In Delft is iedereen te vertrouwen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik mijn buurman vertrouw maar succes dan maar.
Exact, alleen het plaatjequote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:16 schreef Saind het volgende:
[..]
wel man
met dat paard, jij hebt in ieder geval het plaatje gedelete
Oh ja maar dat komt omdat ze/we in angst leven met al die jeugdbendes hier aldus één vandaag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
In Delft is iedereen te vertrouwen.
Wel een hoop negers hier ja, maar die zijn niet zo boeiend. 't zijn de mocros waar je bang voor moet zijn!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja maar dat komt omdat ze/we in angst leven met al die jeugdbendes hier aldus één vandaag.
Zag hem ook. Volgens mij is het nog serieus ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
Iemand heeft bij één van die 100 topics een TR aangemaakt met "bagger"Bedankt joh!
Ik heb Steven ook aangegeven hoor. Hij moet nu wel het goede voorbeeld geven uiteraard.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
Iemand heeft bij één van die 100 topics een TR aangemaakt met "bagger"Bedankt joh!
Ik woon goed man, hier tussen de hogergeleide zie je geen negers.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wel een hoop negers hier ja, maar die zijn niet zo boeiend. 't zijn de mocros waar je bang voor moet zijn!
Hier tussen de negers zie je geen hogeropgeleidequote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Steven ook aangegeven hoor. Hij moet nu wel het goede voorbeeld geven uiteraard.
[..]
Ik woon goed man, hier tussen de hogergeleide zie je geen negers.
Ik ben de volwassenheid zelve. Ik zou dat soort streken nooit durven uithalen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:19 schreef GGMM het volgende:
was te verwachten dat iemand dit topic ook zou tr-en. Heb nog niet geklikt, maar ik gok op LR.
Ajax = schoonmaakmiddel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
AJAX Stopt ermee
Kan iemand me dit uitleggen?
Schoonmaakmiddelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
AJAX Stopt ermee
AJAX is schoonmaakmiddel, ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
AJAX Stopt ermee
Ajax is schoonmaakmiddel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
AJAX Stopt ermee
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
AJAX is schoonmaakmiddel, ofzo
Of is het iets met gasflessen? Weet ik het
Oh bedankt allemaal.quote:
Ajax is een schoonmaakmiddel. In het geval van Dreft had er dus gestaan "Dreft stopt ermee"quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
AJAX Stopt ermee
OKquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh bedankt allemaal.
Grap valt tegen. Geen '' waard.
Eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oh bedankt allemaal.
Grap valt tegen. Geen '' waard.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax is een schoonmaakmiddel. In het geval van Dreft had er dus gestaan "Dreft stopt ermee"
Ik ben gecrosspostquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gecrosspost. Zonder de quotemelding functie had ik mij nooit zo populair gevoeld, wat een functie
Graag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik heb een TR gedaan bij Paul z'n baggertopics. Word ie nu gebanned?
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics/1/70quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Deze dan http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics
Echt fucking veelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics/1/70
Dat zou wel mooi zijn idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het is wel heel erg ja, ik durf niet meer in vbl te kijken. Gelukkig zijn deze topics nog een soort van vrede op aarde.
Kunnen we niet met z'n allen massaal alles van Paul TRen? Beetje geluk krijgt ie nog een ban ook.
Bij Paul moet je hopen dat ie een keer verkeerd van de trap valt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het is wel heel erg ja, ik durf niet meer in vbl te kijken. Gelukkig zijn deze topics nog een soort van vrede op aarde.
Kunnen we niet met z'n allen massaal alles van Paul TRen? Beetje geluk krijgt ie nog een ban ook.
Ik snap 't niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[KLB SC] Sneller dan zoks
Heb ik nu ruzie of? Ik ben niet zo goed in het begrijpen van internet.
Volgens mij niet. Maar KLB-SC is wel een kliekje apart, die begrijp ikook nooit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed gedaan. Ik wist wel dat we op je konden vertrouwen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik snap 't niet.
Ik heb alvast Paul geTR'd trouwens.
Dat weet je toch.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed gedaan. Ik wist wel dat we op je konden vertrouwen.
Gaat weer te ver door.quote:
Het is Steven maarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
Ik begin het zo langzamerhand een beetje zielig te vinden voor m'n nieuwe collega's.
ik ga ook geen negerlullen posten johquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat weer te ver door.
Zo was jij vroeger ook.
Laat LR in zijn waarden ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga ook geen negerlullen posten joh
Waren dat de naaktfotos van ebecilio?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga ook geen negerlullen posten joh
Ben jij ook zo'n fan van Ebecilio? Heel mijn dag was verziekt toen ik hoorde dat hij mogelijk zelfs verkocht werd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waren dat de naaktfotos van ebecilio?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:37 schreef GGMM het volgende:
Topics beginnen te minderen trouwens, het einde is in zicht.
Dat is waar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. De mijne was nodig die van Pizza was puur om stoer te doen.
Hij was al gewaarschuwdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. De mijne was nodig die van Pizza was puur om stoer te doen.
Ik heb je verdedigd hoor toen ze met iemand zijn hatelijke quote over jou begonnen te spotten.quote:
Doe eens lief tegen Edward.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:39 schreef j0rdiiii het volgende:
stevenmac heeft al meer gedaan dan guitarist.
Echt niet, jij zei dat 'ie incapabel was. En je noemde Steven doorgesnoven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb je verdedigd hoor toen ze met iemand zijn hatelijke quote over jou begonnen te spotten.
Daarom, mijn plaatje was nodig om orde op zaken te stellen in het VI topic. Er werd weer topic na topic gezeurd over het niveau dus tja... Ik ben nou eenmaal een held ik weet het.quote:
Onzin beide punten waren gericht aan Steven en dat kan hij moeilijk ontkennen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Echt niet, jij zei dat 'ie incapabel was. En je noemde Steven doorgesnoven.
Dat jij nog niet gebanned bent, tss.
Dat is waar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin beide punten waren gericht aan Steven en dat kan hij moeilijk ontkennen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdorrie, dan zit er niks anders op dan weggaan ben ik bang.
Je DM systeem. Smoofie heeft bijvoorbeeld wat uitgehuild dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waar is het forum banmeldtopic tegenwoordig trouwens?
Die is sinds 2005 dicht ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |