voor jezelf of voor haar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:28 schreef Jahr00n het volgende:
Ik gebruik altijd valium voor een date.
Ga iets doen waar je geconcentreerd bij bezig moet zijn. dat helpt altijdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:24 schreef Pino0 het volgende:
Rond 7 uur.
Heb een sociale fobie die in groten deels op vakantie (blanes) heb overwonnen. Heb ik ook een leuk meisje leren kennen, zaten met zn alle op de jongeren camping dus hebben elkaar aantal dagen meegemaakt.
Omdat ik altijd zo onzeker ben over mijn uiterlijk, terwijl ik weet dat ik er echt beter uit zie dan de gemiddelde Nederlander, ben ik ook nu weer heel erg zenuwachtig.
Uitstraling is het gene wat telt, en niet of die persoon een te grote neus of flap oortjes heeft oid.
Heeft iemand toch nog een aantal tips om wat rustiger te worden?
For real?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:43 schreef viseenoptie het volgende:
Denk gewoon dat ze naakt is.. ohnee dat was met presentaties
Hoe kan jij nou weer aanvoelen hoe dat zit tussen ons?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:37 schreef Magistic het volgende:
Leuke vrouwen vallen niet op zenuwachtige jongetjes, ze willen een zelfverzekerde vent.
Ik heb genoeg vriendinnen gehad vroeger maar omdat ik over die fobie heen ben begin ik weer met meisjes/daten en dan vind ik het toch nog wel spannend worden.quote:
Geweldig!quote:
Ging hartstikke goed, was alleen nerveus in het begin maar heb ik niet laten merken, gewoon mee gedollt, en ze was lekker net zoals altijdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef HyperViper het volgende:
Gewoon zo nors mogelijk kijken. Dan denken ze dat hun niet goed genoeg zijn. Vervolgens laat je vallen dat je wel geil bent > jackpot.
Superquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:09 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ging hartstikke goed, was alleen nerveus in het begin maar heb ik niet laten merken, gewoon mee gedollt, en ze was lekker net zoals altijd
Heb je een natte vinger gehaald?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:09 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ging hartstikke goed, was alleen nerveus in het begin maar heb ik niet laten merken, gewoon mee gedollt, en ze was lekker net zoals altijd
Nee, zij wel een paar lekkere patsen op die reet, vroeg naar meer, word vervolgd!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Heb je een natte vinger gehaald?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |