Ik verwacht vandaag eigenlijk geen verschil tussen Froome en Contador. De helling is niet steil genoeg vandaag met een berg van de 3e categorie. Dus volgende week in de bergritten zal het er echt om gaan.quote:
Idd hij is zo vertrokken en dan ziet onze doper hem niet meer terug. Froomequote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:01 schreef eentwee het volgende:
Geniet nog maar even van Froome. Nu het nog kan.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik verwacht vandaag eigenlijk geen verschil tussen Froome en Contador. De helling is niet steil genoeg vandaag met een berg van de 3e categorie. Dus volgende week in de bergritten zal het er echt om gaan.
Hoogstens niet lang genoeg.quote:The Finish: the climb to the fort sounds easy with 3.8km at a modest 5.4%. But if the race starts climbing through the town of Jaca but it is with 3km to go that things kick up and a series of 13 hairpin bends begins with ramps at 8%,10%, 14%, 12%, 13% and 8% before the line.
jijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Niet steil genoeg?
[..]
Hoogstens niet lang genoeg.
Natuurlijk jochiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
jij
Overigens eens dat het niet lang genoeg steil is
Bij jouw posts de enige passende smiley. Helaas.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
vooralblijven gebruiken grote kerel
Ziet er wel naar uit dat het stuk naar die 1e haarspeldbocht extreem belangrijk gaat worden. Als je daar niet bij de 1e 10 zit ben je kansloos. Beetje zoals Mollema in Waalse Pijl, ging toen als een van de snelste omhoog maar omdat ie net te ver terug zat toch volledig kansloos.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:35 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat slingeren worden
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
vooralblijven gebruiken grote kerel
Ga allebei even normaal doen, dat gezanik steeds.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij jouw posts de enige passende smiley. Helaas.
Eens, laat ik maar de wijste zijn. Begint de uitzending vandaag weer om 4 uur (NOS, Sporza)?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Ga allebei even normaal doen, dat gezanik steeds.
Ja, elke dag.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens, laat ik maar de wijste zijn. Begint de uitzending vandaag weer om 4 uur (NOS, Sporza)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |