Dat is dan weer jammer hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Etsu'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Etsu's
Spoiler verpestte hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe 'ns opnieuw.
![]()
Etsuquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Spoiler verpestte hetDoe 'ns opnieuw.
Snap ook niet waarom dat niet gewoon in sporKanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Een mod niet capabel genoeg om zijn eigen naam met een hoofdletter te schrijven. Naja dit geeft het niveau van het VBL-subforum gelijk weer aan. Kan dat hele forum anders niet gewoon gesloten worden?
Je steelt mijn puntquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Een mod niet capabel genoeg om zijn eigen naam met een hoofdletter te schrijven. Naja dit geeft het niveau van het VBL-subforum gelijk weer aan. Kan dat hele forum anders niet gewoon gesloten worden?
Voetbal >> Sportquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom dat niet gewoon in sporKan
ik wed dat hij het niet een uur kan volhoude gr grquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Houd je het dit keer langer dan 5 uur vol?
Neehoor, hoeft niet wederzijds te zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Top. Verwacht je nu dat ik 'PizzaGeit' ga roepen ofzo?
Top.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neehoor, hoeft niet wederzijds te zijn
Eerder overheersend aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dus jij vindt het ook geen sport?
AAAAAAAAAH JE UI IS ENGquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat deed je bij mij belhamel.
vraag t daarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
oke effe vraag voordat ik je add welke provincie woon je
Paardrijden, dat kan gewoon in sportquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat punt snijd ik geen eens aan en ergens kan ik het ook wel begrijpen. Als je ziet wat een troep die VBL users veroorzaken op dit forum kun je het beter gescheiden houden, anders krijg je enkel getroll in andere topics omdat ze zoals Fok-it al aantoont voetbal belangrijker vinden dan andere sportenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:50 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
strax woon je dichtbij me en heb ik geen leven meer op school
inderdaadquote:
nee omdat ik FOK!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:50 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]omdat je iemand op ping heb
doequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:52 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
nee omdat ik FOK!ik heb een hoge reputatie op school
iedereen denkt dat je hommo bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:52 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
nee omdat ik FOK!ik heb een hoge reputatie op school
hou je bek gr grquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
iedereen denkt dat je hommo bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |