je lijkt inderdaad meer op Van Gaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zeg toch echt 400x "Ik", ik ben toch geen Head of Economics bij PSV?Mijn god.
Jij mag geen mening hebben als PSV'er.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Kunnen jullie nou echt niet lezen of wat?
Ik zeg toch echt 400x "Ik", ik ben toch geen Head of Economics bij PSV?Mijn god.
Precies, die doet ook liever meer met jeugd. Fijn dat je het inzietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:34 schreef Adames het volgende:
[..]
je lijkt inderdaad meer op Van Gaal
Cursus begrijpend lezen voor de Ajax fans lijkt me een beter idee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij mag geen mening hebben als PSV'er.
En IK zeg alleen dat je verglijking nergens op slaat maar dan gooi je het op dat het lastig voor iemsnd en dat ie niet kan lezen. Het is gewoon hypocriet wanneer je met zoiets aankomt terwijl je club in 2jaar 40miljoen heeft uitgegevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Kunnen jullie nou echt niet lezen of wat?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies, die doet ook liever meer met jeugd. Fijn dat je het inziet
40 miljoen? Kan je even optellen voor mij?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En IK zeg alleen dat je verglijking nergens op slaat maar dan gooi je het op dat het lastig voor iemsnd en dat ie niet kan lezen. Het is gewoon hypocriet wanneer je met zoiets aankomt terwijl je club in 2jaar 40miljoen heeft uitgegeven
Oh ok, maar goed dat ik niet uitgebreid ben gaan googlen danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die er nu echt spelen
Dat mag jij vinden. Ik vind het wel degelijk relevant in deze. Jij haalt er nu alweer bij dat PSV voor 40 miljoen (Sowieso niet 40, maar okay) heeft gekocht in 2 jaar, dat is pas niet relevant in een discussie of ik liever zou zien dat PSV jeugdspelers haalt of miljoenen uitgeeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En IK zeg alleen dat je verglijking nergens op slaat maar dan gooi je het op dat het lastig voor iemsnd en dat ie niet kan lezen. Het is gewoon hypocriet wanneer je met zoiets aankomt terwijl je club in 2jaar 40miljoen heeft uitgegeven
Begrijpend lezen, is moeilijk. Vooral bij getallen raken ze in de war blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
40 miljoen? Kan je even optellen voor mij?
Mertens,wijnaldum,derijck,narsingh,zanka,matavz komen bij elkaar wel in de richting daarvan hoor davy kom opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
40 miljoen? Kan je even optellen voor mij?
Volgens mij kom ik even snel uit mijn hoofd uit op 31 miljoen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Begrijpend lezen, is moeilijk. Vooral bij getallen raken ze in de war blijkbaar.
Yep, slechts 25% ernaast. Niet slecht hoor, klasse punt gemaakt weerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mertens,wijnaldum,derijck,narsingh,zanka,matavz komen bij elkaar wel in de richting daarvan hoor davy kom op
8,5quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mertens,wijnaldum,derijck,narsingh,zanka,matavz komen bij elkaar wel in de richting daarvan hoor davy kom op
Strootman hoort er nog wel bij. Mertens+Strootman was 13 miljoenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
8,5, 5, 0,7, 4,1, transfervrij, 7... Nee niet echt 40 miljoen.
Je komt aan met dat je liever hebt dat psv jeugdspelers koopt dan dat ajax spelers kooptquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind het wel degelijk relevant in deze. Jij haalt er nu alweer bij dat PSV voor 40 miljoen (Sowieso niet 40, maar okay) heeft gekocht in 2 jaar, dat is pas niet relevant in een discussie of ik liever zou zien dat PSV jeugdspelers haalt of miljoenen uitgeeft.
iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Strootman hoort er nog wel bij. Mertens+Strootman was 13 miljoen
Dan kom je rond de 30/31 uit.
Op hoeveel komen we dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Strootman hoort er nog wel bij. Mertens+Strootman was 13 miljoen
Dan kom je rond de 30/31 uit.
Even serieus, wat snap je hier nou niet aan:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je komt aan met dat je liever hebt dat psv jeugdspelers koopt dan dat ajax spelers koopt
Alsof psv geen spelers koopt, dan is je vergelijling gewoon raar
Hier zeg ik toch verdomme duidelijk dat ik het liever op deze manier doe?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, Ajax betaald zich liever blauw aan spelers van AZ. Dan liever op deze manier
Tyton, Willems, Sinouh, VoH, Strootman ook allemaal in 2011 gekomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer op inquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Even serieus, wat snap je hier nou niet aan:
[..]
Hier zeg ik toch verdomme duidelijk dat ik het liever op deze manier doe?
Edit: Misschien dan nog even speciaal voor jou nog eens verhelderen wat ik met "Deze manier" bedoel. Liever jeugdspelers halen dan overpriced spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |