Race uiteraard, verste wat ik gereden heb is frankrijk tho.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat voor motor? Zo'n racemonster die je vaak ziet op de Nederlandse wegen of zo'n comfortabele die geschikt is voor hele lange afstanden?
[ afbeelding ]![]()
Petje af als je op een racemotor naar Turkije rijdt. Op een gegeven moment krijg je last van je rug omdat je voorover gebukt zit lijkt mij. Die uren gaan je op een gegeven moment niet in de koude kleren zitten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Race uiteraard, verste wat ik gereden heb is frankrijk tho.
Hier moest ik om lachen. Ik kan slecht tegen complimenten, toch bedankt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:23 schreef Gulmez het volgende:
Jellereppe jij lijkt me echt chille gast man een van de beste kwaliteits users samen met rosepetals amenth en ik
Nah, valt mee. Heb er zelf niet echt last van eigenlijk. De rijwind zorgt voor een aanzienlijke mindere belasting op je rug en polsen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Op een gegeven moment krijg je last van je rug omdat je voorover gebukt zit lijkt mij.
Oké, als ik die mensen in de zomer zie rijden, lijkt mij best knap als je daar 2 dagen lang naar Turkije mee kan rijden. Niet comfortabel, maar wel een uitdaging, zeker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nah, valt mee. Heb er zelf niet echt last van eigenlijk. De rijwind zorgt voor een aanzienlijke mindere belasting op je rug en polsen.
deze manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:56 schreef Levolution het volgende:
Altijd gezeik met die Bulgaren, meestal neem ik gewoon euromunten mee en gooi ik het ver weg en dan gaan ze er als Joden achteraan en kan ik wegscheuren. Arme sloebers zijn het. Ze lijken ook zo'n sandniggerkleur te hebben maar dat is niet echt hun kleur, het is gewoon modder omdat ze geen douche kunnen betalen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:56 schreef Levolution het volgende:
Altijd gezeik met die Bulgaren, meestal neem ik gewoon euromunten mee en gooi ik het ver weg en dan gaan ze er als Joden achteraan en kan ik wegscheuren.
Dikke Goldwing, jwz.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat voor motor? Zo'n racemonster die je vaak ziet op de Nederlandse wegen of zo'n comfortabele die geschikt is voor hele lange afstanden?
[ afbeelding ]![]()
Dat denk jij, intussen hebben ze al je zakken gerold en jij maar denken dat het op is gegaan aan de drank.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Sunny Beach![]()
Vond de Bulgaren daar wel relaxed, flink mee staan zuipen en totaal geen gezeik gehad
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zegt mij niks, maar zulke motoren zoals op de foto zijn een lust voor het oog.
Daar refereerde ik ook na, maar mijn kennis over motoren is te klein om snel duidelijk te maken wat ik bedoel. Dat zijn echte prachtdingen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:13 schreef reinbertio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn qua uitrusting gewoon luxe auto's zonder dak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |