Ik heb weer eens een klacht. Dit keer is het onderwerp Jelle Klaasen.
Je weet wel, die uitgerangeerde darter die in 2006 dart-meubilair 'Barney' versloeg tijdens het WK in Frimley Green. Wat ik zojuist zei? Ja precies, niemand geeft een neuk.
Hoe dan ook, de ransbak is opnieuw in het nieuws. Dit keer draait het niet om een affaire met Barney, maar om een affaire met een 15-jarig verstandelijk gehandicapt meisje.
Say whut? Ja, inderdaad: dhr. Klaasen acht het nodig een 15-jarig meisje (hij is zelf 27) te bestoken met teksten over 'foto's maken van bikinibroekjes die heerlijk strak zitten bij je' en 'ik moest oppassen waar ik je vastpakte bij het zwemmen van de zomer haha.' Ook vond hij het nodig om 3 foto's van zijn erecte geslachtsdeel in haar inbox te doen belanden.
Overigens weet meneer zelf ook dat hij fout zit: hij heeft haar tevens een verzoek gestuurd of 'ze de foto's wel maar voor zichzelf wilde houden x.' Met een kusje inderdaad, dat dan weer wel.
Klacht: ransbak stuurt vieze foto's en berichtjes naar 15-jarig meisje, knalt er een mailtje richting haar ouders achteraan 'of ze vooral geen aangifte willen doen, anders moet-ie een jaar de cel in' en is voor de pers 'niet bereikbaar voor commentaar.' Nog een lafaard ook dus! Kots!
[ Bericht 4% gewijzigd door Mucha-Girl op 22-08-2012 09:57:53 ]