SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Slinger google eens aan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:53 schreef MrBaas het volgende:
Zo'n poster moeten ze maken van Pim Fortuyn of Geert Wilders, kijken hoe half Nederland dan reageert!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:50 schreef golfer het volgende:
Als bijlage bij het donderdag te verschijnen nummer van het blad Quote verschijnt daarin de bijgaande walgelijke poster.
Ik zet hem maar even in een spoiler:walgelijk¿ eerder de waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga ik juist een abo nemenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:51 schreef MrBaas het volgende:
Ik wou juist een abonnement op de Quote nemen, maar nu ik dit zie...
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Vind niks!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:54 schreef Nobu het volgende:
Smaakvol is anders inderdaad.
[..]
Slinger google eens aan zou ik zeggen.
Wat is daar waarheid aan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:52 schreef Rezania het volgende:
Gewoon de waarheid, zij het ietwat crue.
Soortgelijke posters, al vond ik ze zelf wel minder ver gaan dan dit voorbeeld, zijn in het verleden wel gemaakt, met als resultaat dat heel Nederland, maar vooral rechts Nederland op de achterste benen stond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:53 schreef MrBaas het volgende:
Zo'n poster moeten ze maken van Pim Fortuyn of Geert Wilders, kijken hoe half Nederland dan reageert!
Heb je een linkje? Ik vind niets op google.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Soortgelijke posters, al vond ik ze zelf wel minder ver gaan dan dit voorbeeld, zijn in het verleden wel gemaakt, met als resultaat dat heel Nederland, maar vooral rechts Nederland op de achterste benen stond.
Stiekem zit daar gewoon een SP'er in de redactiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:01 schreef Confetti het volgende:
Heeft niemand bij dat blad nou in de gaten dat dit soort dingen averechts werken in Nederland?
Ja ik vrees dat de linkse achterban van Quote nu massaal zijn abbo opzegtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:01 schreef Confetti het volgende:
Heeft niemand bij dat blad nou in de gaten dat dit soort dingen averechts werken in Nederland?
De enige die ik kan vinden is deze momenteel:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:00 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ik vind niets op google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |