Ik denk dat ze soms uitschieten en dat er dan een teen in je reet floept. Of de hele voet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:56 schreef BrokenArrow het volgende:
Wat heeft deze met seks te maken dan?
Dus als je zusje van vijf s'ochtends over je heen loopt krijg je een harde?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:03 schreef TramplingGuyNL het volgende:
nou ja.. seksueel.. het is fetish en daarbij voor sommigen dus erg seksueelmachtsspel.. maar ook als minder 'kinky': massage, is in een zekere manier ook opwindend
lekker kort door de bocht weer..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:06 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Dus als je zusje van vijf s'ochtends over je heen loopt krijg je een harde?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef Nestalgie het volgende:
Erg lekker als ze het goed kan lijkt me.
Wat wil je dan horen? Geweldige hobby! ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:10 schreef TramplingGuyNL het volgende:
[..]
lekker kort door de bocht weer..
En dat is geen probleem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:20 schreef Grijsbaard het volgende:
Je maakt hiervoor speciaal een account aan?![]()
![]()
![]()
Als het zo'n thaise wijfje is, lijkt het me een lekkere massage.quote:
Uiteindelijk koos je zelf voor haar of zeg ik nu iets raars?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:53 schreef Wandtegeltje het volgende:
Mijn ex walste zelfs over me heen, maar ook daar werd ik niet opgewonden van...
Nee, maar in 15 jaar kan er veel veranderen hé ...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef MikeHoogvliet het volgende:
[..]
Uiteindelijk koos je zelf voor haar of zeg ik nu iets raars?
Dus jij vind het lekker als een man over je heen loopt?quote:Op zondag 24 november 2013 19:24 schreef schtroumpf- het volgende:
wil dat men het bij mij doeten ik vind het eigenlijk helemaal niet pijnlijk.. lekker juist!
+1, vooral met blote voeten in plateausandalenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:49 schreef pandabeest het volgende:
Mijn ex deed dat weleens. Soms trapte ze me in m'n ballen wat dan wel weer lekker was.
Vind je dat lekker ja? lijkt me zo pijnlijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:05 schreef Fronde het volgende:
[..]
+1, vooral met blote voeten in plateausandalen![]()
doet inderdaad pijn maar het is een speciaal soort geile pijn. En daarna haar blote hielen likkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Vind je dat lekker ja? lijkt me zo pijnlijk
ik weet het nog van de basisschool, daar kreeg ik geregeld een "zakkie blauw"quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:23 schreef pandabeest het volgende:
klopt. Blauwe ballen hebben is pijnlijker dan dat zij er hard in kneep.
dat lijkt me eerder een beloningquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:41 schreef pandabeest het volgende:
Bij ons in de kleedkamer na het zwemmen werd iedere week een andere jongen uitgekozen. Die kreeg dan van iedereen een tik in z'n zak. En oh wee als je begon te janken...dan werd je naakt de meisjeskleedkamer in geduwd...
be my girl, zou je wel letterlijk over mij heen willen laten lopen nicequote:Op zondag 24 november 2013 16:12 schreef vera166 het volgende:
Wat moet ik me hier bij voorstellen dan? Een man ligt op de grond en ik moet er over heen lopen ofzo?
Letterlijk over heen lopen? Of is het meer dat de man gewoon onderdanig is en de vrouw gewoon hartstikke dominant waardoor er over de man wordt heengelopen?
Beide dingen zou ik wel doennice hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |