SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
niet iedereen hoor, zoals ik al zei, alleen pre-orders maar dat ging weer fout, sommige kregen die codes wel, anderen weer nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat kreeg iedereen, was geen aparte editie..
Kreeg gewoon codes voor pakjes toen ik op de release bij mediamarkt haalde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
was er toen een ultimate edition?
Ja, ik bestelde op de dag van de release bij consolshop en toen mailde ik er daarna achteraan of ik ook die codes zou krijgen. Ze zouden die er wel bij in doenquote:
Gast hjb.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat kreeg iedereen, was geen aparte editie..
lucky bastardquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik bestelde op de dag van de release bij consolshop en toen mailde ik er daarna achteraan of ik ook die codes zou krijgen. Ze zouden die er wel bij in doen
Kreeg ik losse codes en een code in het doosje zelf (op de online pas na)
Echt gewoon nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:55 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Onder een 3/4 broek, ja of nee?
Nee, 3quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lucky bastardkreeg je toen 4 pakjes per maand?
Als je naar lowlands gaat dan kan het, alternativo's daar allemaal maar anders neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:55 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Onder een 3/4 broek, ja of nee?
Bril op de kop, broek hoog optrekken, straktrekken met een riem en blousje bij de broek inquote:
heb je geen normale schoenen ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:57 schreef GuRBuH het volgende:
Maar ik heb een verrotte teen en ik heb anders alleen slippers, of ik moet een lange broek aan
Zijn van de week kaput gegaan. Heb alleen nog zwarte en witte chucks nuquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je geen normale schoenen ofzo
Haal een tof paar sneakers danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:57 schreef GuRBuH het volgende:
Maar ik heb een verrotte teen en ik heb anders alleen slippers, of ik moet een lange broek aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |