Nazareth is qua locatie best fijn, dichtbij station en autoweg en je kunt lopend naar huis na het stappen als je zou willen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:24 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Heb zelf op Kasteel Bleienbeek gewoond en ik vond dat best prima..
Nazareth is niet de beste wijk in Maastricht maar het kan ook nog slechter.

Oogsttijd... Hard werkenquote:

Oh-oh, waar zie jij de naam van de fotograaf staan dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Die gast die die foto's gemaakt heeft, mijn honden hebben eens een fotoshoot gedaan voor een kapsalon met hem, wat een eikel

Hahaha ja mss redden we het wel tot die tijd met dit topicquote:

Ben al eens in de zaal geweest (niet bij een optreden ofzo). Vond het wel een unieke uitstraling hebben. Toch vraag ik me af of die steunbalken soms niet in de weg zitten.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:09 schreef ArtistA het volgende:
Is er iemand al in de nieuwe Gieterij geweest? Afgelopen zaterdag was er weer een geslaagd feestje. Het wachten is nog op een nachtvergunning, dan wordt het alleen maar beter en beter.

Er liepen een paar weken terug aardig wat mensen te stuiteren en te smakken, maar je moet het wel heel bont maken wil zo'n paaltje een probleem zijn. Toch snap ik wel wat je bedoelt, ik kan me Time Warp in de Sporthallen-zuid in Amsterdam nog herinneren waar een kerel geen stap verder kwam omdat hij op zo'n steunpilaar was gestuitquote:Op maandag 10 juni 2013 13:07 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ben al eens in de zaal geweest (niet bij een optreden ofzo). Vond het wel een unieke uitstraling hebben. Toch vraag ik me af of die steunbalken soms niet in de weg zitten.

Mooi.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:17 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Er liepen een paar weken terug aardig wat mensen te stuiteren en te smakken, maar je moet het wel heel bont maken wil zo'n paaltje een probleem zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |