Ik ookquote:
Nou, kom op CL. In ons huis heb je zelfs meerdere malen een paar weken gewoond, dus wij hebben wel recht op iets.quote:
Een Helmonderquote:
Zou dat de extreme prijsdalingen op de woningmarkt van deze maand verklaren? De huizen zijn gewoon aan het eind van hun technische levensduur!11!quote:
Nee, daar komt hij niet vandaan...quote:
Dit huis gaat al een tijdje mee, dus in dit geval zou het goed kunnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou dat de extreme prijsdalingen op de woningmarkt van deze maand verklaren? De huizen zijn gewoon aan het eind van hun technische levensduur!11!
Lekker knusquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar hoef ik Air niet bij te hebben hoor!
Ik heb net Windows opnieuw geinstalleerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q! Lekker thuis niks aan het doen?
Lekker! Kan je nu dit gaan oefenenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb net Windows opnieuw geinstalleerd.
DAT IS KOEL! DAT WIL IK OOK KUNNEN!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker! Kan je nu dit gaan oefenen
[ afbeelding ]
Deze voor jou danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil weten hoe vaak het fout is gegaan. Die filmpjes zijn leuker.
Hans van Zetten zou zeggen:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie Epke dit dan ook niet zo snel doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hans van Zetten zou zeggen:
"Ik ga helemaal uit mijn dak!"
Makkelijker dan windows installerenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
People are awesome.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haiquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:30 schreef missbehavin het volgende:
Lang leve de uitverkoop! Van de waardebon van boss man een D&G jurk gekocht
Awwwquote:
En die is gewoon leukquote:
wowww mooi!!!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:42 schreef missbehavin het volgende:
http://antoniomanuel.pt/m(...)256-tnres-n0000.html
Thanks! Ben er ook erg blij meequote:
Nou, ik had dus een waardebon voor ¤200 gekregen, en de jurk was flink afgeprijsdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje dat zijn dure kado's die je krijgt op je werk!
200 euro vind ik ook echt niet verkeerd hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ik had dus een waardebon voor ¤200 gekregen, en de jurk was flink afgeprijsd
Ik ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
200 euro vind ik ook echt niet verkeerd hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |