Weet iemand misschien hoe dat spel heet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
Hoi, sorry dat ik zo hard van de toren zat de schreeuwen dat ik hem ging jailbreaken
Maar ik heb een vraagje over een spel.
Ik had altijd een geniaal spelletje maar het is alweer heel lang terug dat ik een ipod touch had.
Poppetjes op een onbewoond eiland en dan kon je ze martelen door ze bijvoorbeeld in de vulkaan te gooien of ze door een haai te laten op eten.
Klinkt als Lemmingsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
Mooie OP
[..]
Weet iemand misschien hoe dat spel heet?
Pocket God? Je kunt ook gewoon bij je aankopen kijken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:34 schreef vandermar het volgende:
Mooie OP
[..]
Weet iemand misschien hoe dat spel heet?
Bedanktquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Pocket God? Je kunt ook gewoon bij je aankopen kijken.
Net zoiets als een hetero in een homobarquote:
Kan je omzijlen, zijn linkjes te vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef AppleOcean het volgende:
fuck. Blijkbaar moet je developer zijn om ios 6 beta te downloaden.
Moet je als consument eigenlijk ook gewoon van wegblijven. Beta's zijn nogal eens instabiel en batterijvretend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef AppleOcean het volgende:
fuck. Blijkbaar moet je developer zijn om ios 6 beta te downloaden.
Is niet instabiel hoor, vind iOS6 alleen lelijk door die statusbarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:03 schreef AppleOcean het volgende:
Oh, oke. Bedankt allebei, ik denk dar ik hem niet neem als hij zo instabiel wordt.
Waarschijnlijk kan dat niet. Het toetsenbord kan niets meer dan het on screen geval.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:16 schreef Pino112 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een bericht kan verzenden als ik op m'n iPad waaraan ik een Wireless Keyboard heb gekoppeld berichten maak in iMessage?
Gewoon de enter-knop werkt niet, dan doet ie een nieuwe regel. Nu moet ik steeds op 'Stuur' drukken terwijl ik dat liever met mn tobo doe.
Ik heb de combo's al geprobeerd (cmd/option/shift/enz + enter).
Waar vind ik de beta's en wat is er mis met het feit dat het beta is?quote:
beta as in "for developers". Er zitten heel veel logging en debuggingdingen in de beta's waardoor de accuduur en performance slechter uit kan vallen. En veel onderdelen zijn nog niet af of volledig beschikbaar gesteld (zoals de nieuwe 3d-maps)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:57 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Waar vind ik de beta's en wat is er mis met het feit dat het beta is?
Beta's kun je alleen krijgen als je Apple-developer bent.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:57 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Waar vind ik de beta's en wat is er mis met het feit dat het beta is?
Waar vind ik die gm's?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:11 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
beta as in "for developers". Er zitten heel veel logging en debuggingdingen in de beta's waardoor de accuduur en performance slechter uit kan vallen. En veel onderdelen zijn nog niet af of volledig beschikbaar gesteld (zoals de nieuwe 3d-maps)
(en dan gaan mensen zeuren dat iOS6 trager en battery vreet...)
Het wordt dan ook aangeraden dat je alleen de GM-versies gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |