Valt mee, 3,6 kilometerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Flinke wandeling, of niet? Wel goed bezig!
Ja, ik word ook nooit zo happy van het meesjouwen van mijn laptopquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Valt mee, 3,6 kilometer
Doe ik wel alleen als ik mijn laptop op kantoor in de kluis heb liggen, otherwise that is not to do
Skjoequote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik las vanmorgen in de algemene voorwaarden van shopvip dat het retouren van artikelen verzendkosten voor de koper meebrengt, mits de artikelen verkeerd of beschadigd zijn geleverd
IK HAAT MITS/TENZIJ FALEN
sshhhhquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Skjoe![]()
[..]Moet je alsnog beide houden! Oh wat vervelend
![]()
quote:
Hier eik alles wel goedquote:
Je kunt altijd op de dag elf nog kijken toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier eik alles wel goed![]()
Dit weekend bewust eens niets gepland. Aangegeven aan paps dat we zijn vut wel andere keer komen vieren (doet ie nu voor collega's; gaat het nog apart vieren voor familie dus hij snapte wel dat we geen 3 weekends na elkaar naar België wilden komen).
Maar het is eik ook Bavaria Open Air.. Waar ik dan weer naartoe wilMaar ik wou net niks doen... Luxe dilemma's
Heb je pics van je nieuwe tassen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je kunt altijd op de dag elf nog kijken toch?Wel lekker, even niets. Ik heb ook niets gepland, ik ga het weekend doorkomen met het verliefd kijken naar mijn nieuwe tassen
Dat!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je pics van je nieuwe tassen?
Da's inderdaad wel heel kort dagquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
kreeg gistermiddag een mailtje, iemand wilde een kookavond voor de buurt organiseren voor aanstaande vrijdag (dan kook je met een groep mensen voor 50 man) en ze zocht vrijwilligers om te helpen. Heb toch maar vriendelijk bedankt, 3 dagen is net te kort dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |