwakke maag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh mijn god![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehehehe, ik moest heel hard lachen, bijna mijn thee over mijn laptop![]()
![]()
maar daar zit toch al frituurvet overheen en is dan ingevroren???quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat doen we tegenwoordig ook maar.
aardappels in stukken, olijfolie, zeezout en rozemarijn erover, uit de oven, kan dat wel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwakke maag.![]()
Maar ook serieus, als ze het wel eet, is ze de rest van de week kotsmisselijk.
Mja, daar heeft ze geen last van, dus het zal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar daar zit toch al frituurvet overheen en is dan ingevroren???
Zolang er geen rozemarijn overheen gaat, moet dat kunnen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
aardappels in stukken, olijfolie, zeezout en rozemarijn erover, uit de oven, kan dat wel?
dude, wat vreselijk....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, daar heeft ze geen last van, dus het zal.
[..]
Zolang er geen rozemarijn overheen gaat, moet dat kunnen.
Zoals ik zei, er is geen bal aan om hier iets te maken.
Ik kan niet heel geweldig tegen peulvruchten, maar geen reacties waar ik echt last van heb, zeg maar. En een paar dingen die ik niet heel geweldig vind, maar da's normaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dude, wat vreselijk....
Familie inruilen?
Jij hebt dat helemaal niet toch? Last met eten?
Daar gaat iedereen aan dood.quote:
Goede reactiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag was weer zo heerlijk.... een relatief nieuwe en supertoffe collega (man) komt binnen lopen met onderstaande linker blikje in zijn handen
[ afbeelding ]
Ik "wat drink jij nou weer.... en wat een homo blikje man!"
Hij "nou... ik ben ook homo.... maar je hebt wel gelijk, wat een vreselijk ding"
Bwhehehehehe
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag was weer zo heerlijk.... een relatief nieuwe en supertoffe collega (man) komt binnen lopen met onderstaande linker blikje in zijn handen
[ afbeelding ]
Ik "wat drink jij nou weer.... en wat een homo blikje man!"
Hij "nou... ik ben ook homo.... maar je hebt wel gelijk, wat een vreselijk ding"
Bwhehehehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
en muntthee ook... daar hadden we het laatst over. Bleken 3 van mijn directe mannelijke collega's het ook te bestellen bij hun etenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Alle mannen die cola light drinken zijn toch homo?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Echten mannen drinken toch cola zero?
ja dat heb ik 'm ook nog aangeraden, whehehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lachen, whehehehehe
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Nee, zeg het!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik muggen haat?
voor bij zijn scheerolie?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog nooit een vent met muntthee gezien![]()
M'n vader zie ik er nog wel voor aan, maar die heeft af en toe z'n goede matigen metro-momenten
Ik las huge en het eerste waar ik aan dacht was "TETTEN".quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wel fijn dat ze niet meer zo huge zijn.
Nee jonguh, muggenbulten met een diameter van 4 cm.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik las huge en het eerste waar ik aan dacht was "TETTEN".
Teleurstellend
sexyquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee jonguh, muggenbulten met een diameter van 4 cm.
Dat jeukt jonguh.quote:
I know zit ook onder de muggenbulten zelfs op mijn kontquote:
extra gratis tepels?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee jonguh, muggenbulten met een diameter van 4 cm.
Ook van die mooie, spierwitte plakkaten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
I know zit ook onder de muggenbulten zelfs op mijn kont
ruilen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bloed hebben dat muggen niet lusten
jep en jeuken jonguuh ik ga hem maar gewoon open krabbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook van die mooie, spierwitte plakkaten?
NEINZquote:
Komt doordat er een extreem kleine wespenpopulatie is dit jaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit jaar is wel het ergste qua muggen tot nu toe.... sinds ik me kan herinneren...
Teringbeesten
Ik haat jou!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NEINZ
Ik heb altijd alleen van die hele kleine beginnende bultjes, van een mug die een poging waagde en dacht "ieuw jakkie bah" en snel wegging![]()
En die jeuken niet
Mijn ergste jaar was 2006 geloof ik. Toen was ik gewoon ziek door de hoeveelheid muggenbulten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit jaar is wel het ergste qua muggen tot nu toe.... sinds ik me kan herinneren...
Teringbeesten
Ik heb die van mij nog niet horen klagenquote:
Het is nog garpiger als ik met iemand anders in een kamer slaap, want dan zit de ander de dag erna helemaal onder en ik heb niksquote:
Arme Fredquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is nog garpiger als ik met iemand anders in een kamer slaap, want dan zit de ander de dag erna helemaal onder en ik heb niks.
Bij mij is het andersom, mensen willen graag bij mij, want ik ben altijd de lul.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is nog garpiger als ik met iemand anders in een kamer slaap, want dan zit de ander de dag erna helemaal onder en ik heb niks.
ja, diegene ben ik dus altijdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze hem ook niet, hoor hem ook nooit klagen. Zijn bloed smaakt vast teveel naar bierquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, diegene ben ik dus altijd![]()
En mijn man dus niet, dus die laat fijn de deur open als het licht aan staat enzo
Zo'n vriend heb ik dus ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, diegene ben ik dus altijd![]()
En mijn man dus niet, dus die laat fijn de deur open als het licht aan staat enzo
zo van:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb die van mij nog niet horen klagen
ZELFS ALS IK BIER DRINK, STEKEN ZE ME LEKquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze hem ook niet, hoor hem ook nooit klagen. Zijn bloed smaakt vast teveel naar bier
Poedels zijn weer een verhaal apart he?quote:
op hun piemel vooral zeker?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Poedels zijn weer een verhaal apart he?
Ze schijnen ook nauwelijks vlooien te krijgen.
Teken daarentegen.
Van de totaal pakweg 30 die hij er heeft gehad zat er maar 1 op z'n piemel!quote:
Altijd positief blijvenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Zulks een opbeurendheid![]()
[ afbeelding ]
Tjekquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Is Trixje nog ergens gesignaleerd? Die moet ik even hebben voor iets
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:36 schreef Incantrix het volgende:
Euhm? Ik heb niet ge-9gag-d deze week
Will do straight away, Kipske
gij zijt geweldigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:36 schreef Incantrix het volgende:
Euhm? Ik heb niet ge-9gag-d deze week
Will do straight away, Kipske
ik zit even Trix's foto's door te kijken op FB, maar is niet dezelfde kamerquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef Incantrix het volgende:
Nee, niet dezelde idddie is wel cool ook
Stef gaat binnenkort zijn mario-kamertje uit, maar dan komt de baby daar. We gaan 'm wat pimpen met Princess Peach..
Hij wil een rode kamer met vliegtuigen. Dat gaan we dus maar doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar krijgt Stef dan wel een nieuwe bazenkamer?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij wil een rode kamer met vliegtuigen. Dat gaan we dus maar doen
Overigens staat zijn huidige kamertje niet eens op feestboek, zie ik nu.
Dattusquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Jullie zijn goeden kamer-makers
Ga je echt princess peach doen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:44 schreef Incantrix het volgende:
Nee, niet dezelde idddie is wel cool ook
Stef gaat binnenkort zijn mario-kamertje uit, maar dan komt de baby daar. We gaan 'm wat pimpen met Princess Peach..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |