Je was me net voor. Maar misschien is het beter zo. Maastricht en striptent in 1 zin creëren een verkeerd beeld van onze pitoreske stad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Had je een nieuw topic moeten maken, van mij had je gemogen hoor
Great minds think alike, of zoiets.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahaha naja, die tent is alweer dicht, dus boeie![]()
Wat hebben we trouwens een lullig OPje
Kom met me mee naar Maastricht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef ArtistA het volgende:
Zijn er trouwens mensen die zich geroepen voelen om een fatsoenlijke OP te maken?
Als achtergrond (dualscreen) ingesteld, thanks!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:06 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ik vind deze panorama van de markt ook wel mooi:
[ afbeelding ]
Dat is een mooie voor de OP.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:06 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ik vind deze panorama van de markt ook wel mooi:
[ afbeelding ]
Welkom en veel plezier in Maastricht. (Bijna) alles wat je wilt weten kun je hier wel vragen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ah, net 1 dag in Maastricht, doe niet mee aan de inkom, maar op de fiets wel al heel veel inkomlopers zien meedoen. Wat is het overigens ontzettend warm.. Verder heb ik een beetje rondgefietst in t centrum enzo. Eerst ff de stad wat leren kennen.
Gelukkig wordt het morgen koeler. Ben ik wel blij mee met m'n kamer op de bovenste verdieping..quote:
Mooi he, bevalt me echt prima hier! Alleen het brood moet niet zo vaak op zijn in de supermarkt, als werkend man is dat bijna niet te krijgenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:51 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Mooi he, bevalt me echt prima hier! Alleen het brood moet niet zo vaak op zijn in de supermarkt, als werkend man is dat bijna niet te krijgenAls dat de problemen zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Hangt van de doelgroep af.. Maastrichtenaren zelf gaan gewoonlijk op vrijdag/zaterdag op stap, studenten vindt je door de week ook..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat is een normale uitgaansavond in Maastricht? In Groningen is dat altijd donderdag, dus vandaar dat ik 't even vraag..
Was hier in Heerlen ook, blijkbaar test ofzoquote:
Net gevonden inderdaad, geen test maar een storing:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:22 schreef Waaghals het volgende:
http://www.l1.nl/nieuws/188878-vals-alarm-zuid-limburg
Ik haal ze altijd net over de grens in vroenhoven, is misschien 1 a 2 minuten de grens over op de doorgaande weg, zie: https://maps.google.nl/ma(...)qi=2&ved=0CG8Q_BIwAAquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:10 schreef Basekid_NZ het volgende:
Staat er nog een bepaalde winkel bekend als een echt goede/lekkere vlaaienwinkel?
Bakkerij Hermans in de Zakstraatquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:10 schreef Basekid_NZ het volgende:
Staat er nog een bepaalde winkel bekend als een echt goede/lekkere vlaaienwinkel?
Souren jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Die kleine bakkerstoko achter de Beijenkorf in dat steegje? Soetens? Sauren?
Die rijstevlaai vond ik erg lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |