Valt mee, 3,6 kilometerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Flinke wandeling, of niet? Wel goed bezig!
Ja, ik word ook nooit zo happy van het meesjouwen van mijn laptopquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Valt mee, 3,6 kilometer
Doe ik wel alleen als ik mijn laptop op kantoor in de kluis heb liggen, otherwise that is not to do
Skjoequote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik las vanmorgen in de algemene voorwaarden van shopvip dat het retouren van artikelen verzendkosten voor de koper meebrengt, mits de artikelen verkeerd of beschadigd zijn geleverd
IK HAAT MITS/TENZIJ FALEN
sshhhhquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Skjoe![]()
[..]Moet je alsnog beide houden! Oh wat vervelend
![]()
quote:
Hier eik alles wel goedquote:
Je kunt altijd op de dag elf nog kijken toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier eik alles wel goed![]()
Dit weekend bewust eens niets gepland. Aangegeven aan paps dat we zijn vut wel andere keer komen vieren (doet ie nu voor collega's; gaat het nog apart vieren voor familie dus hij snapte wel dat we geen 3 weekends na elkaar naar België wilden komen).
Maar het is eik ook Bavaria Open Air.. Waar ik dan weer naartoe wilMaar ik wou net niks doen... Luxe dilemma's
Heb je pics van je nieuwe tassen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je kunt altijd op de dag elf nog kijken toch?Wel lekker, even niets. Ik heb ook niets gepland, ik ga het weekend doorkomen met het verliefd kijken naar mijn nieuwe tassen
Dat!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je pics van je nieuwe tassen?
Da's inderdaad wel heel kort dagquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
kreeg gistermiddag een mailtje, iemand wilde een kookavond voor de buurt organiseren voor aanstaande vrijdag (dan kook je met een groep mensen voor 50 man) en ze zocht vrijwilligers om te helpen. Heb toch maar vriendelijk bedankt, 3 dagen is net te kort dag
En dan verkansie??quote:
YES!!!!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien late regelingen wel
[..]
En dan verkansie??![]()
Het lijkt wel een tentamen van Lindyquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel heel kort dag
Dat is bij ons op werk beter geregeld, wij worden als groep opgeheven in de reorganisatie en dus moet er nog even een soort van afscheid geregeld worden. Dus kregen wij gister ook een mailtje, wie er vrijdag mee uit eten kan. We weten ook pas een half jaar dat we over een week niet meer bestaan
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
YES!!!!!!
[..]
Het lijkt wel een tentamen van Lindy![]()
Ik lollerdequote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
YES!!!!!!
[..]
Het lijkt wel een tentamen van Lindy![]()
wat dacht je van onze 180m2 zandbak achter het huisquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik lollerde
Nice! Gaan jullie ergens naartoe of is het puur rust ende vrede des huize skjoe en bb
Hier nog 3.5 week. Ben ook al aan het aftellen
Prive strandquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat dacht je van onze 180m2 zandbak achter het huis
Thehehe daarom... Maar ik spreek uit cifs standpunt die bij elke week vrij gewoon op reis 'moet'quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat dacht je van onze 180m2 zandbak achter het huis
Tsss details detailsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
grijs stofzand met glasscherven en bamboewortels
oh ik wil best op verkansie, maar ik denk dat ik met 137 euro niet ver ga komenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe daarom... Maar ik spreek uit cifs standpunt die bij elke week vrij gewoon op reis 'moet'Ik hoef ook niet elke verkansie naar het buitenland; maar cif dus wel; dus tjah
Maar begrijpbaar iddHeb je wel een voldoening als het eenmaal klaar is
Vakantieveiling.nlquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ik wil best op verkansie, maar ik denk dat ik met 137 euro niet ver ga komen![]()
![]()
Ik ga vrijdag pasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je pics van je nieuwe tassen?
Komt vast goedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag pasMaar in de bijenkorf in Rotterdam kon ik al geen leuke tassen vinden, en in de webshops van de pc hooft ook niet. Ik knijp 'm.
Dat is waar, daarom wou ik ook niet online gaan kopen, tassen moet je ook voelen vind ik, en of ze stevig zijn of niet... Ach, ik mag iig doorgaan tot ik aan de 750 zitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Komt vast goed![]()
Denk als je er een paar IRL ziet, dat je er vanzelf wel een paar tegenkomt die je helemaal geweldig vindtMag je em straks nog knijpen omdat je niet kan kiezen
Wat hebben ze gedaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:02 schreef Diconnected het volgende:
Meneer is er weer, heeft zich al volgestouwd met voeren hij wil al weg. Maar m'n moeder komt pas om half 2 mwehehe
Ik dacht 1000quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is waar, daarom wou ik ook niet online gaan kopen, tassen moet je ook voelen vind ik, en of ze stevig zijn of niet... Ach, ik mag iig doorgaan tot ik aan de 750 zit
Slijmbeursontsteking in elleboog weggehaald. Hij heeft alleen plaatselijke verdoving gehad en hij is helemaal hyper nuquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Slijmbeursontsteking in elleboog weggehaald. Hij heeft alleen plaatselijke verdoving gehad en hij is helemaal hyper nu
Neuh bij narcose mag je ook heul nog niet autorijden en zulks. Plaatselijke verdoving stelt niks voor. Als zo vaak gehad. Enkel pijnlijk bij het zetten en daarna alleen maar grappig om in te duwen omdat je er niks van voeltquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dan snap ik het wel ja, na mijn narcose was ik zo duf
Kon me dus al niet voorstelllen dat hij dan al zo helder was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |