Zelf vind ik de vrijdag het leukste, even richting de Karkol of Mouton Blanc.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat is een normale uitgaansavond in Maastricht? In Groningen is dat altijd donderdag, dus vandaar dat ik 't even vraag..
Karkol is inderdaad een leuke tent maar niet als je van buiten Maastricht komt of niet in de horeca werkt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:30 schreef Professional het volgende:
[..]
Zelf vind ik de vrijdag het leukste, even richting de Karkol of Mouton Blanc.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:51 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Mooi he, bevalt me echt prima hier! Alleen het brood moet niet zo vaak op zijn in de supermarkt, als werkend man is dat bijna niet te krijgenAls dat de problemen zijn...
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:05 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb altijd in de vriezer liggen, dus als je eens honger hebt... Haal elke week op woensdag bij Steevens.
De organisator is een vriend van me. Hij organiseert heel vaak feestjes in en rondom Maastricht en stond zelfs voor het tweede jaar op rij op Solar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:51 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Het was best gezellig gisteren in het stadspark.
Alleen jammer dat Claydrum al voor 8 uur moest stoppen.
Hermans dus...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:10 schreef Basekid_NZ het volgende:
Staat er nog een bepaalde winkel bekend als een echt goede/lekkere vlaaienwinkel?
De feestjes in de Nox zijn welbekend.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:56 schreef ArtistA het volgende:
De organisator is een vriend van me. Hij organiseert heel vaak feestjes in en rondom Maastricht en stond zelfs voor het tweede jaar op rij op Solar.
Niet onaardig idd. Echter zijn veel van z'n feestjes toch wat meer bezocht door jonger publiek. Ik weet niet of je bekend bent met Nachtapotheek? Daar is de gemiddelde leeftijd niet hoger dan 22 jaar schat ik. Dat houdt in de meeste gevallen in dat de dames rond de 18 - 20 jaar zijn en voor iemand van 28 is dat verschil net iets te groot.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:01 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
De feestjes in de Nox zijn welbekend.
En ja ook op Solar waren we op vrijdag bij de Claydrum stage te vinden.
Leuke feestjes
Ik ook, maar voor goede DJ's moet je niet in Maastricht zijn. Meestal wijk ik uit naar Amsterdam, Rotterdam, Duitsland of België.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:12 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ja, Nachtapotheek ken ik wel.
Nog nooit naartoe geweest om de reden die jij ook al aangaf.
In de Nox komt er ook wel jong volk, maar daar heb ik het idee dat ik in ieder geval niet de enige ouwe lul ben.
Het publiek lijkt wel steeds jonger te worden, maar voor een goede dj ga ik wel tussen het jonge grut staan hoor.
Klopt, ze hebben in het verleden een paar leuke namen geboekt. Egbert staat me nog goed bij. Jammer genoeg heb ik een dure smaak...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Nou ze halen toch mooi Ben Klock naar Maastricht. Is toch erg netjes.
Maar je hebt gelijk voor de grote namen moet je ergens anders zijn.
Ik ga zelf graag naar Doornroosje in Nijmegen, ook omdat mijn vriendin daar studeert, maar ook omdat het gewoon een relaxte tent is.
Ik heb mijn kaartje voor ADE op 18 oktober al binnen. Gesaffelstein man.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:43 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ja, begin november is weer Driehoek en de turbosleutel.
Komt Darko Esser in Maastricht zijn kunsten vertonen.
Is inderdaad jammer van De Kadans. Blijft toch moeilijk om zoiets dergelijks echt stand te laten houden in het vooral op (feest)cafes gerichte Maastricht.
Ach en dure smaak. Ik ga graag naar feestjes en ook festivals als ik het maar naar mijn zin heb.
Ik werk hard genoeg zodat ik in het weekend en vakantietijd de feestjes kan bezoeken.
Dinsdag begint de voorverkoop van I love Techno. Ik moet wil ook nog naar ADE en er zal vast nog wel meer volgen.
Zoals Mysteryland het verwoordde "beter goed gefeest dan slecht geslapen"
Zijn nog aan het kijken waar we naartoe gaan. Waren een aantal opties.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaartje voor ADE op 18 oktober al binnen. Gesaffelstein man.
Ik ben nog nooit op ILT geweest, er komen toch vaak te weinig namen die me echt weten te boeien. XO live ken ik niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:12 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Zijn nog aan het kijken waar we naartoe gaan. Waren een aantal opties.
Gesaffelstein komt overigens ook op I love Techno en heb hem nog gezien op XO live.
XO live is gewoon de nieuwe naam van Extrema Outdoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op ILT geweest, er komen toch vaak te weinig namen die me echt weten te boeien. XO live ken ik niet.
de zondag met mn vriendquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:23 schreef Sjeen het volgende:
Nog iemand plannen om naar Bruis te gaan volgende weekend?
Vroeger had je Gravity Zero in de Rechtstraat. Was wel een klein winkeltje, maar wel goed spul.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:50 schreef Coca_Cola het volgende:
Waarom heeft deze stad geen goede skateshops?
Ja leuk allemaal dure juweliers en de standaard kledingzaken en nog wat winkels voor oude lui maar iets als de Ben-G mag toch ook wel eens komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |