Ja, wordt eens tijd dat dat ook echt gaat werkenquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet zo popiejopie als mod door het slotje posten
Huh? Hoezo dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, wordt eens tijd dat dat ook echt gaat werken
En ik kan geloof ik weinig goed doen in jouw ogen of wel?
Nu het nog kanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet zo popiejopie als mod door het slotje posten
Lapohunten, emoticons in de TTquote:
nu het nog kan? hoezo, moet je je kleurtje weer inleveren?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu het nog kan
Laat me toch even
Ik WIL mijn kleurtje inleverenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu het nog kan? hoezo, moet je je kleurtje weer inleveren?
genoeg van?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik WIL mijn kleurtje inleveren
Als je het wil, dan moet het uiteindelijk ook gok ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik WIL mijn kleurtje inleveren
Geen zin meer om er tijd voor vrij te makenquote:
spelen met Bliksem etc.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen zin meer om er tijd voor vrij te makenDoe liever andere leukere dingen
Bijvoorbeeldquote:
Kan ik me voorstellen. Zal wel een hoop tijd in gaan zitten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen zin meer om er tijd voor vrij te makenDoe liever andere leukere dingen
Vast en zeker in een vieze gele onderbroek terwijl je iets als mic gebruikt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zing nu 'David come back' op de muziek van 'Baby come back' van Player.
Als een soort van Dries Roelvink?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vast en zeker in een vieze gele onderbroek terwijl je iets als mic gebruikt?
Ja! Jij haat Jimi Hendrix.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan mag ik zeker oprotten?
Jimi haten snap ik niet. Maar Selma wegsturen al helemaal helemaal niet :/quote:
Alsof ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jimi haten snap ik niet. Maar Selma wegsturen al helemaal helemaal niet :/
Nee weet ik. Selma rules!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alsof ikSelma
echt weg wil sturen.
...en een split-unit airco, Tukker!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Mijn koninkrijk voor de stem van Mustaine.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jimi haten snap ik niet. Maar Selma wegsturen al helemaal helemaal niet :/
Ja ja nu gauw zo doe hé.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alsof ikSelma
echt weg wil sturen.
quote:
Wat voor tekening?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
Krijg nou tieten, vanmiddag totaal geen zin gehad om te tekenen, nu heb ik de tekening bijna af.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Ja ja nu gauw zo doe hé.
[..]
Moooooi. Benieuwd naar resultaatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
Krijg nou tieten, vanmiddag totaal geen zin gehad om te tekenen, nu heb ik de tekening bijna af.
Meisje met paardquote:
Twijfelde al. You're is natuurlijk van you are.quote:
Het is hier lekker fris zonder aircoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
...en een split-unit airco, Tukker!
Plaats je de tekening hier?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meisje met paard.
Van de week wil ik beginnen met een aquarel.
Oke, kusje terugquote:
Ik ga zo boven de temp checken. Ik vrees dat het er nog best warm is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is hier lekker fris zonder airco
Een Servisch barbecueparty, dat lijkt me helemaal primaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat vraagt om een bbq, wat jij Teun?
In m'n MyAt staat een WIP topic. Daar staat een update van vanmiddag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Plaats je de tekening hier?
[..]
Oke, kusje terug
Dat schiet niet op. Staan er 10 man te zuipen, te roken en te zeuren over politiek en niemand die het vlees grillt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een Servisch barbecueparty, dat lijkt me helemaal prima
Ik zit mobiel. Da's mie een moeite.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
In m'n MyAt staat een WIP topic. Daar staat een update van vanmiddag.
Morgen komt een recente foto.
Wat een moeilijk volkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat schiet niet op. Staan er 10 man te zuipen, te roken en te zeuren over politiek en niemand die het vlees grillt.
Dank je, lieve Selma.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Plaats je de tekening hier?
[..]
Oke, kusje terug
Helemaal niet. Hij staat redelijk bovenaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zit mobiel. Da's mie een moeite.
Scrollen en topic aanklikken. Klaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zit mobiel. Da's mie een moeite.
Dat wordt dan de Griekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De arbeidsethos is er erg laag.
Vooruit, ik gaat kijken. Omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hij staat redelijk bovenaan.
Wat een kritische reacties daar zeg. Helemaal uitleggen wat jij moet doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
In m'n MyAt staat een WIP topic. Daar staat een update van vanmiddag.
Morgen komt een recente foto.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hij staat redelijk bovenaan.
Wauwquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Teken zelf ook wel eens op het whiteboard op kantoor omdat ik het best leuk vind, maar da's nogal niveau brugklas.
Mijn ervaring is toch wel andersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Grieken zijn Duitsers vergeleken met Serviërs.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
WauwIk kom niet verder dan stickman en stickwoman
Met kritisch zijn is niks mis maar dit is volgens mij gewoon dingen zoeken. Nou ja, de tekening is nog niet af.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat een kritische reacties daar zeg. Helemaal uitleggen wat jij moet doen.
Gewoon doen als altijd en het wordt prachtig.
Dat is ook leukquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie tekening en erg knap van je.Teken zelf ook wel eens op het whiteboard op kantoor omdat ik het best leuk vind, maar da's nogal niveau brugklas.
Zo komt het op mij ook over. Dit moet anders, dat moet zo...zelfs over dingen die al wél goed zijn/kloppen qua verhouding. Kennen ze je eerder paints wel? Nee zeker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met kritisch zijn is niks mis maar dit is volgens mij gewoon dingen zoeken. Nou ja, de tekening is nog niet af.
Denk het niet. Maakt ook niet uit, ik hoef het niet 100% gelijkend te hebben, dan koop ik wel een printer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zo komt het op mij ook over. Dit moet anders, dat moet zo...zelfs over dingen die al wĂŠl goed zijn/kloppen qua verhouding. Kennen ze je eerder paints wel? Nee zeker.
Het begint al met de douaniers. Over de behulpzaamheid van de winkeliers zal ik het maar niet hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik beken: ben nog nooit in Griekenland geweest. Het kan dus erger? Opmerkelijk.
Ik doe het je niet na iig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk het niet. Maakt ook niet uit, ik hoef het niet 100% gelijkend te hebben, dan koop ik wel een printer.
Ik ben wil nog steeds een kunstwerk van jou aan mijn muur.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk het niet. Maakt ook niet uit, ik hoef het niet 100% gelijkend te hebben, dan koop ik wel een printer.
* Zet ook een nummer op en drinkt meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker slaat met een glas slivovic in de hand gebroederlijk een arm over de schouders van Teun.
Stuur maar een foto als je eraan toe bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben wil nog steeds een kunstwerk van jou aan mijn muur.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Zet ook een nummer op en drinkt mee
Slaap ze als een OSquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Heeeeeeerlijk fris op de kamer. Ik ga slapen als een OS.schatten
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Vandaar dit nummerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar gaat het immers om, eten, drinken en vrouwen. Jeweetz.
Slaap ze drinkbroederquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik douw de Sonicare in de smoel en taai af naar boven...
Het gaat u allen goed!
*logging you off*quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Jij met je Balkan muziek. Nu ben ik melancholischquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik douw de Sonicare in de smoel en taai af naar boven...
Het gaat u allen goed!
Veel eiwitten eten vandaag, mien jung. Dat helpt!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:59 schreef Impect het volgende:
Vanavond 1e training na de zomerstop, heb nu al medelijden met mezelf morgen
Ben benieuwd, zal dat eens proberen dan vandaag!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Veel eiwitten eten vandaag, mien jung. Dat helpt!
Hi Cue!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
hi
Sorry zit bij vodafone. En zelf nooit klachten gehad
Heb de One X, bazentoestelquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:18 schreef Impect het volgende:
Ah oké, enne HTC One S / HTC One X of de Samsung Galaxy SIII ??
Heb nu de Desire HD.
Vind het altijd zo'n gekloot omdat allemaal uit te zoeken enzo
Maar die is nog groter dan de D HD, dat zit mij een beetje in de weg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb de One X, bazentoestel
Gaat wel lekker vandaagquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Cue!
Goed te pas vandaag? Morgen nog dansen dansen dansen?
Z'n gangetje. Behalve dat de hele infra hier net plat lag door een lamme UPS.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat wel lekker vandaag
Dat is wel de bedoeling denk ik zo.
Hoe is het bij jou?
Dus je mocht even aan het werk?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Z'n gangetje. Behalve dat de hele infra hier net plat lag door een lamme UPS.
Hoe is het met de Bachata?
Ik heb nu ook nog de desire hd, maar zit te wachten tot de desirehd omruil actie doorgaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:18 schreef Impect het volgende:
Ah oké, enne HTC One S / HTC One X of de Samsung Galaxy SIII ??
Heb nu de Desire HD.
Vind het altijd zo'n gekloot omdat allemaal uit te zoeken enzo
Ach, even de handel resetten en het draait weer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus je mocht even aan het werk?
Momenteel aan het luisteren![]()
en 27 okt weer een groot bachata feest hier.
Je bent zo goedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Ach, even de handel resetten en het draait weer.
Dat feest is bij Rico?
Daar heb ik iets over gehoord, ik ben um weer gaan volgen op Twitterquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook nog de desire hd, maar zit te wachten tot de desirehd omruil actie doorgaat.
Dan kan ik hem hopelijk omruilen voor een one-x
En die ga je kopen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt enorm gave kettingen gezien!
HiepHoi!quote:
Dat is vooral omdat ik niet weet welke.quote:
Allemaal!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is vooral omdat ik niet weet welke.
Nee, de X heeft meer geheugen + quadcorequote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:10 schreef Impect het volgende:
[..]
Maar die is nog groter dan de D HD, dat zit mij een beetje in de weg.
Is de One S qua specificaties wel hetzelfde als de One X?
Tof.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:25 schreef Kreator het volgende:
Morgen huisje bezichtigen. Ben benieuwd.
Yuh. Als ik dit huis kan krijgen zou mooi zijn. Is helemaal af, op het schilderwerk na. Op zich dan. Voor in den beginne.quote:
Die -edit- bij mij in de buurt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:25 schreef Kreator het volgende:
Morgen huisje bezichtigen. Ben benieuwd.
Die in de -edit- ja. Heb wel een aankoopmakelaar genomen. Hij heeft er meer verstand van dan ik. Maar eerste keer kijken doe ik alleen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die -edit- bij mij in de buurt?In je uppie of heb je al een aankoopmakelaar?
Ga je alleen kijken?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yuh. Als ik dit huis kan krijgen zou mooi zijn. Is helemaal af, op het schilderwerk na. Op zich dan. Voor in den beginne.
Dit dus, in alle dingen de overtreffende trap in vergelijking met de Sensation wat voor die tijd al een top toestel was!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb de One X, bazentoestel
De bauw kwaliteit, really?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit dus, in alle dingen de overtreffende trap in vergelijking met de Sensation wat voor die tijd al een top toestel was!
Grote plus ten opzichte van de S3 is de bauw kwaliteit naar mijn idee, de S3 voelt 'nogal' plastic aan.
Welke makelaar?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die in de -edit- ja. Heb wel een aankoopmakelaar genomen. Hij heeft er meer verstand van dan ik. Maar eerste keer kijken doe ik alleen.
Blauw kwaliteit is ook zo wat hé. En dat maakt hij mn geweldige T9 toetsenbord er van...quote:
Boven alleszz.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nederduits gaat het helemaal worden dit jaar!
Ik ken hetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Blauw kwaliteit is ook zo wat hé. En dat maakt hij mn geweldige T9 toetsenbord er van...
Tip als je een HTC hebt, custom keyboard
.
Ik zou, buiten de aankoopmakelaar om, nog iemand meenemen die er verstand van heeftquote:
Woonaccent.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Welke makelaar?
Als je mijn hulp nodig hebt, let me know. Kan altijd wel een keer met je mee om te checken. Die makelaar van mij (Bos) zag (achteraf gezien) een paar dingen over het hoofd.
Swiftkey (Pro) is een verademing, ook maar weer eens geinstalleerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ken het. Al heb ik geen HTC, maar een Samsung.
Ik hoor het wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Woonaccent.. Thx, maar ik ga wel eerst ff alleen kijken. 2e keer met aankoopmakelaar. Als ik dan nog twijfel...
@Samzz: De aankoopmakelaar is er juist voor mij. Hij heeft er wel belang bij dat het verkocht wordt, want commissie, maar hij wil ook geen gezeik.
Maar goed, zou niet weten, buiten Tukker om, wie daar verstand van heeft.
Weet ik, maar ook hij heeft belangen en ik geloof niet dat de bouwwereld echt zo'n zuiver wereldje is. Daar hoor ik genoeg over via pa, namelijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Woonaccent.. Thx, maar ik ga wel eerst ff alleen kijken. 2e keer met aankoopmakelaar. Als ik dan nog twijfel...
@Samzz: De aankoopmakelaar is er juist voor mij. Hij heeft er wel belang bij dat het verkocht wordt, want commissie, maar hij wil ook geen gezeik.
Maar goed, zou niet weten, buiten Tukker om, wie daar verstand van heeft.
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik, maar ook hij heeft belangen en ik geloof niet dat de bouwwereld echt zo'n zuiver wereldje is. Daar hoor ik genoeg over via pa, namelijk.
Wat dat betreft ben ik blij dat ik pa heb voor die dingen, in de toekomst dan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook.
Niks mis mee om voor je 1e koophuis een aankoopmakelaar in te schakelen, omdat alles nieuw en onervaren en zo, maar ik zal het bij m'n volgende huis niet snel doen. Ze doen zo min mogelijk, cashen (flink) en vervolgens hoor je nooit meer wat van ze.
Met slim!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Swiftkey (Pro) is een verademing, ook maar weer eens geinstalleerd.
quote:
Jij werkt daar toch om de hoek?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg slimmerik, is Nijverdal al ontploft?
Hij weet meer dan 'alles'?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij dat ik pa heb voor die dingen, in de toekomst dan.
Hij weet er alles van, zo niet meer.
Al een tijdje niet meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij werkt daar toch om de hoek?
Ik zit veilig in Zwolle.
Oh. Ander werk gevonden dus? Of moest je weg, net zoals zoveel mensen in de fabriek enzo.quote:
Ziek gemeld en nooit meer teruggekeerd. Je weet hoe de werkdruk was. Ze zoeken het maar uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh. Ander werk gevonden dus? Of moest je weg, net zoals zoveel mensen in de fabriek enzo.
That post is Worthless without picsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GodsammePa zou even m'n haar bij gaan werken met de tondeuse... was meneer vergeten het kapje erop te zetten. Ik ben nu een gabber!
Geen papieren voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:23 schreef Redbaron het volgende:
Nog ff gassen naar Asten.. morgen Antwerp lsn en ADR laden.
Iemand belang bij vrachtje ADR??
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
That post is Worthless without pics
Werkdruk omdat ze niemand vonden/wouden? Want tijdens mijn sollicitatiebrief zei je dat het al zo lang duurde.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ziek gemeld en nooit meer teruggekeerd. Je weet hoe de werkdruk was. Ze zoeken het maar uit.
Je hebt er een kop voor!quote:
filmpjequote:
Ik kan niet hakkenquote:
Beetje jammer dat je geen mohawk hebt laten staan!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GodsammePa zou even m'n haar bij gaan werken met de tondeuse... was meneer vergeten het kapje erop te zetten. Ik ben nu een gabber!
Ik ben tog geen viese altoow man!? HAKKUH!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je geen mohawk hebt laten staan!!
goed plan, zitten ik en m'n DHD ook op te wachtenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook nog de desire hd, maar zit te wachten tot de desirehd omruil actie doorgaat.
Dan kan ik hem hopelijk omruilen voor een one-x
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit dus, in alle dingen de overtreffende trap in vergelijking met de Sensation wat voor die tijd al een top toestel was!
Grote plus ten opzichte van de S3 is de bauw kwaliteit naar mijn idee, de S3 voelt 'nogal' plastic aan.
Ach ja, dat had ik vorige knipbeurt ook bij mijn oudste. Een plukje dat nog even bijgewerkt moest worden. Daarna moest het hele kapsel bijgewerktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
One X vs. SG 3?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:26 schreef Troel het volgende:
Ow en ik heb de One in mijn handen gehad en ik vond mijn eigen Samsung toch echt stukken beter voelen
wat voelde er precies stukken beter dan, aan jou Samsung?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:27 schreef Troel het volgende:
Ik heb een S Plus, moet je nagaan
Overigens heb ik van tijd tot tijd oranje/groen/geel gekleurde blokken in plaats van Fok!?
En nee, ik heb geen virus of wat voor andere shit in de 24 uur dat deze laptop weer draait
Niet zo metalig koudquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voelde er precies stukken beter dan, aan jou Samsung?
nee, want de Samsung is van plasticquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet zo metalig koud
Maar ik kwam dan ook van een Nokia met een siliconen hoesje eromheen, dus dat scheelt wel denk ikEn de S2 vind ik te ribbellig
Klopt, maar dat vind ik dus juist wel prettigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, want de Samsung is van plastic
Hoi!quote:
Tot hoelaat moet je?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
Joe. Ik wil naar huis. Het gaat niet.
Volgens mij heb ik me nooit officieel voorgesteld in deze specifieke topicreeks.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi!
Jou ken ik nog niet![]()
Moet ik teruglezen of zeg je van; ik stel me wel even kort voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik me nooit officieel voorgesteld in deze specifieke topicreeks.
Ik kwam hier omdat ik gespot werd als Haaksbergenaar, vroegah was ik nog wel eens te vinden in het EnschedetopicAh! Welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ah, dan moet je nog 2 uurtjes. Is nog wel te overzien toch?quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah! Welkom!
Ah jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 Knullen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Valt mee, ik post dit net op mijn FB:quote:
Da's de jongstequote:Jochem is nog klaarwakker en zit in zijn bed een liedje over een olifant te zingen ♥
Hij moet de tekst alleen hier en daar nog wat bijschaven denk ik:
"Een olifant, een olifant, een olifant, een olifant, een olifant, een olifant, een olifant (3 keer herhalen)"
Nee, de tijd kruipt voorbij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, dan moet je nog 2 uurtjes. Is nog wel te overzien toch?
Schattig!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Valt mee, ik post dit net op mijn FB:
[..]
Da's de jongste
Hoe de tijd te doden?quote:
Haha wat liefquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Valt mee, ik post dit net op mijn FB:
[..]
Da's de jongste
Wauw. Die wint de originaliteitsprijs.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoe de tijd te doden?
Wacht tot hij vliegt, dan goed mikken
Ik weet niet of het er nog is, maar ik ga nu even uit mijn raam kijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:57 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Tukkers rond Enschede en Hengelo, zien jullie ook dat vage ding wat van kleur veranderd in de lucht?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet of het er nog is, maar ik ga nu even uit mijn raam kijken
Aliens! * Daywalk3r zet alu-hoedje opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zag het er in ieder geval uit. Er zaten allemaal vage bolletjes omheen die van kleur veranderdenWeet iemand wat dit geweest kan zijn? Vlieger denk ik haast niet, was wel heul hoog en heul groot daarvoor.
Marsmannetje sturen hun eigen 'Curiosity'?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Aliens! * Daywalk3r zet alu-hoedje op
Heb het niet gezien nee. Helaasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:38 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zag het er in ieder geval uit. Er zaten allemaal vage bolletjes omheen die van kleur veranderdenWeet iemand wat dit geweest kan zijn? Vlieger denk ik haast niet, was wel heul hoog en heul groot daarvoor.
Was richting UT/Hengelo. Ik zag het ook niet want mijn zicht werd geblokkeerd door Ghetto flats, maar vriendjelief werkt bij de Grolsch Veste en zag hetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb het niet gezien nee. Helaas
Ah, oke! Wel benieuwd wat het was..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:47 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Was richting UT/Hengelo. Ik zag het ook niet want mijn zicht werd geblokkeerd door Ghetto flats, maar vriendjelief werkt bij de Grolsch Veste en zag het
Dacht ik eerst ook, maar teveel kleur en te groot. De helft staat niet op de foto, dat kreeg hij niet op de lens. Ik denk dat het Luke Skywalker isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Lijkt me iets van een wensballon ofzo.
Sterkte!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gameboy en dan slapen. Morgen crematieTrusten
Had zin om uit te slapen.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Had zin om uit te slapen.Brak en zo.
Gisteren weer sauzen.
En veel te laat gegeten.
![]()
Maar HOP, het gaat weer beter!
Het resultaat mag er zijn.quote:
Dat hoor ik graag. Dit is zeg maar de grote voorjaarsopknapbeurt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het resultaat mag er zijn.Nog een paar dagen werk en dan kan de vloer er weer in. En dan de grote schoonmaak, maar daar heb ik Miss Tuk voor!
(not
)
Alleen de eetkamer. Nieuw plafond, sierlijsten en de ruimte ietwat vergroot door een muurtje weg te breken en een berghok op te offeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoor ik graag. Dit is zeg maar de grote voorjaarsopknapbeurt?
Klinkt goed! wel als veel werkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alleen de eetkamer. Nieuw plafond, sierlijsten en de ruimte ietwat vergroot door een muurtje weg te breken en een berghok op te offeren.
was gisteren niet de ballooning?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:47 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Was richting UT/Hengelo. Ik zag het ook niet want mijn zicht werd geblokkeerd door Ghetto flats, maar vriendjelief werkt bij de Grolsch Veste en zag het
Dat begint vandaag toch ong? of gister al.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:48 schreef Under_Score het volgende:
[..]
was gisteren niet de ballooning?
Valt wel mee. Heb de laatste week weinig kunnen doen ivm de hitte.quote:
goedemorgen en sterkte vanmiddag.quote:
had je dat juist in die zomerdagen moeten doen, droogt snellerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Valt wel mee. Heb de laatste week weinig kunnen doen ivm de hitte.En er moest nog een inbouwdoos/electraleiding in de muur worden gefreesd en worden dichtgesmeerd. Duurt ook weer twee dagen voordat dat spul droogt.
Planning is niet mijn sterkste kant.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
had je dat juist in die zomerdagen moeten doen, droogt sneller
Ja, vanmorgen. Dankjewel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:52 schreef Under_Score het volgende:
[..]
goedemorgen en sterkte vanmiddag.
Geen idee. Werk sowieso de oppervlakte af met Alabastine muurvulstuff. Dat is wat minder korrelig dan Roodband.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:56 schreef Under_Score het volgende:
dat spul moet ook niet té snel drogen IVM barsten toch?
Dankje (:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik las het net.Sterkte moppie.
ah, ja dat werkt wel denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen idee. Werk sowieso de oppervlakte af met Alabastine muurvulstuff. Dat is wat minder korrelig dan Roodband.
Behang?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:01 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ah, ja dat werkt wel denk ikwat van dat gaas er overheen, behangetje er over en klaar
Sterktequote:
Muur is behoorlijk strak hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:07 schreef Under_Score het volgende:
haik zou er wel wat van dat glasvezel behang onder doen om oneffenheden te maskeren
leuk kleurtje wel, sla die even op want ik wil de slaapkamer nog verven
Had je niet beter van dat snelgips kunnen gebruiken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Valt wel mee. Heb de laatste week weinig kunnen doen ivm de hitte.En er moest nog een inbouwdoos/electraleiding in de muur worden gefreesd en worden dichtgesmeerd. Duurt ook weer twee dagen voordat dat spul droogt.
Die nieuwe ingefreesde electraleiding moet ook dicht hč.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Had je niet beter van dat snelgips kunnen gebruiken?
dan zit die inbouw doos na een kwartier al muurvast er in.
Deze is hagelneu jongen! Als je mij je gegevens verstrekt regel ik een update.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:26 schreef Under_Score het volgende:
geen idee, omdat de OP al in jaren niet gewijzigd is? ik weet ook niet wie daar over gaat.
Deed ik altijd. Maar 100% heeft een nieuwe gemaakt dacht ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:26 schreef Under_Score het volgende:
geen idee, omdat de OP al in jaren niet gewijzigd is? ik weet ook niet wie daar over gaat.
welke gegevens heb je nodig?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Deze is hagelneu jongen! Als je mij je gegevens verstrekt regel ik een update.
Ik ben al bezig. Maak hem gelijk ietsje kleiner. Bestandsgrootte tikt wel aan op de mobiel. Zal je de update wel mailen...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Deed ik altijd. Maar 100% heeft een nieuwe gemaakt dacht ik.
Heb zelf de file ook wel dus zou het ook kunnen doen, maar vandaag geen tijd. Wellicht kan 100% het doen?
Eckte naam/pseudoniem + woonplaats + verjaardag.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:37 schreef Under_Score het volgende:
[..]
welke gegevens heb je nodig?
alleen op vakantie geweest, verder druk met verhuizen en wat andere dingen. en ik zit eigenlijk niet meer op de PC waardoor ik ook wat minder aanwezig ben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
misschien dat under_score een tijdje niet actief is geweest? of ben je nooit weg geweest en weer terug gekomen?
Jimmy, Under_Score, Enschede, 21 juniquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eckte naam/pseudoniem + woonplaats + verjaardag.
Jimmy woont op het internetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eckte naam/pseudoniem + woonplaats + verjaardag.
Dank je. Ik ben er ook best trots op.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:05 schreef Under_Score het volgende:
dankje
wel super gaaf die OP trouwens
Had van mij ook gemogen. Bas woont tenslotte nog steeds in een vrachtwagencabine.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jimmy woont op het internet
Meesterlijke vraag toen in Eanske
Als je gewoon oplet had je geweten waar ik vandaan kom.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Had van mij ook gemogen. Bas woont tenslotte nog steeds in een vrachtwagencabine.
Cool. Ik wil wel in een paardenstal wonenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Had van mij ook gemogen. Bas woont tenslotte nog steeds in een vrachtwagencabine.
Vaag. Normaliter sta ik bekend als uitermate opmerkzaam.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als je gewoon oplet had je geweten waar ik vandaan kom.
En ergens klopt t wel want ben meer hier dan thuis
Ja, hallo! Ik blijf niet bezig!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool. Ik wil wel in een paardenstal wonen.
Onderdeel van de Couleur Locale serie van Flexa. Verkrijgbaar bij de betere bouwmarkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:07 schreef Under_Score het volgende:
haik zou er wel wat van dat glasvezel behang onder doen om oneffenheden te maskeren
leuk kleurtje wel, sla die even op want ik wil de slaapkamer nog verven
Het was ook maar een slechte grap.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, hallo! Ik blijf niet bezig!
Heb jij wel opgelet waar Bas woont?
Dat van mij ook hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was ook maar een slechte grap.
En nee. Don't really care.
Ik dacht Almelo of Hengelo. Zoiets.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat van mij ook hoor!![]()
Ik dacht dat ie uit Nijverdal komt, maar pin me er niet op vast. Ik heb het hem een paar keer gevraagd, maar nooit antwoord gekregen.
Hengelo zou wel ToF zijn. Bas zou onze eerste Hengeloër zijn!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht Almelo of Hengelo. Zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |