Oh... in dat geval blijf ik nog even hangen, normaal gesproken zit ik 's avonds na 20:00 niet meer online dus schiet wel opquote:
Ja ik heb mijzelf ook opgegeven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Patje maakt wel een hele grote kans, zijn prestaties tijdens de olympische spelen zijn ze nog niet vergeten
De tering wat een mod is dat zeg.![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... in dat geval blijf ik nog even hangen, normaal gesproken zit ik 's avonds na 20:00 niet meer online dus schiet wel op
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Patje maakt wel een hele grote kans, zijn prestaties tijdens de olympische spelen zijn ze nog niet vergeten
De tering wat een mod is dat zeg.![]()
Die is gebanned, dat kan niet. En dan moeten we 300 accounts mod makenquote:
Of unban hem gewoonquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die is gebanned, dat kan niet. En dan moeten we 300 accounts mod maken
Wordt Helpmefok tóch mod?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gwn nieuwe computer kopen togquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
HMF kan hier niet meer komen, TOR & FOK! werkt niet meer.
Geen sollicitatie verzonden. Zou oneerlijke concurrentie zijn naar andere users toequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef jou wel een goede kans.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als jij mod van VBL wordt dan verlaat ik FOK!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:36 schreef Doosopwielen het volgende:
Stem op mij want dan word je blij gr gr Henk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |