quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Degenkolb kon sprinten voor de overwinning had ie ook kans, maar zo is het niet.
En volgens mij knecht Gesink weer voor Mollemaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef marcodej het volgende:
Menchov aan het knechten voor Gesink.
Het is toch gewoon zo?quote:
Als ik een wielrenner was geweest, en ik kon sprinten en ik deed mee aan de Vuelta had ik kunnen winnen, maar ja ik doe niet mee helaasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Degenkolb kon sprinten voor de overwinning had ie ook kans, maar zo is het niet.
Nee is niet zo. Er rijden er nu toevallig nog 2 voor omdat het peleton lamlendig bezig was. Degenkolb had hier NOOIT bij gezeten.quote:
Als Demare kon klimmen ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vooraf al te verwachten als je ziet dat ze hier op dag drie en vier al gaan klimmen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:50 schreef mrPanerai het volgende:
Ik vind de vuelta nu al beter dan de Tour
Is het ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef baggerbaas het volgende:
Is het wel Menchov? Lijkt mij eerder Losada
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |