quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef Shreyas het volgende:
Update: Luuk de Jong kost BMG inmiddels 30 miljoen
Morgen ligt er een contract klaar voor 3 jaar met een salaris van 6 miljoen op jaarbasis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Luuk de Jong solliciteert voor de spits-positie bij Dynamo Kiev
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Luuk de Jong solliciteert voor de spits-positie bij Dynamo Kiev
Update: Luuk de Jong kost BMG inmiddels 30 miljoen euro
Het zijn die 10 anderen die niet kunnen ballenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef Shreyas het volgende:
quote:
Hanke en De Jong > De camargoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende wedstrijd zit Lucinho op de bank
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:24 schreef Doublepain het volgende:
A
[..]
Alles om Ajax tegen te zitten natuurlijk
Als ie in Griekenland had gespeeld ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Voorspelling. Luuk de Jong krijgt na deze wedstrijd geen basisplaats meer en wordt komend seizoen terug verhuurd aan Twente.
Een Arsenalletje ofzo.quote:
Laat hem maar naar Feyenoord komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Voorspelling. Luuk de Jong krijgt na deze wedstrijd geen basisplaats meer en wordt komend seizoen terug verhuurd aan Twente.
Jullie willen toch alleen spitsen die nog moeten revalideren?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat hem maar naar Feyenoord komen.
De Jong zal hier wel even van moeten revalideren,quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie willen toch alleen spitsen die nog moeten revalideren?
Als je 16 jaar alleen maar tegen degradatie hebt gevochten wel ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, de Europa Liek is ook mooi.
Donder op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie willen toch alleen spitsen die nog moeten revalideren?
Slachtofferhulp staat al klaar in de catacomben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Jong zal hier wel even van moeten revalideren,
ook Feyenoord heeft niks in de CL te zoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef Guidetti het volgende:
Feyenoord deed het een stuk beter dan Borussia
Eigenlijk vind ik Kiev voetballend de minste van de 3quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef Guidetti het volgende:
Scoorde beide maar 1x hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef Guidetti het volgende:
1-3 in plaats van 0-1 inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef Guidetti het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Borussia Mönchengladbach gaat deze pot verliezen.
Ik zou niet weten waarom niet, als BATE Borisov ook mag meedoen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef TLC het volgende:
Met alle respect maar ook een club als Borussia Monchengladbach hoort gewoon niet in de CL thuis.
Cardozo is dan toch een stuk beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Luuk de Jong, 15 miljoen. Binnen deze prijscategorie had Gladbach ook Jovetic, Cardozo of Damiao kunnen halen.
Je vergeet salarisquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Luuk de Jong, 15 miljoen. Binnen deze prijscategorie had Gladbach ook Jovetic, Cardozo of Damiao kunnen halen.
Feyenoord was over 2 wedstrijden sterker dan Kiev. Feyenoord had dus CL moeten spelen.quote:
Feyenoord heeft niks in Europa te zoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:29 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Feyenoord was over 2 wedstrijden sterker dan Kiev. Feyenoord had dus CL moeten spelen.
Naja clubs als Bate en Cluj zijn in hun land een topploeg, Borussia speelt doorgaans gewoon in de grote grijze middenmoot en vorig jaar hadden ze ineens een uitschieter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, als BATE Borisov ook mag meedoen.
Ja zo werkt het voetbal helaas niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:29 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Feyenoord was over 2 wedstrijden sterker dan Kiev. Feyenoord had dus CL moeten spelen.
Heerenveen was in die laatste wedstrijd sterker dan Feyenoord, PSV had dus CL moeten spelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:29 schreef Guidetti het volgende:
[..]
PSV verloor van RKC, RKC moet CL spelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen was in die laatste wedstrijd sterker dan Feyenoord, PSV had dus CL moeten spelen.
Neemt niet weg dat Borussia alsnog een veel betere ploeg heeft dan Bate.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Naja clubs als Bate en Cluj zijn in hun land een topploeg, Borussia speelt doorgaans gewoon in de grote grijze middenmoot en vorig jaar hadden ze ineens een uitschieter.
Feyenoord was veel sterker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen was in die laatste wedstrijd sterker dan Feyenoord, PSV had dus CL moeten spelen.
ADO had in de 95e minuut kunnen winnen van RKC...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV verloor van RKC, RKC moet CL spelen
moet je nagaan hoe sterk PSV dit jaar wel niet is...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ADO had in de 95e minuut kunnen winnen van RKC...
Ik niet. Ik ben sowieso voor een max van 2 clubs per land in de CL. Maar dat gaat nooit meer gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Borussia alsnog een veel betere ploeg heeft dan Bate.
Daarom zie ik liever Borussia dan Bate, ik denk iedereen wel.
Toen Heerenveen besloot dat het slim was om te verliezen ja.quote:
je vergeet RKC-PSV van vorig jaar.. daar heeft PSV het zelf laten liggen.. makkelijk he ...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Heerenveen besloot dat het slim was om te verliezen ja.
Ja, en Feyenoord heeft in 2 wedstrijden met 1-3 verloren van Dynamo Kyiv.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:32 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
je vergeet RKC-PSV van vorig jaar.. daar heeft PSV het zelf laten liggen.. makkelijk he ...
Ergens zou het gewoon beter zijn als we met 8 kampioenen de CL zouden afwerken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben sowieso voor een max van 2 clubs per land in de CL. Maar dat gaat nooit meer gebeuren natuurlijk.
Hij hoopte net als zijn eigen goal dat die bal er dan erin vloogquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Schoot ie nou tegen Luuk de Jong aan?
Tsja... beide niet, gewoon de beste 20 van Europa in de CL dus de 20 van de 22 die er nu al inzitten exclusief Olympiacos en Nordsjælland.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Borussia alsnog een veel betere ploeg heeft dan Bate.
Daarom zie ik liever Borussia dan Bate, ik denk iedereen wel.
RKC angstgegner van PSV.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:32 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
je vergeet RKC-PSV van vorig jaar.. daar heeft PSV het zelf laten liggen.. makkelijk he ...
1%quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe hoog schat Snoeks Borussia zijn kansen in? Het is mij niet geheel duidelijk.
Ik denk dat hij denkt dat het nog 4-3 wordt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe hoog schat Snoeks Borussia zijn kansen in? Het is mij niet geheel duidelijk.
Twente dacht in 1975 de buit toch ook allang binnen te hebben?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat het een eigen doelpunt wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef Anonymousz het volgende:
waarom juichte de jong niet toen hij scoorde
Uit respect voor de supporters.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef Anonymousz het volgende:
voor de duitsers spelende.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef Anonymousz het volgende:
Postbodes juichen ook nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:34 schreef Anonymousz het volgende:
quote:
Luuk de Jong pest oudere broer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Luuk de Jong schiet Gladbach Champions League in uit
Hij zal worden beschermd door de Oekraïnse Maffiaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:36 schreef Anonymousz het volgende:
de jong krijgt dadelijk een blauw oog in de kleedkamer
Die moet morgen 200 rondjes lopen rond het trainingsveld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:36 schreef Anonymousz het volgende:
de jong krijgt dadelijk een blauw oog in de kleedkamer
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik hoop dat die fans De Jong zometeen op weg naar huis kapot schieten.
Reclameblok 1, gelul van die kale, reclameblok 2, samenvattingenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat samenvattingen van andere potten?
5 min ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat samenvattingen van andere potten?
20+1,5+15 = 36,5 minuut.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Reclameblok 1, gelul van die kale, reclameblok 2, samenvattingen
Reken maar uit.
Nee joh eerste komt er een uitgebreide analyse van de wedstrijd.quote:
11 uur dus. Roep me even als het eerder is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Reclameblok 1, gelul van die kale, reclameblok 2, samenvattingen
Reken maar uit.
bedankt manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh eerste komt er een uitgebreide analyse van de wedstrijd.
Wat heeft dat er mee te maken dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:40 schreef TLC het volgende:
Iedereen kan Borussia nu wel belachelijk maken maar Ajax zou ook van Kiev verliezen.
Hebben we 2 jaar geleden gezien ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:40 schreef TLC het volgende:
Iedereen kan Borussia nu wel belachelijk maken maar Ajax zou ook van Kiev verliezen.
Ajax én PSV zouden van Kiev verliezen. Die Wit-Russen zijn erg geslepen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:40 schreef TLC het volgende:
Ik zou gaan werken aan je topografie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ajax én PSV zouden van Kiev verliezen. Die Wit-Russen zijn erg geslepen.
Kiev ligt in Wit-Rusland ? since when ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:40 schreef TLC het volgende:
Ach, Kromo won 2x van Herasimeniaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Toen hadden we nog Suarez, Verthongen en Stekelenburg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben we 2 jaar geleden gezien ja.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou gaan werken aan je topografie.
El Hamadoeiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen hadden we nog Suarez, Verthongen en Stekelenburg.
Toch wel een klein verschilletje he.
Nieuwsuur.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:43 schreef Paxcon het volgende:
Is er nog iets leuks op want die analyses zit natuurlijk niemand op te wachten..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef BrokenArrow het volgende:
Die CL tune mogen ze nu ook wel een keer vervangen
Nee joh, nooit veranderen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef BrokenArrow het volgende:
Nee man.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:40 schreef TLC het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:40 schreef TLC het volgende:
Feyenoord had met een enigszins fatsoenlijke spits ruim gewonnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef TLC het volgende:
[..]
originele reactie, had ik totaal niet verwacht
uhm neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:44 schreef BrokenArrow het volgende:
Zijn ze al bezig met de andere potjes?quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef TLC het volgende:
[..]
originele reactie, had ik totaal niet verwacht
Ja zeker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn ze al bezig met de andere potjes?
Beetje vroeg.quote:
Voor Spartak Moskou in Wit-Rusland? Heeft ie trouwens van Gio gezien joh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Baas De Zeeuw speelt gewoon met 'Demy' op de rug. Alsof hij een Braziliaan is.
Dat kunnen die Russen beter uitspreken, hij maakt het leven wat makkelijker voor de commentatoren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Baas De Zeeuw speelt gewoon met 'Demy' op de rug. Alsof hij een Braziliaan is.
ik kan er niet echt om lachen als iemand een gebrek aan creativiteit heeftquote:
Waardeloos ja.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:49 schreef BrokenArrow het volgende:
Iedereen kan nu wel lachen maar Feyenoord zou gewoon van Celtic verliezen
Kan je nagaan hoe theo er in zo'n shirt uitzietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
Die gast die als eerste scoorde is nog dikker dan Theo Janssen na vakantie.
Slank.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:51 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe theo er in zo'n shirt uitziet
jammerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |