Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:55 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
he, niet al mijn topics zijn bagger
ik bedoel onnhet algemeenquote:
Ik weet het.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:00 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik bedoel onnhet algemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een hel moet dat zijn daar. Ik vrees voor je leven en maak me ernstig zorgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:42 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
mijn knul. Hier in de gevangenis kom je door de meest knullige bans. Onderschat het niet
water, wij wilden gewoon een keer water, en minder zweepslagen en martelingenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:48 schreef Yveske het volgende:
[..]
Wat een hel moet dat zijn daar. Ik vrees voor je leven en maak me ernstig zorgen.
Via de Telegraaf zal ik aandacht vragen voor deze mens-onterende situatie, ook ik heb veel contacten met mensenrechtenhulpverleningsinstituten. Wanneer heb je bezoekuur zodat ik je verder kan interviewen? En heb je nog bepaalde wensen?
Chique naam wel vind ik.quote:
Uhuh, zeker als je weet dat je het ook gewoon een vergeetput kan noemen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Met plezier dit verhaal gelezen trouwens. Vermakelijk
[..]
Chique naam wel vind ik.
I agree. Goed verhaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Chique naam wel vind ik.
Ik zorg voor het puurste water dat je ooit geproefd hebt. Zojuist mail ontvangen van de gevangenisdirecteur en ik kom morgen al op bezoek bij je. Vind je t erg dat ik foto's maak van je verwondingen, zodat ik die kan publiceren?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:01 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
water, wij wilden gewoon een keer water, en minder zweepslagen en martelingen
eigendunkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:07 schreef sjipsjap het volgende:
ik moet naar de rechtbank voor te mooiboy zijn
je bent wel mooiboy, maar of ik er "te" moet voor plaatsenquote:
gewoon shinen jwzquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:14 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
je bent wel mooiboy, maar of ik er "te" moet voor plaatsen
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:26 schreef P8 het volgende:
Nice, een Moslim tegen een Jood. Net het echte leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |