quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Ga me nou niet zeggen dat je slender niet kent
Oh dan...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bij Slender (een computerspel) moet je een kaart oid vinden en die zitten allemaal op bomen in een donker bos en als je er 1 oppakt kom een monster achter je aan. Nu hebben ze dat omgedraaid en dat is vet grappig jeweetzelf
Wat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bij Slender (een computerspel) moet je een kaart oid vinden en die zitten allemaal op bomen in een donker bos en als je er 1 oppakt kom een monster achter je aan. Nu hebben ze dat omgedraaid en dat is vet grappig jeweetzelf
Jezus mijn moeder had me een keer(12 jaar terug) hard gemept met een pollepel toen ik mijn broertje immiteerde die zat te faken dat hij moest kokhalsen van bloemkool.quote:
geniaalquote:
Je hoeft geen youtube-tags te gebruiken. Je kan gewoon de link neerzettenquote:
Ugh die originele zijn zo kut, vooral omdat er meestal van die obvious dingen staan zoals gameboy en super nintendoquote:
haha geniaal!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:07 schreef PiRANiA het volgende:
Was deze al gepost? Ik zat hardop te lachen.
De www.stomwijzer.nl is beterquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:07 schreef PiRANiA het volgende:
De fuck die uitkomstquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:07 schreef PiRANiA het volgende:
Uitslag:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:07 schreef PiRANiA het volgende:
Dit is eigenlijk wel een enorm faal filmpje. Wie zit er nou met een zwembroek en zonder sop in bad...? Heb wel eens meegemaakt bij de Hornbach dat iemand daadwerkelijk een bolus gedraaid had op een showmodel wc. Zij zitten er in hun boxer op. Kan dus nog wel een paar tandjes beter.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bweheh, die nerds zijn best grappig
Geef ze een kans, ze zijn nog maar net begonnenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:50 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel een enorm faal filmpje. Wie zit er nou met een zwembroek en zonder sop in bad...? Heb wel eens meegemaakt bij de Hornbach dat iemand daadwerkelijk een bolus gedraaid had op een showmodel wc. Zij zitten er in hun boxer op. Kan dus nog wel een paar tandjes beter.
3) Centrumdemocraten. Liever laat dan nooit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:07 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef 1299 het volgende:
ash3/576081_346164428799898_1747142846_n.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:08 schreef Dimens het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)er_op_nanofiets.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |