Nee het oudste geweer wat ik bezit is afkomstig van kort na WWI en is nog door opa voor een varken geruild.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een shotgun? Geen rifle uit de burgeroorlog?
Moderne fratsenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee het oudste geweer wat ik bezit is afkomstig van kort na WWI en is nog door opa voor een varken geruild.
quote:
Wat is 't voor 1?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee het oudste geweer wat ik bezit is afkomstig van kort na WWI en is nog door opa voor een varken geruild.
Is goed maar vind de andere wel leuk omdat hij net gemaakt is (Aug. 2012) door leden van 1-12 Infantry, 4th Brigade, 4th Infantry Division in Kunar, Afghanistan.quote:
Ik had laatste ook een aardig nummer gevonden over australiërs in de vietnamoorlog. Gaat er bij jou een lampje branden?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Is goed maar vind de andere wel leuk omdat hij net gemaakt is (Aug. 2012) door leden van 1-12 Infantry, 4th Brigade, 4th Infantry Division in Kunar, Afghanistan.
Winchester Model 67 .22 long. Is een model tot in de 60'tiger werd gemaakt, maar deze is dus ouder en zou op de markt rond de $1,200.00 obrengenquote:
Nice, is het ding nog operationeel en als wel eens mee geschoten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:08 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Winchester Model 67 .22 long. Is een model tot in de 60'tiger werd gemaakt, maar deze is dus ouder en zou op de markt rond de $1,200.00 obrengen
Deze?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had laatste ook een aardig nummer gevonden over australiërs in de vietnamoorlog. Gaat er bij jou een lampje branden?
Dat is een Owen & Austen MK Iquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:09 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat is dit voor wapen trouwens, op dit exacte moment?
Ziet eruit als een Sten.
Ah, had ik nog nooit van gehoord dus even gegoogled. Maar op wiki daar zag ik alleen een service record staan voor WWII. Stond ook ditquote:
. Toen klikte ik door naar die Austen (ook nog nooit van gehoord) en die ziet er al een stuk meer uit als die in dat filmpje, vooral omdat het magazijn ook verticaal zit. Weet je zeker dat het niet deze is?quote:The Austen never achieved the level of popularity that the Owen gun achieved.[1]
Ik denk toch echt wel waarover ik het heb als ik iets zeg. Het zou als een oud Special Forces Weapons Sergeant (18B, nu 18Z) ook wel erg zijn als ik wapens niet zou herkennen en/of ze door elkaar zou halen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, had ik nog nooit van gehoord dus even gegoogled. Maar op wiki daar zag ik alleen een service record staan voor WWII. Stond ook dit
[..]
. Toen klikte ik door naar die Austen (ook nog nooit van gehoord) en die ziet er al een stuk meer uit als die in dat filmpje, vooral omdat het magazijn ook verticaal zit. Weet je zeker dat het niet deze is?
[ afbeelding ]
Snurk zequote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Maareh anyhoo. Ik ga pitten, have a good one. Trusten.
Thanksquote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel waarover ik het heb als ik iets zeg. Het zou als een oud Special Forces Weapons Sergeant (18B, nu 18Z) ook wel erg zijn als ik wapens niet zou herkennen en/of ze door elkaar zou halen.
Maar hier een link
En dat zonder peuken ...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:01 schreef paintmeester het volgende:
En weer thuis, goede wacht gehad
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Merry Christmas Mr. Lawrence kijken.
Damn, wel een goede film. Ben er wel een beetje stil van. Goed acteerwerk ook, vooral van die Kolonel Lawrence.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]All quiet on the Western Front moet ik ook weer eens kijken. Wordt af en toe nog wel op TCM uitgezonden.
Tom Conti is ook een goed acteurquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Damn, wel een goede film. Ben er wel een beetje stil van. Goed acteerwerk ook, vooral van die Kolonel Lawrence.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |