Absinthe creeert een extra mapje, je ziet wss eerst dat hij wat extractquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:32 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
ik krijg absinthe niet opgestart.
en ik krijg niet mijn hele backup terug.
doet hij nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Absinthe creeert een extra mapje, je ziet wss eerst dat hij wat extract
het waren 5400 appsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
In de appstore bij aankopen je oude apps opnieuw downloaden?
Download all?quote:
dan krijg ik ook de shit die ik niet meer hoef.quote:
ik heb een back-up. maar daar staat blijkbaar niet alles op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dan had je maar een backup moeten maken !
Staat in je iTunes dan niet alle apps die je gebruikte?
Geen idee dan. Zo goed ben ik ook niet met die dingen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:40 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
ik heb een back-up. maar daar staat blijkbaar niet alles op.
om 16:38 heb ik een backup gemaakt.
ik zet nu maar de backup vn icloud terug van 3 dagen geleden. de apps en data die ik daarna heb gedownload en gemaakt moet ik maar opnieuw downen dan...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee dan. Zo goed ben ik ook niet met die dingen.
Google motherfucker. Zo moeilijk is t niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:49 schreef AppleOcean het volgende:
maargoed. wie wil dan helpen.
ik wil een volledige back-up maken, maar hoe?
en hoe ga ik nu jailbreaken?
Ik kan het niet vinden motherfucker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Google motherfucker. Zo moeilijk is t niet.
Hou gewoon je mond als je niet wil helpen, wat schiet jij en hij hier nou mee op?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet nodig. Je kan hem ook helpen, zo moeilijk is het niet...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zegt de android gebruiker die hier gaat bitchen omdat hij in het andere topic dreigt te verliezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je kunt toch wel een beetje begrijpen dat mensen niet staan te springen om hem te helpen, aangezien hij ze uitscheldt als ze het wel proberen?
Android-gebruiker? Ik?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:49 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Zegt de android gebruiker die hier gaat bitchen omdat hij in het andere topic dreigt te verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |