Ja, ik zit er aan te denken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 05:26 schreef Burner2000 het volgende:
Probeer de blu-ray films ook als bundel te verkopen.
Maak zelf nette foto's van de producten die je verkoopt.
Is een eigen webshop geen optie?
Ik ben pas een tijdje begonnen op eBay.co.uk en ben nog niet zo heel actief.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 05:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
Welke verkoper ben je? Klinkt toch wel interessant
Overigens mogen referer links (die je onder je bol.com link hebt) niet hier!
Schijnbaar maakt of het forum of Bol.com zelf een referer link :S
OT:
Misschien een idee om zelf een webshop op te richten en die te promoten bij ieder product dat je verkoopt?
Als er veel verkocht wordt is de hosting veel goedkoper dan de kosten via Bol.com .quote:Op woensdag 22 augustus 2012 05:31 schreef zyntex het volgende:
met een eigen webshop moet je ook die hosting betalen enz.
Of zoals ik eerder al zei probeert ie een webshop (desnoods via Webs met een .tk domein om mee te beginnen en te kijken of het loopt) op te richten en die middels een briefje, melding, email e.d. bij ieder verkocht(e) product(enset) te doen. Vaak genoeg op deze manier meegemaakt op de Bayquote:Op woensdag 22 augustus 2012 05:41 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Als er veel verkocht wordt is de hosting veel goedkoper dan de kosten via Bol.com .
Er zijn genoeg verkopers die een paar betaalde advertenties op Marktplaats etc. zetten om te verwijzen naar hun eigen webshop.
Volgens mij kan ik op FOK! ook advertenties plaatsen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 05:41 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Als er veel verkocht wordt is de hosting veel goedkoper dan de kosten via Bol.com .
Er zijn genoeg verkopers die een paar betaalde advertenties op Marktplaats etc. zetten om te verwijzen naar hun eigen webshop.
Ik wil wel een webshop maken, maar ben niet zo goed met websites...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 05:45 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Of zoals ik eerder al zei probeert ie een webshop (desnoods via Webs met een .tk domein om mee te beginnen en te kijken of het loopt) op te richten en die middels een briefje, melding, email e.d. bij ieder verkocht(e) product(enset) te doen. Vaak genoeg op deze manier meegemaakt op de Bay
Maar kan ik dan ook mijn domeinnaam gebruiken? heb ik geregistreerd, ik wil geen webshop die eindigt op .tkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 05:53 schreef Burner2000 het volgende:
Er zijn tegenwoordig meerdere kant en klare webshops zowel gratis als betaald te verkrijgen.
Het is maar net hoeveel tijd en energie je er zelf in wilt steken.
Zal kijken of dat mogelijk is voor NL verkopers.quote:
En over de winst van deze handel draag je natuurlijk ook netjes belasting af?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 05:11 schreef computerprobleem het volgende:
Een tijdje ging het goed, ik had een omzet van 2000 euro per maand via Bol.com, dat zou hoger geweest zijn zonder de belachelijk hoge kosten die Bol.com hanteert (verzendkosten dien je zelf te betalen & een groot deel gaat naar bol.com).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |