Mmm, ik vertrouw dit voor geen centquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yvonne! Ik wist wel dat je nog even kwam kijken
Maar, hier ben ik met mijn Bossche Bolquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Waar is marymouse en zij met die bossche bol ava eigenlijk gebleven?
Goede morgen Kardinaal. Dat is weer even geleden hé. Ik ben toevallig een beetje aan het rondneuzen (vakantie) en zie dat er hier weer leven in de brouwerij is. Gezelligquote:
's avonds is er hier meer te doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Goede morgen Kardinaal. Dat is weer even geleden hé. Ik ben toevallig een beetje aan het rondneuzen (vakantie) en zie dat er hier weer leven in de brouwerij is. Gezellig
Dan moet je zeggen dat je er bent, dan blijft iemand misschien plakkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:04 schreef kaatje50 het volgende:
ja, weet ik. Kijk de laatste tijd wel vaker, maar dan is er toevallig niemand. Of...ik lig lam op de bank naar de tv te kijken
dat is ook een idee. Zal mijn leven beterenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen dat je er bent, dan blijft iemand misschien plakken
Het weerforum? forum.Pietpaulusma.anaal?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:09 schreef kaatje50 het volgende:
ik zit overigens wel vaak op het weerforum. Ik vind het zo mooi, die bezetenheid van onweer en bliksem. Zelf ben ik er bang van, dus misschien dat ik het daarom zo in de gaten houdt, haha
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het weerforum? forum.Pietpaulusma.anaal?
Ja. want het is wat hier met de tornado's!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]sorry, dom uitgedrukt, maar zo noem ik het altijd tegen mijn man. Ik bedoel het topic Weer, Klimaat en Natuurrampen en dan voornamelijk het weer in Nederland..wel leuk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |