SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
niet iedereen hoor, zoals ik al zei, alleen pre-orders maar dat ging weer fout, sommige kregen die codes wel, anderen weer nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat kreeg iedereen, was geen aparte editie..
Kreeg gewoon codes voor pakjes toen ik op de release bij mediamarkt haalde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
was er toen een ultimate edition?
Ja, ik bestelde op de dag van de release bij consolshop en toen mailde ik er daarna achteraan of ik ook die codes zou krijgen. Ze zouden die er wel bij in doenquote:
Gast hjb.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat kreeg iedereen, was geen aparte editie..
lucky bastardquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik bestelde op de dag van de release bij consolshop en toen mailde ik er daarna achteraan of ik ook die codes zou krijgen. Ze zouden die er wel bij in doen
Kreeg ik losse codes en een code in het doosje zelf (op de online pas na)
Echt gewoon nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:55 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Onder een 3/4 broek, ja of nee?
Nee, 3quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lucky bastardkreeg je toen 4 pakjes per maand?
Als je naar lowlands gaat dan kan het, alternativo's daar allemaal maar anders neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:55 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Onder een 3/4 broek, ja of nee?
Bril op de kop, broek hoog optrekken, straktrekken met een riem en blousje bij de broek inquote:
heb je geen normale schoenen ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:57 schreef GuRBuH het volgende:
Maar ik heb een verrotte teen en ik heb anders alleen slippers, of ik moet een lange broek aan
Zijn van de week kaput gegaan. Heb alleen nog zwarte en witte chucks nuquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je geen normale schoenen ofzo
Haal een tof paar sneakers danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:57 schreef GuRBuH het volgende:
Maar ik heb een verrotte teen en ik heb anders alleen slippers, of ik moet een lange broek aan
Nicequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:02 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een IF Mccarthy vinden
Tof teamquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:02 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een IF Mccarthy vinden
Daarom, schijt aan. Ik pre-order gewoon bij Dixons.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik had fifa 12 op de release datum gehaald, maar ik heb geen free packs gekregen
Maar ik had die dag toen niet gespeeld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daarom, schijt aan. Ik pre-order gewoon bij Dixons.
wat een baasjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
De Rossi heeft 10 miljoen p/j afgeslagen om bij Roma te blijven.
Clubliefde
Hij heeft wel bijzonder weinig prijzen gepakt met Romaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
De Rossi heeft 10 miljoen p/j afgeslagen om bij Roma te blijven.
Clubliefde
Gozer, ga gewoon naar de winkel als je uit school komt, dan hebben ze er nog honderden liggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:22 schreef marcie216 het volgende:
Ik kan dus niet bij Dixons pre-orderen, als ik hem af wil halen
Hij woont sws in een dorpquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gozer, ga gewoon naar de winkel als je uit school komt, dan hebben ze er nog honderden liggen.
Geen stress.
Eindhoven een dorp?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij woont sws in een dorpBang voor de ekte wereld
De Rossi spoort toch ook voor geen meterquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:24 schreef DutchSL het volgende:
Het is iets makkelijk om trouw te blijven aan AS Roma waar je ook de nodige miljoenen kunt verdienen en in een grote competitie speelt, dan trouw blijven aan PSV/Ajax/Anderlecht ofzo.
Maar toch mooi van hem. Stuk minder vervelend boegbeeld ook dan Totti.
Waarom haal je het dan gewoon niet opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Eindhoven een dorp?
Ja ik heb hem altijd nog gepre-ordert maar ja, bij Eplaza en Freerecordshop zijn ze 70eu..
@Geluid, waar heb jij hem besteld?.
Eindhoven is groot vriend.. ga geen 30 min heen, en 30 terug fietsen voor 1 spel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:Omd28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom haal je het dan gewoon niet op
Niet groter dan Rotterdam en OV bestaat ook nog isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Eindhoven is groot vriend.. ga geen 30 min heen, en 30 terug fietsen voor 1 spel.
er is een dixons, Freerecordshop en een Eplaza en Bart smit bij mij in de buurt, maar alleen bij Dixons is hij goedkoop.
Consoleshop 50 eurie is wel goedkoop
hoiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef Rijst het volgende:
Zo mijn leven is compleet nu
[ afbeelding ]
Ben nu ook helemaal klaar met FUT. De ps3er die me als eerst quote krijgt mijn Ronaldo.
Ik heb hem nog niet besteld, maar ik heb wel een mail gestuurd hoe dat precies zit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Eindhoven een dorp?
Ja ik heb hem altijd nog gepre-ordert maar ja, bij Eplaza en Freerecordshop zijn ze 70eu..
@Geluid, waar heb jij hem besteld?.
Ja godver dan ben ik 30 min onderwegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef Tim86 het volgende:
Marcie, ren er dan naartoe. Is goede training..doe je wat sprintjes tussendoor
laat het wetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet besteld, maar ik heb wel een mail gestuurd hoe dat precies zit.
Of je speciaal de UE moet pre-orderen of dat je hem ook gewoon op de releasedag kan halen.
Baasquote:
Als ik reactie heb zal ik hem postenquote:
Stuur dan ook even in DM, ik ga naar school en lees hier niet elke keer 2 topics terugquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als ik reactie heb zal ik hem posten.
Primaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Stuur dan ook even in DM, ik ga naar school en lees hier niet elke keer 2 topics terug
lololololquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef Rijst het volgende:
Zo mijn leven is compleet nu
[ afbeelding ]
Ben nu ook helemaal klaar met FUT. De ps3er die me als eerst quote krijgt mijn Ronaldo.
Op de 1 of andere manier kan ik het van hem een stuk beter hebben (en hij is ook wel een stuk minder erg geworden de laatste jaren), Totti heb ik altijd een pleurishekel aan gehad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Rossi spoort toch ook voor geen meter
Godver... leen hem me even voor 1 wedstrijd man mijn beste speler die ik ooit heb gehad is Ibraquote:
Doe UP Adrien Silva op het middenveld , IF Danny in de spits en in game van positie wisselen met Ronaldo:Pquote:
Nog altijd beter dan jouw teams.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
Vreselijk aanvallend team.
De backs staan altijd voor, Pepe high attack WR, kut keeper
middenvelders allemaal high attacks workrate.
balans is overrated, zeker als je zo goed bent als ik. Barcelona irl heeft toch ook geen balans maar winnen wel allesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
Vreselijk aanvallend team.
De backs staan altijd voor, Pepe high attack WR, kut keeper
middenvelders allemaal high attacks workrate.
Doorn in mijn hartquote:
Die rechtsbuiten zou ik alleen al niet nemen vanwege dat achterlijke hemdquote:
Zoals die van mij?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die rechtsbuiten zou ik alleen al niet nemen vanwege dat achterlijke hemd
Ik zou een leuke hybrid maken overigens..Portugal speelt voor geen meter.
Je hebt je grapjurk zeker wel aan vandaag of niet, ouwe ladyboyquote:
nee zijn, grapjas, fopneus en fopbroek..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt je grapjurk zeker wel aan vandaag of niet, ouwe ladyboy
Wat was dat team ook alweer?quote:
Oja. Vind hem niet echt bijzonder eigenlijkquote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:15 schreef Vijf_voor het volgende:
Passen ze in fifa13 de posities van formaties aan? Hebben ze dat vorig jaar gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Zo, dagelijkse rondje Dumpert zit er weer op
[ afbeelding ]Wat een vieze tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gekquote:
Op potvissen zeker?quote:
Dat is best goedkoop voor hem toch, of niet?quote:
volgens mij welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat is best goedkoop voor hem toch, of niet?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:29 schreef marcie216 het volgende:
Als ik mijn scooter heb, ga ik er ook radio enzo inzetten.
Zit nog te twijfelen :
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=331239
of gewoon met een soundbourd..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:29 schreef marcie216 het volgende:
Als ik mijn scooter heb, ga ik er ook radio enzo inzetten.
Zit nog te twijfelen :
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=331239
of gewoon met een soundbourd..
Ik dacht dat hij echt 60k ofzo waard was, maar dat weet ik niet zeker thoughquote:
nee 30k ongeveerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij echt 60k ofzo waard was, maar dat weet ik niet zeker though.
Ik verwar hem vast met een andere spelerquote:
Soort standaard finesseshot, maar dan als normaal schot.Netjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:31 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/132686514
koekoek
HOU DAN GEWOON JE BEK!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:32 schreef marcie216 het volgende:
Dat weet ik nog helemaal niet. We zijn nu met 3 man die rijden, zus (net 18) mijn pap, en mijn moeder. Als ik er ook bij kom, komt er een 3e auto. 1 is er sowieso altijd weg, van mijn pap.
Dan moet mijn moeder ook vaak werken, en zus enzo naar school, dus zal er echt nog wel op rijden.
maar, jullie vinden het niks.
Sorry dat ik jullie er mee lastig val.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Het is ook gewoon een achterlijk idee, no offense.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:32 schreef marcie216 het volgende:
Dat weet ik nog helemaal niet. We zijn nu met 3 man die rijden, zus (net 18) mijn pap, en mijn moeder. Als ik er ook bij kom, komt er een 3e auto. 1 is er sowieso altijd weg, van mijn pap.
Dan moet mijn moeder ook vaak werken, en zus enzo naar school, dus zal er echt nog wel op rijden.
maar, jullie vinden het niks.
Sorry dat ik jullie er mee lastig val.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
HOU DAN GEWOON JE BEK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Waarom dan eigenlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een achterlijk idee, no offense.
Dat is met Azevedo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:31 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/132686514
koekoek
Nergens voor nodig dit.quote:
quote:
Als je ouders een auto hebben kan je beter een scooter voor jezelf nemen als je ergens moet zijn. Het is goedkoper en praktisch in een stad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik neem gewoon een auto hoor.
Echt zonde om een scooter te nemen vind ik.
Klopt, maarja, ik hoef ook niet speciaal als ik 18 ben een auto, kan heus nog wel wat langer wachtenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarom dan eigenlijk?
@geluid
Jij kan never een auto betalen als je 18 bent, denk ik.
Die verzekeringen/benzine etc etc etc zijn duur.
Ja maar ik zou liever dat geld houden voor een auto..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je ouders een auto hebben kan je beter een scooter voor jezelf nemen als je ergens moet zijn. Het is goedkoper en praktisch in een stad.
Scooter krijg ik voor mijn verjaardagquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, maarja, ik hoef ook niet speciaal als ik 18 ben een auto, kan heus nog wel wat langer wachten.
Liever dat geld wat je nu uitgeeft aan een scooter houden voor je auto.
Voor 1-2k kan je al een vrij prima startersauto'tje halen.
Je moet dat ding debiel hard zetten voordat ie over de teringherrie van je pauperscooter komt. Daar doe je al niemand een plezier mee. Verder kost het ruimte, en het kost geld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarom dan eigenlijk?
@geluid
Een scooter verliest niet geheel zijn waarde in een paar jaar en je kan hem dan nu al gebruikenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja maar ik zou liever dat geld houden voor een auto..
Met de fiets kom ik ook wel naar school, voetbal e.d.
Het is wel handig als je gaat chillen met je homies dat je die muziek kan blazenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je moet dat ding debiel hard zetten voordat ie over de teringherrie van je pauperscooter komt. Daar doe je al niemand een plezier mee. Verder kost het ruimte, en het kost geld.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarom dan eigenlijk?
@geluid
Dit soort mensenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het is wel handig als je gaat chillen met je homies dat je die muziek kan blazen.
Ja, maar het gaat mij ook niet puur om die scooter, ik snap dat je die kan verkopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Een scooter verliest niet geheel zijn waarde in een paar jaar en je kan hem dan nu al gebruikenVerkoop je scooter dan en leg er nog wat bij en dan heb je alsnog een prima auto
Je hebt je rijbewijs nog nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat mij ook niet puur om die scooter, ik snap dat je die kan verkopen.
Maar meer om die rijlessen en verzekering en dingen die erbij zitten.
?quote:
Hier kan ik je gelijk in geven, maar ik zit redelijk vaak savonds in de tuin, en dan miste ik echt soms muziek oid. Als ik dan in de tuin zit, zet ik scooter buiten en gooi ik even de muziek aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je moet dat ding debiel hard zetten voordat ie over de teringherrie van je pauperscooter komt. Daar doe je al niemand een plezier mee. Verder kost het ruimte, en het kost geld.
Ook datquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het is wel handig als je gaat chillen met je homies dat je die muziek kan blazen.
Je zegt rijlessen ...quote:
Wat? als jij bij wat vrienden in de tuin zit, te genieten van een drankje, toch fijn als er wat muziek bij is hoor?quote:
Ja dat zeg ik ja.quote:
Heb je geen kleine boxjes, mobieltje met oordopjes?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hier kan ik je gelijk in geven, maar ik zit redelijk vaak savonds in de tuin, en dan miste ik echt soms muziek oid. Als ik dan in de tuin zit, zet ik scooter buiten en gooi ik even de muziek aan.
Verder gaat mijn scooter geen teringherrie maken hoor, en hoezo doe ik er niemand een plezier mee?
Ruimte maakt niet uit, wat doe ik in mijn buddy? Mijn slot, thats it.
Ja heel leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat? als jij bij wat vrienden in de tuin zit, te genieten van een drankje, toch fijn als er wat muziek bij is hoor?
Waarom denk je dan überhaupt nu aan een auto of scooterquote:
Als ik met gezelschap zit, en nee heb geen boxjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heb je geen kleine boxjes, mobieltje met oordopjes?
Ik denk er niet aan, maar ik investeer liever mijn geld in een autorijbewijs dan een scooterrijbewijs.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom denk je dan überhaupt nu aan een auto of scooter
Vraag dan gelijk zo'n pauper CRX, en hang die vol met zo'n josti geluidsinstallatie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Met een autorijbewijs mag je op een scooter rijdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik denk er niet aan, maar ik investeer liever mijn geld in een autorijbewijs dan een scooterrijbewijs.
SeireussS?S?? Dan gai k voglende week even een vespa halenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met een autorijbewijs mag je op een scooter rijdenWist je dat nie
je helm niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hier kan ik je gelijk in geven, maar ik zit redelijk vaak savonds in de tuin, en dan miste ik echt soms muziek oid. Als ik dan in de tuin zit, zet ik scooter buiten en gooi ik even de muziek aan.
Verder gaat mijn scooter geen teringherrie maken hoor, en hoezo doe ik er niemand een plezier mee?
Ruimte maakt niet uit, wat doe ik in mijn buddy? Mijn slot, thats it.
Wist je dat echt niet rijstquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
SeireussS?S?? Dan gai k voglende week even een vespa halen
Oh lol nee dat wist ik niet eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met een autorijbewijs mag je op een scooter rijdenWist je dat nie
haha tuurlijk welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wist je dat echt niet rijst? Daarom is het nu beter een scooter te halen als je autorijbewijs hebt en daarna pas een auto
Vind dat afhankelijk zijn van OV meestal wel kutquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha tuurlijk welIk ga echt geen scooter halen. Woon ook niet in een stad. maar zelfs dan zou ik er geen gebruik van maken want je hebt overal OV
haal dan een Aerox en zet er een Akrapovic uitlaat op!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha tuurlijk welIk ga echt geen scooter halen. Woon ook niet in een stad. maar zelfs dan zou ik er geen gebruik van maken want je hebt overal OV
Zie ik eruit als een Nederlander?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haal dan een Aerox en zet er een Akrapovic uitlaat op!Lekker iedereen treiteren met je teringherrie
Haal demper uit je standaard uitlaat maakt ook teringherriequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haal dan een Aerox en zet er een Akrapovic uitlaat op!Lekker iedereen treiteren met je teringherrie
Ik ook soms. Ik ga denk ik ook met de auto naar werk. Want OV heeft een kutverbinding en ik heb geen studentenreisproduct meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vind dat afhankelijk zijn van OV meestal wel kut
Heb jij die?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:54 schreef laucas het volgende:
[..]
1.9 GTI
Kun je net op je naam zetten als beginnend bestuurder, want 120PK.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef laucas het volgende:
Jep![]()
Niet eens zo bijzonder snel maar het rijgedrag is echt formidabel.
Dit geeft maar weer aan dat je niet goed geinformeerd bent.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je helm niet?
En denk je dat omstanders het leuk vinden als je met knetterharde muziek langspompt? En Aerox maken sowieso al herrie.
Je hebt het over een scooterquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit geeft maar weer aan dat je niet goed geinformeerd bent.
1. geen helm want snorfiets
2. Een speedfight 3
Ik zeg niet dat hij het kan weten, maar hij trekt meteen conclusies, zonder dat hij iets weet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je hebt het over een scooterhoe kan hij nou weten dat jij een snorfiets bedoelt
tsja ik ga er vanuit dat je een volwassenscooter neemt, niet zo'n pauperding waar je maar 25 (?) op mag. Maar jij zal hem vast opvoeren ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit geeft maar weer aan dat je niet goed geinformeerd bent.
1. geen helm want snorfiets
2. Een speedfight 3
nee, op die handleiding die ik had bekeken hoe het te maken, en inbouwen kan je allemaal zelf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja ik ga er vanuit dat je een volwassenscooter neemt, niet zo'n pauperding waar je maar 25 (?) op mag. Maar jij zal hem vast opvoeren ofzo.
Verder doet dat niks af aan mijn punt dat het veel herrie is, en bovendien, hoeveel denk je dat het kost? 100 euro voor de radio, 100 euro speakers en dan nog laten inbouwen?
Al die bedrading lijkt me nou niet echt simpel hoor. En ja voordat ik wist dat het een snorfiets was vond ik het ook pauper, nu nog ergerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee, op die handleiding die ik had bekeken hoe het te maken, en inbouwen kan je allemaal zelf.
de totale kosten kwamen uit op 84 euries ofzo.
En voor dat je wist dat ik op een snorfiets ging rijden noemde je het ook al pauper, dat heeft niks met snorfiets te maken.
En inderdaad, 35 gaat hij denk ik, En als jij nou in eindhoven zou wonen, zou ik in jou straat komen rijden, en dan expres volume harder..
Edit : ik kan het ook goedkoper krijgen denk ik
Moet nog even kijken of ik het wel echt zelf kan maken, het lijkt niet zo moeilijk. Werkt het niet laat ik een technische vriend er naar kijken
Oke.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Al die bedrading lijkt me nou niet echt simpel hoor. En ja voordat ik wist dat het een snorfiets was vond ik het ook pauper, nu nog ergerneem je een rijbewijs, mag je alsnog maar 35
![]()
Ik blijf erbij dat het nutteloos is, zo'n speakerinstallatie in je scooter.
Dat is mijn mening en daar moet u het mee doen.
"Het draait niet om geld, het interesseert me niks."quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:13 schreef laucas het volgende:
http://content50c3a.omroe(...)_naar_manchester.mp4
Kleine Buttner op de achterbank
Wat is er nu weerquote:
nou ja als het allemaal in de handleiding staat is het wel te doen denk ik. Hout zagen is toch niet zo moeilijk? Even opmeten en uittekenen en uitzagenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke.
Ik heb een handleiding, en daar staat precies de bedrading in, makkelijk. Maar ik vind het moeilijker om dat hout te zagen, dat kan ik niet
Waar woon jij ergens (welke stad)?
Speakers in je scooter is pauper manquote:
Ik kan echt niet zagen, en inderdaad gewoon opmeten natuurlijk, maar dan moet ik op de cm nauwkeurig zagen, en ook nog eens 2 gaten voor mijn boxxenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ja als het allemaal in de handleiding staat is het wel te doen denk ik. Hout zagen is toch niet zo moeilijk? Even opmeten en uittekenen en uitzagen
Ik woon nabij Leiden
Onderbouw je mening?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speakers in je scooter is pauper man
Waar wil je dat monteren? Onder je zadel?
Zal ik zo doen, iPhone is bijna leeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Onderbouw je mening?
Monteren, onder mijn buddy.
Okequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal ik zo doen, iPhone is bijna leeg.
Oja, iPad is gehaald
gewoon met de decoupeerzaag toch, niks moeilijks aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zagen, en inderdaad gewoon opmeten natuurlijk, maar dan moet ik op de cm nauwkeurig zagen, en ook nog eens 2 gaten voor mijn boxxen![]()
en hoe gaat dat dan met regen en spatwater?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Onderbouw je mening?
Monteren, onder mijn buddy.
decoupeerzaag, nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon met de decoupeerzaag toch, niks moeilijks aanBeetje als figuurzagen maar dan elektrisch
[..]
en hoe gaat dat dan met regen en spatwater?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
decoupeerzaag, nog nooit van gehoord.
Ja watquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal ik zo doen, iPhone is bijna leeg.
Oja, iPad is gehaald
jouw reactie ook niet. Staan we weer gelijkquote:
die heeft je pa vast wel ergens liggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
decoupeerzaag, nog nooit van gehoord.
Je buddy is dicht. Daar komt geen water oid in...
vooral als hij stilstaat ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die heeft je pa vast wel ergens liggen.
En lekker naar gedempte muziek luisteren
Of wilde je hem alleen gebruiken als ie stilstaat?
Die is van hem zelfquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
"Het draait niet om geld, het interesseert me niks."
Volgend frame:
[ afbeelding ]
ja als ie stilstaat kan je hem gewoon openklappen toch. Ik dacht dat je hem onder het rijden wilde gebruiken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
vooral als hij stilstaat ja.
En gedempte muziek valt ook wel weer mee, met de boxxen die hun voorschreven hoorde je de bas nog gewoon.
vooral als hij stilstaat. Lezen is moeilijk?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja als ie stilstaat kan je hem gewoon openklappen toch. Ik dacht dat je hem onder het rijden wilde gebruiken.
Maar nu ik dit weet vind ik het nog nuttelozer, sorry.
je zegt toch net pas dat je hem gaat gebruiken als ie stilstaatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
vooral als hij stilstaat. Lezen is moeilijk?
Ik wil hem ook onder het rijden gebruiken, maar niet altijd. Als ik 5 minuutjes moet scooteren ga ik hem niet aanzetten, moet ik 15 min dan wel.
Vooral als hij stilstaat zei ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zegt toch net pas dat je hem gaat gebruiken als ie stilstaaten als je rijdt hoor je er weinig van denk ik.
Maar goed, ik blijf het zonde vinden.
Is idd not dun. Net als jijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
Radio in je scooterZelfs de tokkies zouden dat nog niet doen!
gewoon goede in-ear en je hoort niks meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vooral als hij stilstaat zei ik.
Dat kan, ik vind het wel lachen
@VDM
Tja, ik houd van muziek, en oortjes op,op de scooter is het niet..
Ja ook het verkeer en dergelijke niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon goede in-ear en je hoort niks meer.
done is het. Misschien moet je toch maar een opleiding volgend want nu ga je niet verder komen dan het poetsen van de wc in restaurants.quote:
dat ligt eraan hoe hard jij je muziek dan zet. Maar over het algemeen hoef je maar weinig te horen op het fietspad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ook het verkeer en dergelijke niet?
Ja oke, dat klopt wel ja. Nog even over nadenken wat ik ga doen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe hard jij je muziek dan zet. Maar over het algemeen hoef je maar weinig te horen op het fietspad.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
want nu ga je niet verder komen dan het poetsen van de wc in restaurants.
Sorry, eindbaars Lijstquote:
kutquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:39 schreef el-blanchito het volgende:
De inspiratie is terug en voila:
http://futhead.com/12/squad/1942340
kutteamquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:39 schreef el-blanchito het volgende:
De inspiratie is terug en voila:
http://futhead.com/12/squad/1942340
Doe ik toch?quote:
Thanks broeder, ik vind jouw UI wel leuk, Bonyquote:
Sickquote:
kut team.quote:
Hij bedoelt zijn team.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Thanks broeder, ik vind jouw UI wel leuk, Bony
quote:
Ja, het gekke is dat Ribery ook 7 chem heeft, na een 3-5-2 kaartje te hebben gekregen. De RM met moeilijke naam ook. Maar goed, zal wel lekker spelen, met zon verdediging hoef je sowieso geen tegengoals meer weg te geven.quote:
rm en lm hebben gewoon 9 chem, webapp bug. KAgawa echter heeft wel 7 chem daarom de opmerking van Vdmquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, het gekke is dat Ribery ook 7 chem heeft, na een 3-5-2 kaartje te hebben gekregen. De RM met moeilijke naam ook. Maar goed, zal wel lekker spelen, met zon verdediging hoef je sowieso geen tegengoals meer weg te geven.
Blaszcyscowski ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, het gekke is dat Ribery ook 7 chem heeft, na een 3-5-2 kaartje te hebben gekregen. De RM met moeilijke naam ook. Maar goed, zal wel lekker spelen, met zon verdediging hoef je sowieso geen tegengoals meer weg te geven.
Missing link inderdaad, geniaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
Ik zou TOTY Gustavo ipv SIF Ramires doen
Die, jaquote:
Bedankt Timquote:[message=38774700,noline]Timmers86 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 20:27[/message]:
[...]
Ja, je moet die plugin uitzetten.
chrome://plugins/
En dan bij Flash klikken op details en dan de bovenste uitschakelen
[afbeelding]
Dan wordt het middenveld wat overlopen denk ik aangezien de buitens niet mee verdedigen en Kagawa ook niet. Gustavo heeft high defense en med attack, die blijft achterin wat.quote:
Je broertje had ook jouw 82 Ramires geruild voor mijn 81 Ramires he, mocht het je nog niet opgevallen zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef Rijst het volgende:
Wieisboos mag ik mijn Ronaldo terug? Dat was mijn broertje vanmiddag.
ik heb hem al verkocht sryquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef Rijst het volgende:
Lul niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef Rijst het volgende:
Bedank mij danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bedankt TimEindelijk weer scrollen
Joh, dit is al eerder gebeurd en toen had ook iedereen het gelijk al door.quote:
Weet ik met Pascal toen toch? toen was ik net lid. GIng over dat Rijst iemand had gediscard, knokploegje alles toenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Joh, dit is al eerder gebeurd en toen had ook iedereen het gelijk al door.
Alle credits naar Kevinquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bedankt TimEindelijk weer scrollen
ik wil best een laffe herder zijn, een herder is sowieso baas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
Dan ben je echt een laffe herder als je hem hebt verkocht
* vandermar doet net alsof het geen troll is
Ronaldo is veel duurder dan dat!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja kijk mn coins maar [ afbeelding ]
haha jij bent echt een strontzak. Hij is veel meer waard.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja kijk mn coins maar [ afbeelding ]
waarom huil je dan van het lachenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:21 schreef marcie216 het volgende:
Rijst en WIeisboos ga ergens anders Trollen. Dit is niet eens grappig
?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
waarom huil je dan van het lachen
Watquote:
Snap je hem?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
Ik heb zin om een wieisboos topic te maken in ONZ maar dan worden jullie boos![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:19 schreef Reemi het volgende:
Bedankt DudeweiserEindelijk weer scrollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:31 schreef vandermar het volgende:
Zo op naar BCC om een iKikker te kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Zo op naar BCC om een iKikker te kopenBeter ga je met de fiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo op naar BCC om een iKikker te kopenGa naar Dixons, 20 euro korting en 3 jaar garantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Nee, kut winkelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga naar Dixons, 20 euro korting en 3 jaar garantie
Beter van niet, dan ben ik er morgen pasquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |