Welk kwartaal heb je dat tentamen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:23 schreef Steffanovic het volgende:
Hallo mensen,
Stel: Je studie duurt (normaal) 4 jaar. Na die vier jaar is er één tentamen die je nog niet hebt gehaald, deze moet je dus in jaar 5 over doen. Moet je nu voor deze tentamen alleen een heel jaar collegegeld betalen? De overige vakken zijn al behaald.
Nee er is nog helemaal geen sprake van. Heb alleen één vak wat ik steeds niet haal. Dus mocht ik hem dan nog niet hebben dan had ik een probleem als je wel het collegegeld moet betalen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:28 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Welk kwartaal heb je dat tentamen?
Als je nou het topic had gelezen ipv alleen de OP was je tot de conclusie gekomen dat aankomend studiejaar voor TS jaar 4 is en niet jaar 5.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:34 schreef FredvZ het volgende:
4 jaar gestudeerd en dan pas aan begin van het studiejaar op een forum gaan vragen of je het hele jaar nog moet betalen
Des te knulliger, als ts zo'n voorsprong heeft, dan had hij dit toch al veel eerder aan kunnen zien komen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:37 schreef padlarf het volgende:
Als je nou het topic had gelezen ipv alleen de OP was je tot de conclusie gekomen dat aankomend studiejaar voor TS jaar 4 is en niet jaar 5.
Hij vraagt het voor studiejaar 2013-2014, dat over 12 maanden begint. Ruim op tijd lijkt mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Des te knulliger, als ts zo'n voorsprong heeft, dan had hij dit toch al veel eerder aan kunnen zien komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |