Normaal wel tochquote:Op maandag 11 februari 2013 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Is er vandaag kinderoptocht in Wyck eigenlijk?
omdat Frankrijk, ook leukquote:
Mwa, nogal afgelegen regio als je het mij vraagt. Je zit bijna in België en gewoon afgelegen. De buurt zelf daar weet ik niet zoveel over. Ik zou zelf eerder meer richting het zuiden of westen van de stad gaan zitten.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:20 schreef Basekid_NZ het volgende:
Is het kastelendomein een beetje ok om te wonen als starter (kasteel beusdaelplein bijv).
Zit daar naar een startersappartement te kijken, maar wat meer van de wijk weten is ook wel fijn
(woon momenteel als ex-student in een studentenkamertje, maar wil straks als ik een vaste baan heb naar iets groters/beters dan een hok van 12m2)
Ik denk dat je de verkeerde plek in gedachte hebt. Kastelendomein ligt in het zuidpuntje van Nazareth, vlakbij de noorderbrug/meersenerweg. Maar zo te lezen valt het qua as-buurt dan wel meequote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:00 schreef lateralize het volgende:
[..]
Mwa, nogal afgelegen regio als je het mij vraagt. Je zit bijna in België en gewoon afgelegen. De buurt zelf daar weet ik niet zoveel over. Ik zou zelf eerder meer richting het zuiden of westen van de stad gaan zitten.
Edit: In Maastricht Zuid kun je denken aan Amby, Heer, Scharn, de Heeg, Randwyck. Mijn ervaring is eigenlijk dat hoe meer je richting de (noord-)westkant van de stad gaat hoe meer aso-buurten je tegenkomtDaalhof is ook nog wel te doen. Ik zou in ieder geval Malberg, Pottenberg, Caberg, Blauw Dorp, e.d. uit de weg gaan.
Heb zelf op Kasteel Bleienbeek gewoond en ik vond dat best prima..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:01 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde plek in gedachte hebt. Kastelendomein ligt in het zuidpuntje van Nazareth, vlakbij de noorderbrug/meersenerweg. Maar zo te lezen valt het qua as-buurt dan wel mee
Klopt, zat inderdaad verkeerdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:01 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde plek in gedachte hebt. Kastelendomein ligt in het zuidpuntje van Nazareth, vlakbij de noorderbrug/meersenerweg. Maar zo te lezen valt het qua as-buurt dan wel mee
Daalhof staat erom bekend dat er de meeste criminaliteit plaatsvindt en/of vandaan komt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:00 schreef lateralize het volgende:
[..]
Mwa, nogal afgelegen regio als je het mij vraagt. Je zit bijna in België en gewoon afgelegen. De buurt zelf daar weet ik niet zoveel over. Ik zou zelf eerder meer richting het zuiden of westen van de stad gaan zitten.
Edit: In Maastricht Zuid kun je denken aan Amby, Heer, Scharn, de Heeg, Randwyck. Mijn ervaring is eigenlijk dat hoe meer je richting de (noord-)westkant van de stad gaat hoe meer aso-buurten je tegenkomtDaalhof is ook nog wel te doen. Ik zou in ieder geval Malberg, Pottenberg, Caberg, Blauw Dorp, e.d. uit de weg gaan.
Mwa, niet mee eens. Of er moet veel veranderd zijn in de afgelopen jaren. Toen ik er een aantal jaren geleden regelmatig kwam was het gewoon een gemiddelde buurt, Caberg en consorten is/was vele malen erger.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:30 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Daalhof staat erom bekend dat er de meeste criminaliteit plaatsvindt en/of vandaan komt.
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:44 schreef lateralize het volgende:
[..]
Mwa, niet mee eens. Of er moet veel veranderd zijn in de afgelopen jaren. Toen ik er een aantal jaren geleden regelmatig kwam was het gewoon een gemiddelde buurt, Caberg en consorten is/was vele malen erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |